Rozdział 23

5.4K 94 19
                                    

Razem z Shawnem mieliśmy się na baczności przez dobry tydzień. Czasami czułam na sobie wzrok Caroline, która siedziała za mną na każdej możliwej lekcji. Z Shawnem widywałam się tylko w domu ale nawet tam czuliśmy się obserwowani. Od tygodnia wszystkie okna są pozasłaniane, a ja wracam tam taksówką. Nie czujemy się komfortowo w żadnym stopniu. Ale najbardziej martwię się o bruneta. Zaczął świrować. W każdy wieczór nie może zasnąć przemyślając to co może się stać. A mi cały czas wymienia różne sposoby jak zostanie zwolniony. Proponowałam, abyśmy wyjechali na jakieś kilka dni ale on się uparł, że to może być niebezpieczne i  w sumie ma trochę racji. Lecz dzisiaj postawię temu kres. Jest ostatnia lekcja Caroline, czyli fizyka. Czekam na nią przed klasą. Zamierzam z nią sobie pogadać. Dzwoni dzwonek i drzwi klasy się otwierają. Dziewczyna wychodzi jak zwykle ostatnia. Łapię ją za nadgarstek, po czym pytam czy możemy pogadać. Na szczęście się zgodziła i poszłyśmy do łazienki. Zamknęłam drzwi i upewniłam się, że nie ma tam nikogo oprócz nas.
- Okej, wiem że masz filmik, zdjęcia, cokolwiek.
- Nie wiem o co ci chodzi. - odparła tym swoim piskliwym głosem.
- Nie udawaj, dobrze wiesz o co chodzi. Masz to usunąć. Obojętne mi co to jest, czy nagranie, czy zdjęcie, usuń to. Teraz. - Byłam stanowcza, pomimo tego, że cholernie się bałam tego co zrobi. Szczęście, że mój głos nie zawiódł.
- Okej, słuchaj królewno. Może mam filmik ale go nie usunę dopóki Shawn nie będzie mój. Masz tydzień na to, aby zerwać z nim jakiekolwiek kontakty. A jeśli nie - Podeszła bliżej - ten filmik - wyjęła telefon i puściła nagranie - Wyląduję u dyrektora i na internecie.
- Nie zrobisz tego.
- Ah zrobię. Będziecie skończeni. A jeszcze coś - Wstukała coś w telefon i pokazała mi - te zdjęcia też wylądują w internecie. - pokazała mi zdjęcia, które wysyłałam jednemu stałemu klientowi. Zdjęcia na których jestem cała naga i robię... różne rzeczy. Wyszła z toalety, a ja wiedziałam, że mamy totalnie przesrane.


--------------------------
Sorki, że rozdział dopiero dzisiaj ale moja przyjaciółka,  powiedziała że nie da rady napisać rozdziału, bo piszę swoje opowiadanie i nie ma pomysłu, więc napisałam ten rozdział w 100% osobiście. Mam nadzieję, że był okej.

TEXTING, NUDES || Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz