Bölüm 1

17.5K 1K 221
                                    


YENİ BÖLÜMLER YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Alexander Kuran, kollarını başının altında birleştirdi. Buz mavisi gözlerini tavana dikmişti. Bugün yaptığı hiçbir şeyden keyif alamıyordu doğrusu. Kafası sürekli babası ile yaptığı son konuşmadaydı. Kade, bu zamana kadar onu hiçbir şey için zorlamamıştı. Her daim Alexander'ın istediğini yapmasına izin vermişti ancak bu sefer her şey çok farklı gelişmişti.

"Evleneceğini duydum"

Erkek gözlerini tavandan ayırmadı ama gelen sesin tonunu da beğenmemişti. Doğrusu bu konuda Monica'yı suçlayamazdı. Çok uzun zamandır beraberlerdi. Ünlü bir model olduğu gibi soylu bir aileye de sahipti. O kadar uzun zamandır beraberlerdi ki sosyetedeki herkes onların evleneceğini bile düşünmüşlerdi.

Monica'nın Alexander Kuran'ı kafeslemeyi başaran bir kadın olduğunu düşünmüşlerdi...

Evlilik...

Alexander hayatı boyunca hiçbir zaman evliliği düşünmemişti. Bir safkan olarak soyunu devam ettirmek için bir gün evlenmesi gerektiğini hep biliyordu ancak bu kadar erken olacağını hiç düşünmemişti. Üç yüz on yıl... Henüz evlenmek için çok gençti. Üç yüz yıl bir vampir için fazlasıyla kısa bir zamandı.

Erkek derin bir nefes aldı. Son elli yılı bu kadınla geçmişti ve başına geleceğinin farkındaydı. Bir koluyla gözlerini kapadı. "Bende öyle duydum" diye mırıldandı sıkılmış bir sesle. Bugün kendisini tartışmaya hiç de açık hissetmiyordu.

"Bu durumda biz ne olacağız, Alex?" diye sordu Monica sert bir sesle. "Ben ne olacağım?"

Bu soruların Alexander'da bir cevabı yoktu. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Monica ile ilişkisine başladığında bir gün biteceğini biliyordu. Ancak zamanla onunla olan uyumluluğu ie bu ilişki bu kadar zamandır sürüyordu. Her ne kadar kıskanç ve sahiplenici bir kadın olsa bile ortak zevkleri sayesinde bu kadar zamandır beraberlerdi.

Bir gün elbette evlenecekti. Bu kişi belki Monica bile olabilirdi. Bu konuda bir sorun görmezdi. Evet, onu kıskançlığı ile muhtemelen çok sıkacaktı. Ancak aynı zamanda eğlenebileceği bir kadındı da. Bu zamana kadar bir şekilde bu ilişkiyi ilerletmeyi başarmışlardı. Hoş sonsuzluk düşünülünce biraz fazla uzun bir zamandı.

Alexander, bir elini saçlarının içinden geçirdi. "Monie" dedi sakince. "Ben bile ne olacağımı bilmiyorum bundan sonrasında" dedi en sonunda. Gözlerini açıp doğruldu ve kadına baktı. "Bu evlilik benim rızamla gerçekleşen bir şey değil. Ben sadece kurulun kararlarına uyuyorum"

Monica, sarı saçlarını parmaklarına doladı ve dalgın bir şekilde ona baktı. Çıplak haliyle Alexander Kuran, giyinik haliyle olduğu kadar gösterişli bir adamdı. "Kourakin Rahibesi ile olduğunu duydum" dedi memnuniyetsiz bir şekilde.

Bu konuşma böyle uzayıp gidecek gibi görünüyordu. Alexander, başını yana eğdi. O kadını daha önce hiç görmemişti doğrusu. Ne söylese yalan olacağını biliyordu. Sakince yataktan çıktı ve pencerenin yanına gitti. Çıplaklığı onun için bir anlam ifade etmiyordu sonuçta.

Kolunu pencerenin pervazına alnını da koluna dayadı. Kourakin Rahibesi ya da gerçek adıyla Kathleen Kourakin eski bir arkadaşının kardeşiydi. Colin ile olan yakınlıklarına rağmen kardeşiyle tanışmamıştı hiç. Ancak söylentiler her yerdeydi. Alexander'ın çapkınlıkları ne kadar dilden dile dolanıyorsa Prenses Kathleen'in tutuculuğu da o kadar dillere destandı.

LANETLİ EVLİLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin