Part 12

464 17 6
                                    

"Nyt vittu Keimo!"

Istumme Keimon kanssa testaamassa uutta, ei vielä kauppoihin ilmestynyttä Fifaa. Harmikseni Keimo on voitolla ja on parasta aikaa yrittämässä jo kolmatta maaliaan. Onneksi peliaika loppuu ihan pian.

"Mitäs tänne kuuluu?" Tuttu ääni kantautuu mustan nahkasohvan takaa.

"No mitäs tässä," sanon nopeasti ja hakkaan nappuloita pitääkseni Keimon poissa maalin läheltä.

Tunnen kuinka Rauski laskee kätensä nahkasohvan selkänojalle, koska se painuu aavistuksen alaspäin.

"Misä muut on?" Keimo kysyy Rauskilta ja lähestyy taas uhkaavasti maaliani.

"Jäätiin fanien piirittämäks, mut Fisu ja Zappis ei kehdannu lähtee".

Kuulen pienen töötin soivan ja peli loppuu Keimon voittoon 2-1.

"Tuliko yllätyksenä?" Keimo kysyy ja vinkkaa silmää. Avaan suuni sanoakseni jotain viisasta, mutten ehdi.

"Sitä minäkin," hän sanoo vittuilevasti ja laskee ohjaimensa edessämme olevalle tasanteelle. En vaivaudu vastaamaan mitään, vaan annan miehen nauttia voitostaan edes tämän kerran.

Lasken myös ohjaimeni ja nousen miehen kanssa samaan aikaan seisomaan.

"Hei oottakaas. Mäki haluun pelaamaa," Rauski hihkaisee sohvan takaa ja  hyppää matalan selkänojan yli.

"Pelaa sää Nooran kanssa. Mä lähen metsästämää Fisuu," Keimo sanoo nopeasti ja lähtee ulos Xbox-rekasta, jättäen meidät kaksin. Tunnen, kuinka sydämmeni alkaa lyödä nopeammin, kuin yleensä, kun tajuan, että saan olla Rauskin kanssa kahden.

Emme tietenkään ole rekassa keskenämme, vaan jokainen lähellä oleva konsoli on varattu. Pelaajat ovat enimmäkseen alaikäisiä, mutta kyllä pelaamassa on muutama vähän vanhempikin yksilö.

Istun alas Rauskin viereen ja huomaan, että vieressämme olevat minua useampaa vuotta nuoremmat, ehkä 15-vuotiaat tytöt vilkuilevat vieressäni istuvaa miestä harvinaisen usein. Vilkaisen Rauskia nähdäkseni huomisiko hän näiden tyttöjen katseet, mutta Rauski ei näytä keskittyvän mihinkään muuhun, kuin pelaajien valitsemiseen.

Yritän keskittyä peliin, mutta tyttöjen tuijotus häiritsee minua koko ajan enemmän. Vilkaisen kahta brunettea ja vahingossa katseemme kohtaavat, jolloin molemmat kääntävät ne nopeasti pois.

Yllättäen Rauski kääntyy tyttöjä kohti.

"Matsi ei oo vielä alkanu, joten teillä on vielä mahis saada halit," Mies ilmoittaa ja levittää kätensä. Toinen tytöistä nousee salamana penkiltä Rauskin luokse ja halaa tätä, sanaakaan sanomatta. Toinen kävelee hiljaa Rauskin luokse, mutta hymyilee todella leveästi.

"Kiitti paljon. Oot ihana," hän sanoo ja halaa miestä. Toinen vähän lyhyempi tyttö pyytää yhteiskuvaa ja pian he istuvat rivissä sohvalla Rauski keskellä. Minä seisomassa sohvan vieressä, koska en halua näyttäytyä kuvassa. Pian tytöt kuitenkin lähtevät pikaisten kiitosten ja suloisten kehujen kera.

"Kai mä oon sustaki ihana," Rauski kysyy lapsellisella äänellä ja työntää alahuultaan ulos näyttäen hävyttömän suloiselta.

"Voi Rasuki, tottakai sä oot ihana," lässytän ja sipaisen miehen nenänpäätä.

***

Kävelen Rauskin mustan järkkärin kanssa ympäri isoa kirkkaasti valaistua hallia, jossa on monta "pistettä", erilaisilla peleillä varustettuna. Tunnen oloni hiukan ulkopuoliseksi, koska en ole perehtynyt peleihin, toisin kuin useat täällä. Tottakai täällä on pari pelitubettajaakin, joten täällä on myös heidän fanejaan. Mielessäni kävi kesken pelisession, jonka Rauski yllätys yllätys voitti, että voisin pyytää Rauskin kameran lainaksi ja lähteä haastattelemaan Laeppavian faneja ja pyytää heitä lähettämään jätkille terkkuja.

Siniset kyyneleetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin