-Gyere anyu pici kincse- suttogom- este téged is bemutatlak ám a többieknek. Te kapod majd a falkát, ha nagy leszel. Te picikém. Pici szemem fénye....
Az este hamar eljött. Most fogok odamenni a másik három alfához a babával. Eszembe jut Scott. A megcsonkított teste. Szép temetést szerveztem neki. Ahogy tudom, mindenki ott volt. Ekkor jött oda Limy
- Elkísérhetem a hölgyet és babáját?
-Ha megtalálja- mondom neki. Nem vagyok hölgy. Sose voltam. Most meg már nem is leszek.- de engem és a picit is elkísérhetnél, ha végeztek a hölggyel!- elmosolyodik és gyengén megrázza a fejét.
-Na gyere te nagy gyerek! És te is kis gyerek!- visszatértem... otthon vagyok. És a fiam is.
-Sziasztok!- köszönök az alfájanak. Shawn mosolyogva megölel. Daniel( gimis igazgató) elismerően biccent. És Nico jegesen néz rám.- örülök, hogy újra itt lehetek. Remélem elfogadtok engem az északi falka alfájának.
-Persze Crystal.- kezdi Daniel-Köszönöm a gyönyörű temetést. Kár hogy eltűntetek. Zack?- összeszorult a szívem.
-Erre inkább nem válaszolok. De kérlek hadd mutassam be a fiamat, Jacobot.- Nico morgott egy kicsit. - Köszönöm hogy itt lehetek. De szerintem hazamegyek a picikével. Sziasztok!- ennyi volt. Elmehetek. Végre.Másnap
Ma elmentem a Smiggle kávézóba. A kicsit egy hasra köthető hordozóban ( aki tudja a nevét írja már meg kommentbe) vittem. Páran furcsán nézték rám kinézetem miatt. Fehér hajam mint ahogy régen Zack kötötte fel két copf egymás alatt. Szempillám feketére festve. Számon világos, bőrszín matt rúzs. Ruhám szűk , fekete testre simuló. Térdig erő fekete fűzős csizma. Így lépek be. Leülök az ablak melletti asztalhoz. A kiszolgáló nem más mint Barbara.
-Szia Barbi!-próbálok kedves lenni- egy fehér csokis forrócsokit és egy baba tápot kérek.
-Nem is vagy mérges?- kérdi. Tényleg megváltozott
-Aki a múltban voltál nem te vagy. Az a múlt. Eléggé megváltoztál.- utaltam visszafogott stílusára
-Igen. Annyira buta voltam. De mindegy is. Ki ez a csöppség?
-Ő itt Jacob. Most lesz két hónapos. Zack picikéje.
-Nem a tiétek- kérdez arra hogy velem közös-e
-Nem egy Lisa nevű lánytól van. Gyönyörű pár voltak.
-Voltak?- kérdez megint
-Azért jöttem vissza mert eddig velük laktam, de miután mindketten....elhagytak hát nem bírtam a sok emléket és visszajöttem. Majd egyszer gyere velem meglátogatni őket.
-Akkor itt a számom- ad egy névjegykártyát. Ekkor nyílik az ajtó és Nico lép be rajta....Hát a kövi rész elég vitás lesz. Puszi❤️
STAI LEGGENDO
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Lupi mannari"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...