İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
O gece geçmek bilmedi. Her ikisi içinde belki de hayatlarının en zor gecesiydi. Ne Kathleen ne de Alexander birbirlerinden uzaklaşmamakta gayret gösterseler de aynı zamanda çok yakında durmamaya da gayret ediyorlardı.
Herkes gizemli Kourakin Rahibesi'ni tanımak istiyordu. Onun etrafında sürekli sürüsüyle misafir vardı. Amerika hakkında, klanları hakkında, Alexander ile evliliği hakkında ve yeni yönetim hakkında bir sürü soruları olan misafirler.
Bir kısmında Kathleen nasıl yanıtlayacağını bile bilmiyordu. Vampir kanunları mutlak eşitliği ön görüyordu. İlk kurucular Sybill Kourakin ve Black Kuran kendi klanlarını eşleriyle ancak tüm vampir topluluğunu birlikte yönetmişlerdi. Kurulun başında da her daim bir kadın ve bir erkek olmuştu. Kuran ailesi de geleneklere göre Kathleen ve Alexander'ın yönetiminde olacaktı.
İşin aslı Kathleen geçen bir ayını lanetlerini bozmaya o kadar yormuştu ki Kuran Klanı hakkında hiçbir şey bilmediğini şimdi fark ediyordu. Evlilikleri çok aceleye geldiği için zaten herhangi bir şey yapma fırsatı olmamıştı. Daha kocasını bile tanımıyordu ki.
Genç kadın o kadar bunalmıştı ki kendisini zorlukla misafir selinden uzaklaştırıp terasa çıktı. Alexander ile birkaç saat öncesinde yaşadıklarını atlatamadan bu sunuma geçmek onu çok zorlamıştı. Onun kanına olan açlığı yakınında durmasına izin vermiyordu. Ancak burada çektiği yabancılıkta uzak kalmasına izin vermiyordu.
Buradan bir an önce çıkıp gitmek istiyordu ve hatta Amerika'ya geri dönüp kendisini Kourakin malikânesine atıp küçük bir çocuk gibi yatağının altına saklanmak istiyordu. Bütün bu olup bitenler onu çok yıpratmıştı.
Temiz havayı içine çekti defalarca. Alexander'ın kanının kokusu olmadan sadece temiz havayı hissetmeyeli uzun zaman olmuştu. O, etrafındayken her seferinde karnına yumruk yemiş gibi oluyordu. Ancak artık biliyordu. Kathleen ne kadar açsa Alexander'da o kadar açtı.
Bu şekilde ne kadar devam edebilirlerdi ki? Birkaç gün süreleri kalmıştı. Ya onlar birbirlerini ısıracak ya da kurul onları zorlayacaktı. Hiçbir şeye yanaşmadıkları takdirde her ikisini de öldüreceklerdi.
Genç kadın başını çevirip içerideki kalabalık seline baktı. Bu insan selinin içinden onu bulabilirdi çok rahatlıkla. Öne doğru bir attı. Burnu onun nane limon kokusunu anında içine çekti. Bir adım daha attı. Acıkmıştı. Bir adım daha onun kollarına girmişti. Dokunuşunu ve yakınlığını hissetmişti.
Gözlerinin renginin değiştiğini hissetti. Dişleri uzuyordu. Kendi bedeninde hiç kontrolü kalmamıştı sanki. İçindeki açlık onu idare ediyordu. Bir safkanın kendisini böylesine ortaya çıkardığını gören düşük seviyeli vampirlerin hiçbiri onun önünde durmadı.
Kocaman açılmış gözlerle onu izliyorlardı. Birden bire derin bir sessizlik olmuştu. Kalabalık, Kızıl Deniz misali ikiye ayrıldı. Alexander ise yerinden hiç kıpırdamadan kendisine doğru gelen karısına baktı.
İki safkan ya da asil arasında birbirlerini sonsuza kadar bağlayacak olan o kan takası çok özel kabul edilirdi. Son derece mahrem bir olaydı ve geri kalan kimsenin şahitliği hoş karşılanmazdı. Oysa Rusya'daki vampir klanları inanılmaz bir şeye tanıklık ediyorlardı.
Kathleen Kourakin kontrolünü kaybetmişti. Bir avcıya dönüşmüştü ve avı da Alexander Kuran'dı.
Genç adam bir an için karısına baktı. Herhangi bir tepkide bulunmamıştı. Ancak içindeki vampirin ona karşılık verdiğini hissedebiliyordu. Etrafındakilere baktı. Kimse bir şey yapamayacak kadar korkmuş ve şaşırmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER
VampirASİL KANI SÜRDÜRMEK ADINA BİRBİRİNİ HİÇ TANIMADAN EVLENDİRİLEN İKİ SAFKANIN HİKAYESİ