Bölüm 14

10.7K 863 65
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Gözlerini açtığında kendisine ait olan yatak odasındaydı. Erkek derin bir nefes aldı henüz uyanmaya hazır değildi ve yana dönüp kolunu yatağın diğer tarafına attı. Bedeni yumuşak ve sıcak bir vücutla buluştu anında. Alexander neler olduğunu anlamaya çalışarak gözlerini açtı.

Kathleen onunla birlikte uyuyordu. Üzerinde dün gece giydiği elbisesi vardı. Son derece derin bir uykunun pençesinde görünüyordu. Genç adam onu çevreleyen yasemin kokusunun ve yumuşak bedenin tadını çıkarmak için kendisine bir dakika izin verdi. En azından bu kadarını hak ettiğine inanıyordu.

Ardından hızla üzerindeki örtüleri attı ve ayağa kalktı. Doğrusu zihni hala yataktaki kadına geri dönmekten yanaydı. Ancak bunu yapamazdı. Onu yeterince zorlamıştı. Daha ileri gitmek istemediğini de tahmin edebiliyordu.

Kendisini duşun altına attı ve sıcak suyun altında bedeninin gevşediğini hissedebiliyordu. Dün akşam ki şey onu da zorlamıştı. Kan takası sadece beslenmekten ibaret değildi. Aynı zamanda duyguları da coşturuyordu.

Kendisini bildi bileli kadınlar onun peşinde koşuyorlardı. Daha önce gerçek bir ilişki olmadan öyle sert bir şekilde boşaldığını ya da böyle delice bir zevk yaşadığını hatırlamıyordu. Sıcak su, kanının kokusunu canlandırmıştı. Erkek bir an şaşkınlıkla kendisine baktı. Üzerinde onun kokusu çok yoğundu.

Yasemin kokusu kendi bedeninden yükseliyordu. Bu Kathleen'in onu işaretlemesinin kanıtı mıydı? Artık başka kimsenin kanını içemeyecekti. Tabi bu iki taraflı bir durumdu. Artık tamamen birbirlerine bağlıydılar.

Bütün bir ömrü boyunca böyle mi olacaktı? Alexander ve o sonsuza kadar beraber ancak bir yandan da sonsuza kadar ayrı olacaklardı. Bu kadar saçma bir evliliğe daha önce sahip olan biri olmuş muydu? Sevişmekten bile daha mahrem bir şeyi paylaşıyorlardı ancak aynı yatağı paylaşmıyorlardı.

Ne kadar daha saçmalayabilirdi ki. Dün gece onun kontrolünü kaybettiğini görünce kararını vermişti. Onun da kendisi kadar zorlandığını hiç fark etmemişti. Belki de bütün bu sorunlar yüzünden biraz fazla kendisine dönmüştü.

Dün gece o hizmetçi gelmeseydi tahmin ettiğinden daha da kötü şeyler olacaktı hiç şüphesiz. Aralarındaki o şehvetle ve ısırılmanın getirdiği arzu o kadar büyüktü ki onunla ayakta birlikte olacaklardı neredeyse. Başını eğip bileğine baktı. Herhangi bir iz olmamasına rağmen hafif bir zonklama vardı.

Kabul etmesi zor olsa da hayatı boyunca asla unutamayacağı bir deneyimdi bu. Bunca zaman boyunca birçok kadınla beraber olmuştu. Muhtemelen kendi payına düşenden bile daha fazlaydı. Şuanda hiçbirinin yüzünü hatırlamıyordu. Onlarla yaşadıklarını bile hiç hatırlamıyordu.

Dün akşamki şey her neyse bütün anılarını silmişti sanki. Dün doğan bir çocuk gibiydi ve gözlerini Kourakin Rahibesi'nin kucağında açmıştı sanki. Başını öne eğip soğuk duvara yasladı. Mahvolmuştu. Evlenmiş ve lanetlenmişti.

Peki, neden halinden bu kadar memnundu?

Dudakları elinde olmadan bir gülümsemeyle kıvrıldı. Karısı hiç şüphesiz zor bir kadındı. Kathleen Kourakin, elde etmesi zor bir kadındı ve hiç şüphesiz ki dış görünüşle ilgilenmiyordu. Onu baştan çıkarmak kolay olmayacaktı. Ancak bu tuhaf bir şekilde Alexander'ı çok memnun ediyordu. Bu bir savaştı ve Alexander bu savaşı kazanmadan bırakamazdı.

LANETLİ EVLİLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin