Bölüm 6

11.5K 940 48
                                    

GEÇEN GÜN Kİ FİNAL BİLDİRİMİ BİR KAZADIR ARKADAŞLAR...FİNALE DAHA UZUN BİR ZAMAN VAR... BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Kış aylarında eksi otuz dereceye kadar inen hava sıcaklığı ve yoğun kar fırtınalarıyla Moskova gerçekten Kathleen için bambaşka bir şehirdi. Geçen zamanda pek çok ülke gezmişti. Ancak Rusya hiçbir zaman listesinde yer almamıştı.

Babasının arada sırada gittiği diplomasi gezileri dışında da Rusya'dan hiç bahsedilmemişti. Moskova'daki malikâne gerçekten de son derece tarihi görünüyordu. Dört kubbeyle çevrelenmişti. Bembeyaz renkli ve son derece zarif bir malikâneydi.

Evliliğinin üzerinden yaklaşık bir hafta geçmişti bile. Burada hiç kimseyi tanımıyordu. Henüz evden çıkma şansı bulamamıştı. Moskova'nın en büyük güzelliği gündüz saatlerinde bile güneşin bulutlar arkasında kalıyor olmasıydı. Bu ülkede vampirler için gece ya da gündüz farkı yoktu.

Buraya geldikten sonra kocasını hiç görme şansı olmamıştı. Alexander çok yoğundu. Gündüzler çalışma odasındaydı. Geceleri ise dışarı çıkıyordu. Birkaç kere onu yakalamaya çalışmıştı. Ancak ne yazık ki hep meşgul olduğunu söyleyip ondan kaçınmıştı.

Bir sevgilisi olduğunu söylemişti. Muhtemelen hem onunla ilgilenmek hem de Kuran ailesiyle uğraşmak zor oluyor olmalıydı. Sonuçta o her kimse ikinci kadın olmaktan hiç de mutlu olmuyordur.

Kuran Kraliçesi diyorlardı ona. Bütün yaşamını Kourakin Prensesi olarak geçirdikten sonra isteksizce aldığı bir sıfattı. Buna nasıl cevap vermesi gerektiğini bile bilemiyordu. Bazen gereke tepkiyi veremiyordu bile.

Genç kadın, dalgın bir şekilde kütüphaneye doğru girdi. İçeride yaşlı bir adam vardı. Bir hizmetçi olduğu belliydi. Bu adamı daha önce Amerika'da da görmüştü. Baş kahya gibi bir şeydi. Kütüphanedeki büyük masada oturmuş çayıyla birlikte dalgın bir şekilde bir kitap okuyordu.

Kapı kapandıktan sonra başını kaldırıp ona baktı ve ayaklandı. "Kraliçe Kathleen" dedi nazik bir sesle.

Kathleen bu hitaptan gerçekten rahatsız olarak irkildi. "Rahatsız olmayın" dedi sakince. "Ben sadece vakit geçirebileceğim bir şeyler arıyordum."

Yaşlı hizmetçi ona doğru bir fincan çay ittirdi ve karşısındaki sandalyeyi işaret etti. Kathleen, derin bir nefes alıp oturdu. "Sıkılıyor olmalısınız, Kraliçem" dedi yaşlı adam. "Burası yeni bir dünya"

"Evet, biraz yalnızım" dedi genç kadın sakince.

Bartelemo, önündeki kitabı kapadı ve çayından bir yudum aldı. Alexander, gelini ile ayrı odalarda kalıyordu. Geçen zaman içinde Kourakin Prensesi'nin tavırlarını dikkatle izlemişti. Normalde bir safkanın içtiğinden daha az sıklıkla kan içiyordu. Genellikle sessizdi. Uzun süre pencereden dışarı bakarak geçiriyordu. Belli ki televizyon, telefon ya da bilgisayarla arası yok gibi görünüyordu. Özellikle hiçbir talebi olmuyordu. Telefonunu da sürekli bir yerlerde unuttuğu için alışık değildi belli ki.

Yaşlı kâhya, derin bir nefes alıp verdi. "Genç Efendi Alexander'da size gereken ilgiyi göstermedi" dedi.

"Onu suçlayamam" dedi genç kadın dalgın bir şekilde. "Alexander'ın benden önce de bir hayatı vardı. Ben onun hayatında bir fazlalığım. Olağan rutinine devam etmesinde hiç sorun yok"

Anlayışlı bir kadındı. Bartelemo hafifçe gülümsedi. Hem bu kadar elit hem güzel hem de böylesi yumuşak bir mizaca sahip olmak büyük bir meziyetti. "Kraliçem" dedi en sonunda. "Size bir soru sorabilir miyim?" diye sordu en sonunda.

LANETLİ EVLİLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin