Bölüm 9

10.5K 841 43
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Megan, gözlerini zar zor açtı. Bütün bedeni kaskatı kesilmişti sanki. Onu hareket ettirmek o kadar zordu ki genç kadın neler olduğunu anlayamadı. Orada öylece durmuş yatıyordu. Elini oynatmaya çalıştı ama bedeni beyninin emirlerini dinlemiyordu.

"Bir safkana karşı güç kullandığın için cezalandırıldın"

Genç kadın gözlerini sese doğru çevirdi. Colin hemen başında duruyordu. Genç kadın ağzını açmaya çalıştı ancak konuşamadı. Sadece nefes alıp verebiliyordu. Genç adam derin bir nefes alıp verdi. "Özür dilerim" dedi. "Benim hatam."

Hayır değildi. Böyle olacağını biliyordu. Efendisini sadece uyarsaydı bunlar yaşanmazdı. Soylu kanının verdiği gücü de kullanmıştı ki bu bir safkana karşı güç kullanmaya girerdi.

Her köle de olduğu gibi Megan'ın ensesinde de efendisinin işareti vardı ve o işaret onu cezalandırıyordu. Genç kadın bir iç çekti ve gözlerini kapadı. En azından tatil yapabilirdi. Bütün gün boyunca yatakta kalma fikri o kadar da kötü olamazdı.

Hiç kıpırdamadan...

Kimi kandırıyordu ki? Bugün sıkıntıdan ölmezse muhtemelen bir daha ona bir şey olmazdı.

Hafif bir kıkırdama sesi duydu. Gözlerini açıp ona baktı. Colin, gülümseyerek hemen onun yanına oturdu ve nazikçe saçlarını okşadı. "Ne düşündüğünü bilecek kadar tanıyorum seni" dedi en sonunda. "Sıkılmana izin vermem"

Hayır, bunu yapamazdı. Bütün gün onunla burada oturamazdı. En azından Megan'a karşı bu kadar acımasız olamazdı. Onu biraz rahat bıraksa olmaz mıydı? Aralarına mesafe koymanın bile ne kadar zor bir iş olduğunu bilmiyor muydu?

Sıkıntılı bir iç daha çekince Colin, bunun üzerine başını iki yana salladı. Megan gerçekten de onu yanında istemiyor gibiydi. Onun ruhu hiçbir zaman bir köle ya da soylu değildi. Ancak her ikisinin de sınırları içinde hapsolmuştu.

Eğer biri Colin'e Megan'ı tarif etmesini isteseydi ona yaşam derdi. Onun hayat dolu yapısı hiçbir kural tanımıyordu. Öyle ki Kourakin ailesine kendisini olduğu gibi kabul ettirmeyi başarmıştı. O ne bir köle ne de bir asildi. Onu tanımlayabilecek tek şey kendisiydi. Colin'i büyüleyen şeyde buydu işte. Başka kimse onun gibi olamazdı. Megan, onu sınırlayan her şeyden bir şekilde kendisini azat etmeyi başarmıştı.

Belki de onu büyüleyen şey buydu...

Genç adam derin bir nefes alıp verdi. Nazikçe kadının yanağına dokundu. Megan, her şeyden kendisini sınırlayabilmişti. Ancak ikisi arasındaki sınırları aşamıyordu. "Çok güzelsin" diye fısıldadı ona. "Her halin hep çok güzel, Meg" dedi.

Onun neden bu işi bitirdiğini biliyordu. Megan, onun soyuna karşı sorumluluklarını yerini getirmek adına erkekten uzaklaşmıştı. Eğer kabul etseydi biliyordu ki Colin onu kan bağıyla bağlardı. Tereddüt bile etmezdi. Ancak Megan, onun bir safkanla birlikte olması gerektiğini düşünüyordu.

Hiç şüphesiz haklıydı...

Eğer ki Colin, onun kanına olan açlığını kontrol edebilseydi eğer birbirlerinden ayrı olmak zorunda olmayacaklardı. Genç adam derin bir nefes aldı. "Seni seviyorum, Megan" dedi en sonunda. "Bana olan duygularını o kadar geç fark ettiğim için her zaman pişmanlık yaşadım. Bunu daha uzun tutabilirdik. Eğer azıcıkta olsa kendimi kontrol edebilseydim belki sonsuzluk boyunca beraber olabilirdik"

LANETLİ EVLİLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin