Kinyitom a hatalmas ház fa ajtaját, AmEx kicsit nyikorogva adja meg magát, de már csókolózunk is tovább, hisz nem az ajtó miatt jöttünk. Nagy nehezen átlépjük a küszöböt, majd az ajtót csak becsapom, ami tényleg nagy koppanással csapódik a keretbe. Semmivel nem törődve viszem a szobámba.....
Crystal szemszögéből
Egy ideig lent vártam Nicora. Amíg egyedül voltam, gondolkodtam. Azt hiszem, szerelmes vagyok belé. Talán elmondom neki... igen ma este el is mondom. Egy órát töltöttem a kanapén, de nem jött, így fel mentem a szobámba.
Fél órával később ki csapódott a bejárati ajtó, majd ugyan olyan nagy hanggal került vissza a helyére. Dulakodáshoz hasonló hangot hallottam, ezért ki sétáltam a lépcsőhöz, és lenéztem a földszintre.
Nico épp gégevizsgálatot tett egy csaj szájába. Aki nem volt más, mint a falkánk legnagyobb ribije, Barbara Armentson.
Mintha ebben a pillanatban, ezer, meg ezer kést szúrtak volna belém. Mindenhova... mindenem fáj. Szédülök.... én szeretem. Tudtam, hogy velem nem elégedne meg, és lám, igazam volt. Egy hülye selejt vagyok. Miért?! Hatalmasat vágtam bele a kemény falba.
Megfordulok, majd lecsúszom a fal mentén és hallom, ahogy beléptek a szobába. Két perc múlva, hangos nyögéseiktől zengett a ház. Minden egyes kiadott hang után.... minden egyes kurva sóhaj során ..... egyre rosszabbul lettem. Legalább ő boldog. Ha neki így jó, akkor nekem is. Mert ez az igazi szeretet. Ha mást szeret elfogadod. Mert muszály. Mikor befejezték, én álomba sírtam magam. Még mindig fáj.... vele álmodtam, azt hogy szeret. Nagyon poénos.
,,Verd már ki a fejedből! Fogd fel barátnője van"
,,Nem olyan könnyű, de felfogtam"-vágok vissza a fejemben levő hangnak. Még csak nem is láttam, de már sírnom kell.
Lassan felkelek, a nyugalmat és védelmet adó ágyamból, majd ott hagyom....talán örökre. Hasogat a fejem, szédülök és peesze még mindig sírhatnékom van.
Össze szedem magam, de mikor lemegyek a nagy fehér lépcsőn, csak Nicot látom . Már ettől kicsordult egy könnycsepp, de szerencsére nem látja, mert már be fordultam a konyhába.
Elkezdtem rántottát sütni. Én már kötődöm Nicohoz. Ez annyit tesz, hogy hamarosan bevésődik. És akkor nekem végem. El kell mennem tőle .... örökre....mert ehhez én nem vagyok elég erős. Nem nezem végig, ahogy nekem bevésődik, de mást szeret...
Most csak egy rövidebb részre telt. Bocsánat érte és remélem tetszik! Puszi❤️!!!!
VOUS LISEZ
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Loup-garou"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...