Jak zaszłam do swojego pokoju, Scotta jeszcze nie było.
- Pewnie je obiad - pomyślałam. Odłożyłam plecak w kąt pokoju i rzuciłam się na moje łóżko po prawej stronie pomieszczenia. Mieszkanie ze Scottem jest jak mieszkanie z wiewiórką. Zawsze się gdzieś ukrywa i próbuje mnie nastraszyć lub po prostu go nie ma. Zazwyczaj jak wraca w nocy zawsze mnie budzi, po czym opowiada to co się mu przydarzyło lub inne, ciekawe historie z tego, jak spędził wieczór. Jednak gdy przychodzi pijany zawsze kładzie się obok mnie i obejmuję ale niestety zawsze wtedy pachnie alkoholem, a ja nie przepadam za tym zapachem. Weszłam na swoje social media. Na koniec zostawiłam Instagrama. Pod ostatnim zdjęciem miałam 3 223 polubień. Dość dużo jak na moje konto. Zazwyczaj mam nie więcej niż 900 lub w ogóle 600.
3 223 polubień
@bboy: Ślicznotka...
@matt,http: Brałbym :D.
@cutum: Pokaż coś więcej...
@cutegirls: Ile ja bym dała za taką figurę...Zobacz wszystkie komentarze: 720
6 kwiecień 2019Zazwyczaj pod moimi zdjęciami są miłe komentarze lecz są też także za bardzo seksistowskie. Postanowiłam również zobaczyć wiadomości z Insta. Zaciekawiła mnie jedna. Weszłam w załącznik i wtedy drzwi do pokoju się otworzyły. Wszedł przez nie Scott wraz ze swoim kumplem ze szkoły, Mattem.
- Cześć, Allis. - powiedział Matt.
- Hejka. - odpowiedziałam.
- Cześć. - powiedział tym razem Scott. Oboje usiedli na łóżku mojego przyjaciela i zaczęli coś przeglądać na telefonach. Jego kolega też wie, że pozuje do zdjęć. Obserwuje mnie na Instagramie i like'uje moje wszystkie zdjęcia, a czasami nawet i komentuje jak to ostatnie. Postanowiłam wstawić teraz kolejne zdjęcie. Weszłam w galerię i wybrałam jakąś randomową fotę. Po chwili już była wrzucona na mój profil.- O dodałaś nowe zdjęcie. - odparł Matt. - Nie jest takie seksowne jak poprzednie... Ale jest w sumie słodkie...
- Pamiętam jak zrobiłem ci to zdjęcie tydzień temu. - powiedział Scott.
- Ja też to pamiętam. - odparłam z uśmiechem i podeszłam do swojego biurka, wzięłam plecak, po czym zaczęłam odrabiać pracę domową. Kiedy wyjęłam z plecaka książki, mój telefon zaczął wariować. Zaczęły przychodzić mi powiadomienia z Instagrama. Cała masa like'ów i komentarzy.
- Chyba twoi fani są zadowoleni. - westchnął Matt uśmiechając się.
997 polubień
@matt,http: Urocza...
@htpst: Liczyłem na coś więcej
@shawnmon: I tak jesteś seksownaKomentarz od @shawnmon był interesujący, a zwłaszcza dlatego że to on napisał do mnie w prywatnej wiadomości i właśnie jego wiadomość miałam odczytać. Wyłączyłam wibracje w telefonie, po czym wróciłam do odrabiania lekcji. Na kolację były oczywiście paluszki rybne. Yey, codziennie to samo.
- Jakby nie mogli dawać czegoś innego. - pomyślałam. Matt zostawał dziś na noc, więc musiałam spać ze Scottem, gdyż on oddał mu swoje łóżko. Przed spaniem usłyszałam dźwięk powiadomienia z Instagrama.
CZYTASZ
TEXTING, NUDES || Shawn Mendes
FanfictionAlissa chodzi do ostatniej klasy liceum. Ma 17 lat lecz za dwa tygodnie zaczyna być dorosłą osobą. Pracuje wysyłając swoje pół nagie zdjęcia na profilu na Instagramie. Ludzie, zazwyczaj mężczyźni, płacą jej za pozowanie do zdjęć wysyłanych do nich p...