Újra suli, másra sem vágytam....

1.7K 79 5
                                    

-Crys nyugodj meg! Nem veszíthetlek el! Nyugodj meg.- megölelt. Nagyon lassan, de lenyugszom. És el alszom......

Mikor felkeltem, tudatosult bennem, hogy hétfő van felkaptam ezt a szetett:

Mikor felkeltem, tudatosult bennem, hogy hétfő van felkaptam ezt a szetett:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem adom meg azt az örömöt Barbarának, hogy sírni lásson. Felülök a motoromra és már száguldok is. Tegnap reggel óta, semmit nem ettem. Elment az étvágyam és egyben az életkedvem is. Csak Limcsi és Zacskó fej tartja bennem a lelket. Annyira szeretem őket ezért. A tanácsnak még este mondtam, hogy Niconak barátnője van, ezért én kérem, hogy ne küzdjön értem. Persze, azonnal beleegyeztek. Ezt végig gondolva, már a suli parkolójában találtam magam. Mivel matekkal kezdek és a tanár nagyon- de nagyon isten hívő, sokszor szivat, másmilyen kinézetem miatt ( rímbe szedem gondolataim) . Nagyon nem tud szivatni , szeretem a matekot és tanulni is szoktam. Leszállok a motorról és belépek. A termekbe sok diák igyekszik. És ekkor meglátom Barbarát. Ő csak gúnyosan rámmosolyog. Állom a tekintetét, visszamosolygok. Kicsit megdöbben, de rendezi arc vonásait. Közben belibbenek a terembe és ledobom magam a helyemre( ma ilyen rímes napom van?). Hamarosan belépnek a többiek is. Majd csengő és belép Mr. Huss.

Nap végén

Hamar el telt a nap. Kilépek az ajtón Zack társaságában.
-Hallod Crys, nagy csámcsogás hallatszik Kínából. Mi az?
-Öhmm....- próbáltam logikus választ találni, de kisültem.- Na mondd, mi az?
-Hát a nagy Kínai fal.- ekkor fejbe vágtam magam és neki mentem egy oszlopnak. Zack ezt viccesnek találta és próbált nem röhögni, de úgy nézett ki a feje, mint akinek hasmenése van és próbálja visszatartani. Na ezen elkezdtem röhögni. Ennyi volt neki is, ő sem bírta tovább. Pár furcsa pillantást kaptunk, de nem nagyon érdekelt most minket. A nagy röhögés közben sikerül kinyögnöm
-De kis viccesnek hiszed magad! De hol itt a poén?- és elkezdtünk mégjobban vihogni. Ekkor érkezett Liam. Na az ő feje mikor meglátott minket, az felülmúlhatatlan. Ekkor összeestem és a földön fetrengve röhögtem tovább. Pár perc múlva felálltam.-Szia Limes!
-Mi volt ez a nagy retardáltság? Már a földön röhögtél!
-Tudod Zack meg a szar poénjai!- kicsit rosszul lettem.
-Ez nem igaz!- vitatkoztam volna tovább, de a lábaim feladták a szolgálatot. Elsötétül minden, még két szorosan ölelő kart érzek és végleg semmi.......

A mai részt igazából tegnap akartam befejezni, de sajnos elaludtam. Remélem elég jó lett. Puszii!❤️

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now