İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... FİNALE SON BİR ADIM KALDI... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
Kadın çok uğraştırmıştı. Kocası gibi değildi. O sanki daha vahşiydi. Neredeyse iki adamın hayatına mal oluyordu ki zar zor yakalamayı başarmışlardı. Bartelemo ipek bir mendili patlamış olan dudağına bastırıyordu. Ancak en azından başarılı bir şekilde eşinin hemen karşısında baygın bir halde asılı duruyordu.
Lorena, kızının hemen önünde durmuş dalgın bir şekilde onu izliyordu. Kurul idamına karar verdiğinde Colin ve Kathleen henüz birer çocuktu. Ne kadar da büyümüştü. Ne kadar da güzel olmuştu. Resimlerden gördüğü kadarıyla Sybill Kourakin'in birebir kopyasıydı.
Colin'de büyüyüp muhtemelen babası gibi yakışıklı bir erkek olmuştur. Ancak ne yazık ki Alestar yeterince dikkatli davranıp çocuklarının geleceklerine gerektiği gibi yön verememişti. Kathleen'in evliliği elbette ki daha doğmadan önce belliydi. Ancak Colin'in bir köle ile evlenmesi... Lorena, başını iki yana salladı. Bu kabul edilemezdi.
Şimdi hem Kuran Prensi hem de Kourakin prensesi ellerindeydi. Bir de fazladan Hawthorne çocuğu buradaydı. Bu biraz sıkıntı yaratabilirdi ancak artık her şey için çok geçti. Tanrıça Vitkova dirildikten sonra hiçbir safkanın onların karşısında bir şansı olmayacaktı.
"Hanımefendi"
Lorena arkasında ona seslenen adama bakmadı. "Hazırlıklara başlayalım, Bartelemo" dedi sakin bir şekilde. "Sonuçta uzun bir süreç olacak."
Alexander, çok derin ve huzursuz bir uykudan yavaş yavaş uyandı. Gözleri yavaşça açıldı. Romanya'ya geldiğinden beri bütün uykuları bu şekilde kötüydü. Belki de gerçekten de buraya gelmemeliydiler.
Kollarını hareket ettirmeye çalıştı ancak bileklerindeki kelepçeler onu tutuyordu. Genç adam neler olduğunu anlamaya çalışarak durdu bir an ve başını kaldırdı. Bir çarmıha gerilmişti. İki kolundan ve ayaklarından bağlanmıştı.
Hemen karşısında karısı ve her ikisinin arasında da Benedict aynı şekilde duruyordu. Kathleen'i baygın halde tutsak görünce erkeğin dudaklarından istemsiz bir hırlama çıktı. Neler olduğunu anlayamıyordu ancak kendini kurtarmak için çırpındı.
"Çok kıpırdamamanızı öneririm, genç efendi Alexander"
Erkek başını eğdi ve yerde ellerini arkada birleştirmiş halde duran Bartelemo'ya baktı. Öldüğü için acı çektiği yas tuttuğunu yaşlı kahya hemen karşısında son derece sağlıklı ve sakin bir şekilde duruyordu.
Ölmemişti...
Gerçeği fark etmeye başlayan Alexander dişlerini sıktı. Bu adam o daha doğmadan öncesinde bile Kuran ailesine hizmet etmişti. Onun elinde büyümüştü. Evliliği boyunca onun yardımlarını almıştı.
Evliliği...
Bartelemo'nun onu yönlendirmesine izin vermişti. Kathleen'in kanını içmesi konusunda en istekli olan Bartelemo olmuştu. Bunun her zaman ölen karısı ile yaşadığı bağa benzediğini söylemişti. Dişleri sıkıldı. "Bartelemo!" diye bağırdı.
Yaşlı adam başını yana eğdi ardından iki yana salladı. "Çırpınmaya devam ederseniz canınız yanar, genç efendi" dedi sakin bir şekilde. "İnansanız da inanmasanız da canınızı yakmayı hiçbirimiz istemiyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER
VampierASİL KANI SÜRDÜRMEK ADINA BİRBİRİNİ HİÇ TANIMADAN EVLENDİRİLEN İKİ SAFKANIN HİKAYESİ