-Jó akkor mi ,,készül" itt?- kérdem
-Hát rumli!- vágja rá mint egy kisgyerek és mind a négyen elkezdenek kuncogni. Én érett 17már majdnem 18 éves módjára megfogom a zacskó lisztet és ráöntöm Zackre......Egy ideig még szórakozunk, majd mielőtt pakolni kéne, felslisszolok a szobámba. Ekkor beugrott, hogy elfelejtettem a fiúk párbaját. Ezután rögtön eszembe jutott Nico is és minden jókedvem-ami volt-elszállt. Hiányzik...mindene. Még az is ahogy kiabál. És még együtt se voltunk. Vajon hogy viselném a szakítást? Térjünk vissza a párbajra.6 nap múlva lesz.....
Párbaj napja
-Liam- ekkor Limes felém fordul- tudd, hogy te vagy a legjobb barát akit kívánhatnék.- el fogok menni a nyertessel. Elköltözöm messzire, hogy tényleg ne fussák össze Nicoval. De senkit nem akarom, hogy tudjon róla. Így ez volt Liamtől a búcsúm. Lehet hogy akár örökre. Megöleltem Limit.-Szia Liam- mosolyodtam el szomorúan. -Szia Cryssy! Este találkozunk!-majd megszakad a szívem, hogy itt kell hagyjam.Kimentem a párbaj helyszínére.
Nico nem jelent meg. Valahogy sejtenem kellett volna. Végülis én kértem rá. És fel kéne már fognom, hogy mást szeret. A három fiú elém állt. Majd én bementem egy szobába, ők meg levívták a párbajt.2 óra múlva
Megszólalt a csengő. Végeztek. Kiváncsi vagyok, kivel élem le az életem. Mikor belépek a terembe az első szemem elé kerülő dolog, egy földön, a vérében fekvő fiú. Szemei nyitva, teste élettelen, megcsonkított. Elnézek róla. Csak akkor jövök rá, hogy ő Scott volt( igazgató fia). Nem érdemelte meg ezt a halált. Magam gondoskodom a temetéséről.
-Ki lett a nyertes?- nézek rá a két fiúra. Az egyik Zack. 8 éves korom óta legjobb barátom. A másik Shawn aki hülye beszolásaival hamar a szívembe lopta magát.
-Zack lett a nyertes- mondta Shawn. Odamentem a két fiúhoz es mindkettőt megöleltem.
-Shawn, mondd meg Liminek, hogy mindennél jobban szeretem és hogy ő a föld legjobb embere! Ezennel tőled is búcsút veszek.Nico szemszögéből
Elkéstem... nincs kint már senki. Akit a legjobban szeretek, az most már örökre mást ölel. Leülök a párbaj pályáján...Crys szemszögéből
-Hiányozni fogtok.- mondtam utoljára, majd megfogtam Zack kezét és a motoromhoz húztam. Ezennel viszlát Tree Hill. Jövünk Chicago......Első évad befejezve! Ugyanitt folytatom, csak itt Crys már egyetemes lesz. Addig is Pussza!❤️
ESTÁS LEYENDO
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Hombres Lobo"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...