Mostanában

1.4K 72 3
                                    

2. Évad

Zackkel boldogan élünk. Chicagóban befejeztem a gimit, és az egyetemet is. 24 éves vagyok. 7 év alatt nem sok dolog történt. Zack elvett egy Lisa nevű gyönyörű lányt. Ő is vérfarkas, béta, így annyira nem volt nehéz elmondani neki az igazat. Most van az esküvőjük. Gyönyörű pár együtt. Van egy egyhetes kisfiuk. Teljesen Zackre ütött. Nagy barna szemei vannak, és biztos olyan jóképű is lesz. Öröm lesz látni az utcán a családot, mikor már Zackék idősebbek lesznek és a fiuk oldalán egy gyönyörű lány sétál. Hát nem pont ez történt......

1 hónappal később

Itt állunk Lisa temetésén. Zackre rá se lehet ismerni. Elvesztett majdnem mindent. De kezdem az elején....
Az esküvő gyönyörű volt. Mind a ketten csak úgy ragyogtak. Majd ez így ment két héten keresztül. Boldogok voltak... Egyik este Lisa el indult az egyik barátnőjéhez, de oda már sohasem érkezett meg. Egy részeg egyetemista párral frontálisan ütközött. A két srác megúszta agyrázkódással. Lisa sürgősségire került. Úgy volt, hogy már jól van. Először beszélt Zackkel majd én mentem be.
-Szia Cryssa!- kezdte rekedten-Tudom, hogy én innen már nem jutok ki. Amikor kimész küld be Zackyt. Úgy szeretnék meghalni, hogy ő átölel. Lehet egy utolsó kérésem?- kérdezte nagyon halkan. Bólintok.-Vigyázz az én két szemem fényére! Ígérd meg.... ígérd meg- kapaszkodott rohamosan a kezembe.
-Megígérem, hogy az életem árán is megpróbálom őket védeni. Megígérem.- mondtam neki.
-Köszönöm- szép lassan visszaereszkedett eredeti helyére.-kimentem és beküldtem Zacket. Pár perc múlva egy fájdalmas ordítást hallottam. És a vészjelző hangját. Meghalt...

Ezután nagyon sokáig vigyáztam Zackre. A temetés ugyanolyan szépre sikeredett mint az esküvő.
De utána maga jött a pokol. Zack rákos lett.

-Szia Zack!- megyek ne hozzá mint minden reggel. Mióta kemoterápiát kap, elég rosszul néz ki, de én mindent megteszek ami tőlem telik- Hoztam a reggeli...- nem lélegzik. Odafutok. Nem hallom a szívverését, keze kihűlt. Szeme fennakadt. -Neeee. Ne Zack ne szórakozz velem. Nem vicces. Te vagy a legjobb barátom Liamnek is szüksége van mégám rád. Megbeszéltük hogy elmegyünk hozzájuk.- itt már alig kaptam levegőt. Felhívtam a kórházat és mindenkit akire ilyenkor szükség van....köztük Liamet is fel kell hívnom....

Ez egy kicsit szomorúbb rész lett, mint eddig bármelyik. Remélem azért tetszik. Puszi!!❤️

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now