İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... GECİKTİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM... NE YAZIK Kİ KISA BİR SÜRE BİRAZ RÖTARLI İLERLEYECEĞİZ... ANCAK ELİMDEN GELDİĞİNCE SİZLERİ BEKLETMEMEYE ÇALIŞACAĞIM... BOL KEYİFLER... LÜTFEN YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN...
Kathleen gözlerini açtığında yarı çıplaktı. Neler olduğunu anlamaya çalışarak doğruldu. Hemen yanında çıplak yatan erkeği fark ettiğinde gözleri fal taşı gibi açıldı. Kendisine ait olmayan bir odadaydı. Buraya nasıl geldiği hakkında en ufak bir fikri bile yoktu.
Üzerinde bir gecelik vardı ancak parçalanmıştı. Geri kalan üst kısmı da pek bir şey gizleyecek durumda değildi. Beyaz yatak örtüleri de üstündeki gecelikle aynı kaderi paylaşmıştı.
Kathleen yavaşça elini üzerini örten ve bir zamanlar muhtemelen yorgan olan kumaşın üstünde gezdirdi. Lime lime olmuş kumaşın üzerinde kan lekeleri vardı. Nane ve yasemin kokusunu alabiliyordu. Yalnızca kanlarının değil bedenlerinin kokusu da birbirine karışmıştı.
Böyle bir şey nasıl olabilirdi ki? Elleri kumaşın üstünde gezindi. Alexander hemen yanında yatıyordu. Erkek son derece derin bir uykudaydı. Yüzükoyun yatmıştı. Kathleen'in kalbi gümlüyordu. Dün gece her ne olduysa hatırlayamıyordu. Ancak kan takası yaptığı kocasıyla bu evliliği tamamladığı çok belliydi.
Elleriyle yüzünü kapadı ve bir süre durdu. Dün akşam en son yangını e patlamaları hatırlıyordu. Ondan sonrasında tamamen karanlıktı. Ancak Kathleen söylendiği gibi bir rahibe değildi. Neler olup bittiğini anlayacak kadar zekâya sahipti.
Kan şehveti mi yapmıştı? Kan şehvetine mi kapılmıştı? Her ne olursa olsun bu evlilik tamamlanmıştı. Daha önce hiç bu kadar saçma bir şey yaşamamıştı. Gözleri yavaşça yüzüstü uyumakta olan adama çevrildi.
Daha önce hiç fark etmemişti gerçi fark edebilecek kadar vücudunu görmemişti ancak sol omzundan sırtına doğru uzanan bir dövme vardı. Dahası onun da çeşitli yerlerinde kanlar vardı. Muhtemelen ısırdığında akmıştı. Sırtında ayrıca uzun tırnak izleri vardı.
Kathleen ellerini kaldırıp baktı. Tırnaklarıyla mı yapmıştı bunları? Daha çok pençe çıkarmış olması gerekiyordu böyle bir iz bırakabilmek için. Kathleen daha fazla bunları düşünmek istemedi. Hızla yataktan kalktı ve üzerindeki parçalanmış elbiseyi bir kenara attı.
Banyoya doğru gidip aynaya baktı. Neler oluyordu böyle? Göğsünü yarım ay şeklinde sararak aşağı inen bir dövme vardı. Aynı Alexander'ın sırtındaki dövmeye benziyordu.
Böyle bir dövme yaptırmamıştı hiç. Böyle bir şeyi hayatında ilk defa görüyordu. Üstelik bunun ne olduğunu bile bilmiyordu. Kendi bedeninde sadece Kourakin aile arması vardı. Omzunun arkasındaydı.
Başını iki yana salladı. Neler olup bittiğini kendi başına hatırlayacak durumda değildi. Kafası çorba gibi olmuştu ve hafiften zonkluyordu. Kendisini sıcak suyun altına attı ve gözlerini kapadı. En azından rahatlamaya çalışabilirdi. Ya da belki de nerede olduğunu hatırlayabilirdi.
Alexander, gözlerini eski yatak odasında açtı. Kuran ailesinin St. Petersburg'daki malikânesindeydi. Bin yedi yüz üç yılında dönemin Rus Çarı tarafından babasına hediye edilmişti. İnzivaya çekildikten sonra Kade burada yaşamaya başlamıştı.
Genç adam doğrulup etrafına bakındı. Çıplak ve kanlar içinde yatıyordu. Yoğun yasemin kokusunu gayet net alabiliyordu. Dün gece neler olduğunu pek hatırlamıyor olsa da Kourakin Rahibesi ile beraber olduklarını anlaması zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER
VampireASİL KANI SÜRDÜRMEK ADINA BİRBİRİNİ HİÇ TANIMADAN EVLENDİRİLEN İKİ SAFKANIN HİKAYESİ