-Akkor itt a számom- ad egy névjegykártyát. Ekkor nyílik az ajtó és Nico lép be rajta....
Mikor meglátott minket, rögtön felénk kezdett jönni. Barbi elspurizott, hogy hozhassa a rendelésemet vagy csak mert megjelent Nico. Az emlegetett farkas, pedig leült velem szembe. Egy ideig mosolygott, aztán meglátta a kicsit. Arcán düh jelent meg.
-Egyébként sziasztok!- kezdi mikor végig gondolta.
-Szia- mondom én is. Ez kicsit kínos. Ekkor jött ki a rendelés
-Forrócsoki és babatáp.- teszi le elénk Barbi.
-Köszi Bb.- új becenevet kap. Ha már nem hívhatok senkit Zacsifejnek. - kérlek hozd a számlát!-Kibontom a tápot és szépen lassan elfogy az egész. Majd mikor ,,kellően" vagyis nagyon kihűlt a csoki, elkezdtem szürcsölni. Barbi kihozta a számlát és oda raktam a pénzt.
-Hol van Zack?- erre nem válaszolok, Niconak semmi köze az egészhez. Hagyja békén Zacket és az emlékeit. Már folyik az első könnycsepp.-Csak nem otthagyott?- jelenik meg egy gonosz mosoly a száján-Othagyott egy jobb nőért?- na itt betelt a pohár. Eddig is nézték minket páran, de ezután.
-Képzeld Zack nem te vagy. Értem én hogy te bárkit képes vagy otthagyni, de gondolkodj már. Mert a kibaszott legjobb barátom nem hagyna ott!
-Akkor hol van?- kérdezi gúnyosan- Csak nem kurvázik?- na végleg szakadt nálam a cérna
-KÉPZELD EL NEM EGYÁLTALÁN NEM KURVÁZIK! ÉS NE VEDD A SZÁDRA A NEVÉT! EGY KIBASZOTT SÍRBAN FEKSZIK A FÖLD ALATT. ÉRTED?! MEGHALT! NEM HAGYOTT OTT. NEM...- már csak zokogtam. Kifutottam, egyenesen haza. Épp egy zebrán mentem mikor láttam egy felénk száguldó autót. Pár másodpercem volt, ezért körbeöleltem a picim testét. És jött a csattanás. Nagyon fájt de a kicsi jól van. Ide fut egy ember. Elmosolyoddok amennyire tudok.
-Én nagy valószínűséggel meghalok- mondom rekedten.- a kicsivel pedig keresd meg kérlek most egy Liam Dunbar nevű embert. Kérlek!- nagy nehezen megsimítottam a picit. Majd az idegen nő kivette a kezemből és elindult gondolom Liamhez. Sajnálom Lisa! Úgy sajnálom... nem tudtam teljesíteni amit kértek..." Majd minden elsötétült....Na akkor itt a vitás rész! Remélem tetszik... Pusz❤️
YOU ARE READING
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Werewolf"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...