Beültünk és elindultunk. Én a picimmel hátra ültem. Hamar elaludtam. Mikor felkeltem, egy ágyban találtam magam....
A régi lakásunk. Megváltozott... kivéve a szobám. Lementem a konyhába és megrohamoztak az emlékek. Mikor Zack felküldött, hogy a négy fiú nyugodtan készíthessen a konyhában rumlit. A bizonyos könnycsepp megint lefolyt az arcomon egy keserű mosoly mellett. Ma Shawnt is meglátogatom. Ekkor jött le Liam is.
-Szép reggelt Crys. Elmondom röviden azokat amikről lemaradtál.- bólintok. Érzelem már nem ül ki az arcomra. Nem tudok már mosolyogni se. Már mérges sem vagyok. Egyszerűen csak csalódott.- mivel én béta vagyok, te leszel az új alfa.- rákapom a fejem- Eddig én voltam.- von vállat- De most itt az idő.-mi lett Nicoval?- Ha Nicora gondolsz, ő a déli falkát választotta. Igazából ennyi.
-Elviszel meglátogatni Shawnt?
-Persze.- felszaladtam, felöltöztettem a manómat, majd elindultunk.Shawn háza előtt
Becsöngetünk. Liam felém fordul.
-Tudnod kell, kicsit összevesztem Shawnnal. Meglátott minket mikor haza mentünk.- ekkor kiszól egy hang.
-Nem akarlak látni Liam. Megcsaltál.- szóval ők együtt voltak. Biztos cuki párnak néztek. Két élet célom lett. Felnevelni Jacobot és újra összehozni őket. Bár mondjuk kicsit irigy is vagyok rájuk...
- Shawn! Figyelj én csak... hazajöttem ...- már majdnem sírok- és csak látni szerettelek volna titeket. Mármint most Liamnél lakom, de elköltözöm, ha ez a gond én csak...- ekkor kinyílt az ajtó és egy Shawn ugrott a nyakamba- én is szeretelek.
-Akkor...akkor nem csaltál meg Lime?
-Téged soha.- ekkor Shawn Limcsi nyakába ugrott lábát, szorosan csípője köré fonta és hosszú csókot nyomott ajkára. Gyönyörű pár.
-És ki ez a kis manó? Csak nem Zacktől? Gratulálnom kell neki!- az előző pici mosoly lefagyott az arcomról.
-A pici Zack és Lisa gyereke. És már nem tudsz nekik gratulálni...- folynak a könnyek az arcomon. Fáj... mérhetetlenül fáj. Azt hittem annál nincs lejjebb mint mikor Nico azzal a libával volt. És most itt vagyunk. Lim Shawn fülébe súg valamit. Ő pedig rámkapja a tekintetét és szomorúan néz. A picikém felsír.
-Gyere anyu pici kincse- suttogom- este téged is bemutatlak ám a többieknek. Te kapod majd a falkát, ha nagy leszel. Te picikém. Pici szemem fénye....Kb. még olyan 8 fejezet van hátra. De el kell döntenem, hogy szomorú vagy boldog befejezés legyen. Szóval légyszi kommentbe írjátok meg. Puszi!!❤️
ESTÁS LEYENDO
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Hombres Lobo"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...