Köszönöm , hogy egyre többen olvassatok a storyt! Remélem tetszik, de most nem is zavarok tovább ....
-Akkor srácok tali az erdőben !- intettem és felpattantam a gyönyörűségemre, avagy a motoromra. Gyorsan haza értem, de éreztem, hogy nincs minden rendben. Egy látomást, vagy sokkal inkább jóslatot láttam.....még a hideg földet éreztem ahogy elterülök rajta majd beszippant az álom.
Minden 500. évben ,
Egy erdő sűrűjében,
Ősszegyűl a négy falka,
Hogy az albínóért harcba szállva,
Megkapja kegyeit.Négy farkasnak, egy vésődött* (*vérfarkasoknál a bevésődés az a párválasztás, vagyis az aki bevésődik az-az igazi párja.)
Négyük ereje külön is nagynak érződött .
De csak egy marad életben a négyből,
Vajon ki lesz, ki kitűnik a mélyből?
És a fénybe lép.Mi a franc?! Négy falkából.... ha jól értem ..... egy-egy személynek én vésődtem be. És csak egy marad életben , aki mindenkit legyőz. Ez egy jóslat . És tudták, hogy rólam szól, de végülis Crysnek ne mondjunk semmit.Ebből alapítsunk rögtön klubot.
Levágom magamról a takarót és már indultam is le a lépcsőn. Csoda, hogy nem szakadt be alattam úgy trappoltam.
Nico ott ül a konyhapultnál. Hallja, hogy jövök, hisz ki nem hallaná? Rám kapja tekintetét. Agóddik, kérdezni akar de én szólalok meg előbb.
-Mondhattad volna- mondom gúnyosan . Lelkiismeret furdalást okozóan.-szeretném megismerni mind a négy embert. Ha lehet 6 órára legyenek az erdőben levő faházban. Addig is én ott leszek.-nézek fel rá . Eddig a padlónkat tanulmányoztam. Majd elfordulok és futásnak eredek. Biztonságos helyet szeretnék egy kicsit.
A faház körül-mint mindig-most is nyílnak már a virágok és az orgona bokor illata is nyugtató. A kis patak a ház mögött csendesen csordogál. A nagy zöldből egyedül csak én tűnök ki. Talán messziről -ha nem lenne már lassan nyár eleje- hófoltnak néznek. Kirikítok környezetemből. Hányszor szerettem volna normális külsőt? Mások szerint egyedi és becsüljem meg. Emiatt keserítették meg annyian kiskorom. A szörny. Ez vagyok, voltam, leszek.... egy lány aki ki akar tűnni. Pedig nem.
Elsétálok a bokrok alatt, majd leülök a házban. Még van egy órám, amíg megemésztem, esetleg kisírom magam. Kik lehetnek ők?
6 órakor
Hirtelen kinyílik az ajtó. Nagy nyikorgás, majd a padló recsegése a nehéz férfiak alatt. Négy csuklyás férfi lép be a kis faházba. A fekete lepel takarja arcukat, csak néha egy-egy lágy fuvallat lebbenti meg az anyagot.
-Jó estét. Örülök, hogy eljöttek!- levették csuklyáikat. Zack és Nico is.... de ők egy falkából vannak!-Nico nem lehettek ketten egy falkából!
-Én eredetileg a déli falkába tartoztam.- sóhajt nagyot- úgy hozta a sors, hogy a déli falka nevében kűzdök érted........
YOU ARE READING
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Werewolf"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...