Rozdział 13

8.4K 178 1
                                    

Resztę dnia przesiedziałam nie odzywając się do nikogo, a nawet do mojej przyjaciółki. Miałam dzisiaj tylko 6 lekcji lecz na ostatniej miałam angielski z moim ulubionym praktykantem. Przecież ja tam nie wysiedzę. Usiadłam tym razem na początku klasy w drugiej ławce od strony ściany. Większość lekcji była okej. Nie patrzył na mnie, nie dawał żadnych sygnałów. Do momentu gdy:
- Panno Moore, proszę podejść - powiedział. Powoli wstałam podchodząc pod tablice. Nie wiedziałam o co chodzi, więc stałam i rozglądałam się po klasie nie wiedząc co robić - No, proszę.
- Ymm... Nie słuchałam. - powiedziałam. Chciałam słuchać lecz on mi w tym przeszkadzał. A raczej jego wygląd.
- No to widzicie jak wasza koleżanka słucha nowego nauczyciela - Chwila co? Przecież on jest tylko praktykantem. Może się przejęzyczył. - Więc tak. Napisz mi proszę zdania, w których wykorzystasz wszystkie czasy - Co?! Zaczęłam pisać, nie wiedziałam co robię, po prostu pisałam. - No prawie - wstał i stanął obok mnie - Mogę? - kiwnęłam głową, po czym wziął ode mnie kredę delikatnie dotykając mojej dłoni - Możesz usiąść. - Usiadłam i nie odzywałam się, nie uniosłam głowy do góry przez resztę lekcji. Gdy zadzwonił dzwonek jako pierwsza wyszłam z sali. Poszłam od razu do mojego domu dziecka nie oglądając się za nikim, zmieszana. Weszłam do pokoju i trzasnęłam drzwiami. W pokoju niestety był Scott.
- Hej, co się stało? - zapytał i do mnie podszedł. Opowiedziałam mu o wszystkim. Od początku.

--------------------------------------
3/10
Jak wy to cholernie szybko wbijacie. Nowy rozdział co 6 gwiazdek.

TEXTING, NUDES || Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz