Bölüm 17

10.4K 868 43
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...

Colin Kourakin'in gelişi Kuran Malikânesini neşelendirmişti. Kathleen, Colin'den çok Megan'ın gelişine sevinmiş gibi görünüyordu. İki kadın hiç durmadan sıkı sıkı sarılmışlardı dakikalarca. Colin'e ise bir sarılı sonra hizmetçiyi elinden tutup götürmüştü.

İki erkek lobide durup bir süre kadınların arkasından baktılar ardından. Alexander, gözlerini kırpıştırarak bir an durdu ve ardından eski dostuna döndü. "Hoş geldin" dedi sakince elini uzatıp.

"Hoş bulduk"

Ondan yayılan tuhaf koku genç adamın dikkatini çekiyordu. Normalde Colin'in kendisine has bir kekik kokusu vardı. Ancak alttan Alexander'ın genzini yakan bir tarçın kokusu alıyordu. Bu kokuyu aynı zamanda şu tuhaf hizmetçiden de almıştı.

Genç adam kaşlarını çatarak bir süre arkadaşına baktı. Öyle ki Colin onun bakışından rahatsız olarak kıpırdandı ve merakla başını salladı. Alexander hafifçe kaşlarını kaldırdı. "Alestar Kourakin'in senin bir hizmetçiyle lanetlendiğinden haberi var mı?" diye sordu ardından.

Colin, tek elini bir anda öyle sert yüzüne çarptı ki muhtemelen canı acımıştı. "Nasıl kaçındığımı ben bile bilmiyorum" diye mırıldandı. Ardından çalışma odasına doğru seğirtti. "Bu konuyla geri döndüğümde ilgilenmeye karar verdim"

Zor bir durumun içine düşmüştü belli ki. Ancak ne yazık ki Alexander'da ona yardımcı olamazdı. En fazla yapabileceği şey Erina'nın ona verdiği parşömeni göstermek olurdu.

Sakince arkadaşının arkasından odaya girdi ve kapıyı arkalarından kapattı. Colin, son derece rahat bir şekilde tekli koltuğa oturmuş eline bir bardak viski almıştı bile. Alexander, sakince onun karşısına oturdu. "Düğünden beri çok şeyin değiştiğini görüyorum" dedi en sonunda.

Colin, bir süre sessizce durdu. "Meg ve ben bir süredir beraberdik" dedi en sonunda. "Ancak kanına karşı duyduğum istek o kadar büyüktü ki kendimi kontrol edemez oldum. On yıldır birbirimizden ayrıydık. Ne olduysa dün gece oldu" Eliyle yüzünü sıvazladı. "Daha ben bile ne olduğunu anlayamadan Rusya'ya geldik" dedi.

Kan şehveti...

Alexander, onun neden bahsettiğini çok iyi anlayabiliyordu. Sonuçta birkaç gün öncesine kadar delirmenin eşiğindeydi. Derin bir nefes alıp verdi. "Sana göstermek istediğim bir şey var" dedi en sonunda ayağa kalkıp masasına doğru giderek.

Kathleen, onu resmen sorguya çekiyordu. Ancak Megan'ın gerçekten olan biteni anlatmasına imkân yoktu. Ondan gizli bir ilişki yaşadıklarını bilseydi Kathleen, ne Megan'ın ne de Colin'in yüzüne bakmazdı bir daha.

"Bana yalan söylemediğini umut ediyorum" dedi genç kadın en sonunda. "Bu öyle bir şeydi ki beni uykumdan uyandırdı. Elim ayağım titriyordu ve nefes almakta zorlanıyordum" dedi. "Colin'in kanının aktığını biliyorum."

Muhtemelen Colin onu ne kadar güçlü hissettiyse Kathleen'de o kadar güçlü hissetmiş olmalıydı. Üstelik artık üzerinde onun kokusunu alabildiğini de biliyordu. Genç kadın derin bir nefes alıp verdi. "Colin, kan şehvetine tutuldu" dedi en sonunda. "Senin için Kourakin Yadigârlarına bakmaya gittiğimiz gün oldu. Kendimi zor kurtardım. Hatta Colin'e büyü yapmak zorunda kaldığım için cezalandırıldım." Her ne olursa olsun bazı gerçekleri elbette ki hak ediyordu. "Geçen gün senin yanına gelmek istediğim için Colin'e gittim. Onun Alestar Kourakin'in iznini alması daha kolay olurdu diye düşündüm ama yine kendinden geçti. Kendimi kurtaramadım"

LANETLİ EVLİLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin