- Jak to możliwe, że on mieszka tam gdzie ja! Nie to nie możliwe. Przecież on mnie poda na policję! O nie... Co ja teraz zrobię?! O jezu. Dobra, spokojnie. Spokojnie, na pewno kłamie. To nie jest możliwe, że mieszka w tym samym miejscu. Nie. Okej. - uspokajałam się w myślach. Co prawda był chorobliwie przystojny i od samego patrzenia robiło mi się mokro. - Ciekawe jak byłoby z nim w łóżku - nie. Stop. - Idę właśnie do szkoły. Równo za tydzień mam swoje wymarzone osiemnaste urodziny. W końcu! Idę przez korytarz do swojej szafki, a przy niej stoi moja przyjaciółka, Claire.
- Hej. - zaczynam otwierając szafkę i wyjmując z niej książki, po czym wkładać je do torby.
- No w końcu. Co tak długo?
- Trochę zaspałam.
- Obmyśliłam plan twoich urodzin.
- No okej, dawaj.
- A więc tak... - zaczęła i chociaż bardzo chciałam jej słuchać to nie mogłam, bo kontem oka zauważyłam @shawnmon. Na początku byłam pewna, że mi się przewidziało, ponieważ to przecież nie możliwe. Nie wiedziałam jednak co mam zrobić, kiedy przez dłuższy czas wpatrywania się w jego lewy profil, byłam przekonana, że to on. Aczkolwiek przypomniało mi się co do mnie pisał. Przestraszyłam się. Spanikowałam. Pociągnęłam Claire w stronę łazienki damskiej, która była na przeciwko mojej szafki.
- Ej, co ty robisz? Co się stało? - pytała.
- Przepraszam, po prostu... Widziałaś tego kolesia z czarnymi włosami, oczami też tego samego koloru i... i z umięśnioną sylwetką?
- A no tak... Wyleciało mi z głowy.
- Co ci wyleciało?! - Myślałam że dostanę tam białej gorączki. Dziewczyna zwlekała z odpowiedzią na moje pytanie, a ja coraz bardziej zaczynałam się stresować.
- To praktykant.
- Praktykant? Co? Kurwa, chyba sobie ze mnie żartujesz!
- No, nie. Od angielskiego. A o co z nim chodzi?
- Cholera. - Jakaś dziewczyna nagle weszła do łazienki. Już miałam powiedzieć wszystko Claire ale na szczęście tego nie zrobiłam. Gdyby się dowiedziała, pomyślałaby, że zadaje się z Instagramową dziwką i nie miałabym w szkole żadnych znajomych. Jeszcze mogłaby mnie wydać, wtedy to byłabym skończona. W takim razie udałyśmy się na lekcję angielskiego z nowym praktykantem.
CZYTASZ
TEXTING, NUDES || Shawn Mendes
FanfictionAlissa chodzi do ostatniej klasy liceum. Ma 17 lat lecz za dwa tygodnie zaczyna być dorosłą osobą. Pracuje wysyłając swoje pół nagie zdjęcia na profilu na Instagramie. Ludzie, zazwyczaj mężczyźni, płacą jej za pozowanie do zdjęć wysyłanych do nich p...