Bölüm 11

11K 917 61
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Çok kalabalık bir partiydi. Kuran ailesinin bütün üyeleri ve Rusya'nın tüm önde gelen asilleri oradaydı. Buradaki hiç kimseyi tanımıyordu. Gözleri devasa balkondan aşağıdaki kalabalığı taradı. Gerçekten de tanıdık hiç kimse yoktu.

Kathleen derin bir nefes alıp başını iki yana salladı. Daha şimdiden bu işten sıkılmıştı. Bir an önce bu formaliteyi bitirip eve gitmek istiyordu. Burnundan derin bir nefes aldı gözlerini kapatıp.

Bütün bu kadar kalabalığın içinden bile onun kokusunu alabiliyordu. Son derece belirgin nane limon kokusu burnuna geldi. Dişlerinin uzamaya başladığını hissettiğinde kadın dikkatle ağzını kapadı. Gözlerinin kırmızıya döndüğünü hissedebiliyordu.

Sakinleşmesi gerekiyordu. Üstelik çıkmadan önce o kadar çok kan içmişti ki iki tane köleyi neredeyse kurutuyordu. Genç kadın kendisini sakinleştirmeye çalışarak bir süre durdu.

"İyi misin, Kathleen?"

Genç kadın başını çevirip Kade Kuran ile burun buruna geldi. Alexander, hala ortalarda yoktu. Arabada gelirken de hiç konuşmadığı gibi karanlık bir ifadeyle sürekli dışarı bakmıştı. Onun ne derdi olduğunu anlamıyordu ancak açıkçası Kathleen onu yanında çok zorlanıyordu. O kadar zorlanıyordu ki neredeyse erkeğin üzerine atlayacaktı.

Neden onun kanı bu kadar lezzetli geliyordu? Neden bu kadar aç hissediyordu ki ona karşı?

Ağzından hızlı nefesler alıp verdi. Ancak ağzı sulanmaya başlamıştı. Bunca insanın içinde sadece onun kanının kokusunu almak... Kathleen kendisini sakinleştirmeye çalıştı. Ancak kalp atışlarının sesini duyabiliyordu. "Kade" dedi sakince. "Ben sadece biraz tedirginim"

Kade Kuran özünde yumuşak huylu bir adamdı ve son derece saygıdeğer birisiydi. Alestar ile de çok uzun süren bir arkadaşlığı vardı. Buna karşılık çocukları için her iki tarafta pek yardımcı olmak niyetinde değillerdi. Dalgın bir şekilde aşağıdaki kalabalığa baktı. Geleceğin kral ve kraliçesinin takdimini bekleyen binlerce kişi vardı.

Erkek ellerini tırabzanlara koyup derin bir iç çekti. "Sanırım bu senin için hepimizden daha zor" diye mırıldandı. "Özellikle bilmediğin bir yerde ve tanımadığın insanlarla beraber olmak daha da zorlaştırıyordur işi"

Bu konudaki en büyük desteği yaşlı kâhya Bartelemo'ydu. O adam da olmasa muhtemelen delirme noktasına gelirdi. Bartelemo, çok uzun zamandır Kuran ailesine hizmet ediyordu. Yaşının ve zamanın getirdiği bir rahatlık vardı aileye karşı ve bu ona Megan'ı hatırlatıyordu.

Genç kadın dalgın bir şekilde başını eğdi. "Başımın çaresine bakıyorum" dedi sakince.

Kade, bir süre onu izledi. Gerçekten de çok güzel bir kadındı. "Lorena'nın güzelliğinin sende hayat bulduğu bir gerçek" dedi birden Kade. Kathleen şaşırmış bir şekilde başını çevirip ona baktı. Kade buna karşılık gülümsedi. "Anneni tanırdım" dedi. "İnfazında babanın yanındaydım."

Bu konu kesinlikle konuşmak istediği bir şey değildi. Kourakin ailesi Lorena'nın yaptıklarını uzun süre temizlemek zorunda kalmışlardı. Kathleen ve Colin bile dönüştürülmüş insanların infazlarına katılmak zorunda kalmıştı. Bu geri kalan Kourakin ailesinin, kurula sadakat göstergesiydi.

"Çok yakında liderlikteki konumumu sonlandırıp kuruldaki yerimi alacağım" dedi Kade sakince. "Babanın da planı bu bildiğim kadarıyla. Yakın zamanda ağabeyin liderliğini alıp kendisi kurula girecek" dedi.

LANETLİ EVLİLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin