İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
O kadar uzun zamandır köle kıyafetleri içindeydi ki genç kadın aynadaki görüntüsüne yabancılık çekiyordu. Siyah beyaz hizmetçi kıyafeti Kourakin ailesine verildiğinden beri üzerindeydi.
Kathleen, Megan'a oranla daha uzun boylu ve zayıftı. Bu yüzden elbiseleri uzun ve dar geliyordu. İçine girebilmek için çok uğraşması gerekiyordu. Buna rağmen kalçaları buna izin verecek gibi değildi. Üstelik göğüsleri de kendisine düşman gibi davranıyordu.
Genç kadın pes ederek içine sığmak için karnını çekip durduğu elbiseden vaz geçti. Yeterince sıkıntı çekmişti. Nefes almaktan çok uzaktı şuanda ve sopa yutmuş gibi duruyordu. Kathleen hemen arkasından elini ağzına kapamış ve kıkırdamasını gizlemeye çalışır gibi görünüyordu.
Megan başını iki yana salladı. Birkaç dakika için bile olsa çok iyi hissetmişti. Ancak bu eziyeti çekmektense köle kıyafetlerine geri dönerdi. Elini yan tarafına götürüp fermuarı çekti. Tam o anda kapı tıklatıldı ve iki erkek cevap beklemeden içeri girdi.
Colin'in gözleri bir süre ayna karşısındaki kadına takıldı. Onu ilk defa başka bir kıyafetin içinde görüyordu. Alexander, anında ciddiyete bürünmüş olan karısına bakıyordu. Hafifçe öksürdü. "Colin ve Megan'a odalarını gösterecektim" dedi en sonunda.
Alexander Kuran gibi bir adamın adını zikretmesi genç kadının dikkatini çekti. Başını çevirip Kuran Prensine baktı. "Odamız mı, Lordum?" derken kaşlarını kalkmıştı. Kalbi bir an için tekledi.
Bunu ona yapması büyük bir suç olabilirdi. Sonuçta her ne kadar kan bağı ile bağlı olsalar da Kathleen'i kendisi ile uyuması (?) için zorlamıyordu. Yine de Colin ile onların durumu farklıydı. Dudakları istemsiz bir gülümsemeyle kıvrıldı. Bunun bir gün kendisi için olacağını düşünmeyi seçmişti. "Odanız" diye bastırdı kadına doğru.
Buzullar Prensi bundan sadistçe bir zevk alıyordu belli ki. Megan, dönüp bir Kathleen'e bir Colin'e baktı. Belli ki yardımcı olmayacaklardı. Bu durum her ikisine de keyif alıyorlardı. Çünkü her ikisi de bunu istiyordu. Burada gerçekten de sorumluluk namına bir şey yoktu.
Genç kadın sırtını dikleştirip durdu. Colin ve Kathleen onu çok iyi tanıyordu ancak Kuran tanımıyordu. Dudakları bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Ayrı oda istiyorum" dedi kesin ve sert bir tonda.
Colin aradan çekilip Kathleen'in yanına geldi ve kollarını göğsünde birleştirip izlemeye başladı. Kathleen başını yana eğip, "Araya girmen gerekmiyor mu?" diye sordu fısıltıyla.
"Canıma susamadım" dedi genç adam aynı şekilde.
Kendisine karşı çıkıyordu. Kan bağıyla bağlı olduğu eşine karşı çıkıyordu. Her zaman herkese karşı çıkıyordu. Kafasına estiği gibi davranıyordu. Çünkü Kourakin ailesi bu imtiyazları ona sağlamıştı. Öne doğru bir adım attı. "Evimde başka oda kalmamış" dedi dudaklarındaki gülümseme artık tamamen tehditkârdı.
Megan, başını yana eğdi. "Hizmetçi katında kalırım o zaman" dedi aynı gülümsemeyle.
"Hizmetçilerim yeterince yoruluyorlar. Onların hiçbirini odalarından edemem"
Ne kadar da güzel. En azından kölelerine karşı duyarlı davranıyordu belli ki. Ancak Megan, bunu yemezdi. Öne doğru bir adım attı. Artık üzerinde herhangi bir mühür olmadığı için baskı da kurulamayacaktı. "O zaman gidip kendime bir otel bulurum" dedi genç kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER
VampirosASİL KANI SÜRDÜRMEK ADINA BİRBİRİNİ HİÇ TANIMADAN EVLENDİRİLEN İKİ SAFKANIN HİKAYESİ