Biztos, hogy beteg volt?

1.5K 78 1
                                    

-Az lehet- mondja- na készülődj, mert mehetsz haza......
Otthon
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a házba.
-Szia Hófehérke!-köszön Zack-Menj fel a szobádba pihenni!- mondja nekem mikor belépek az ajtón. Értetlenül ránézek- Most!
-Jólvan anyu, megyek már. Nehogy leharapd a fejem már. Azt nem tudnák olyan szépen helyre rakni! És akkor Limes is betartaná az ígéretét...
-Menj már istenem!- fogja a fejét
-Hízelgő mit mondasz halandó! Istened a szobájában pihen.- és felsuhanok, mintha repülnék.

Liam szemszögéből
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a házba.
-Szia Hófehérke!-köszön Zack Cryssynek-Menj fel a szobádba pihenni!- küldi fel mikor belépünk az ajtón. Értetlenül ránéz- Most!
-Jólvan anyu, megyek már. Nehogy leharapd a fejem már. Azt nem tudnák olyan szépen helyre rakni! És akkor Limes is betartaná az ígéretét...- céloz arra hogyha meg mer halni, akkor kinyírom.
-Menj már istenem!- fogja a fejét Zacsifej.
-Hízelgő mit mondasz halandó! Istened a szobájában pihen.- és úgy csinál mintha mintha repülne. Istenem milyen gyerekes néha. De mi így szeretjük. Ekkor Zack meggyötört fejjel felém fordul. Ezen halkan nevetek.
-Nagyon vicces persze!- vág mérges fejet- Biztos volt ennek bármi baja?- utal Crystalra. Épp válaszolnék, de közbe szól- költői kérdés volt ne válaszolj. Na szóval áthívtam Nyomtomot és Shawnyt hogy segítsenek megsütni a tortát pár perc és- megszólalt a csengő- ideérnek- fejezi be- valaki...k ráfeküdtek a csengőre. Nyílt az ajtó és bejöttek a többiek. Elkezdtünk sütni.....

Crystal szemszögéből
Felmentem és becsuktam az ajtót. Felvettem a fejesem és max hangra tettem a hangerőt. Szomorú zenék mentek. Közben az ágyra feküdtem és elgondolkoztam az álmomom. Kb. 10 perce voltam fennt, mikor hatalmas csörömpölést hallok. Szerintem én most lemegyek. Leveszem a fejesem és az ágyra dobom. Halkan kinyitom az ajtót és lelépkedek a lépcsőn. Lent négy fiút látok akik egymást dobálják tojással és liszttel.
-Mi folyik itt, ti retardáltak?- nézek végig rajtuk-A többieket még úgy ahogy értem, de te is Zack.- fogom a fejem.
-Először is nem mi folyik itt a kérdés- mondja Zack
-Akkor mi a kérdés?- annyi fájdalommal és iróniával a hangomban, hogy Oszkárt kaphatnèk.
-Az a kérdés, hogy mi készül itt!- mondja komolyan. Ekkor odalépek a pult mellé egy lisztes zsákhoz. Ha hülyeséget mond, esküszöm hozzávágom.
-Jó akkor mi ,,készül" itt?- kérdem
-Hát rumli!- vágja rá mint egy kisgyerek és mind a négyen elkezdenek kuncogni. Én érett 17már majdnem 18 éves módjára megfogom a zacskó lisztet és ráöntöm Zackre......

Megpróbáltam valami érdekeset írni kicsit unalmasak a részek, de mostmár mindjárt jön a,,fő"rész. Addig is Puszi❤️

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora