Przerwałam pocałunek, a on mruknął obrażony.
- Dokończymy to w domu. - powiedział.
- Ta, zobaczymy. - odparłam, po czym wyszłam z sali kręcąc tyłkiem wiedząc, że go to podnieca, a on na mnie patrzy. Gdy wyszłam z sali zauważyłam Caroline, która odchodziła, a wyszła z jakieś 5 minut przede mną. O nie. Wróciłam się do klasy, z której przed chwilą wyszłam. Na krześle siedział Shawn przeglądając jakieś papiery.
- Shawn, mamy problem. - Na moje słowa spojrzał się w moją stronę.
- O co chodzi? - wstał i ruszył w moją stronę.
- Caroline nas chyba widziała.
- Co?
- Chyba nas widziała i może nagrała przy okazji. Widziałam jak dopiero odchodziła.
- O kurwa. Dobra, ty idź do domu, albo nie. Nie idź do domu tylko zostań w szkole. Tak, zostań w szkole, idź na lekcję.
- Shawn, uspokój się. - Widziałam, że zaczyna się denerwować.
- Jak mam się kurwa uspokoić?! - podniósł głos. - Jak ona to komuś pokaże lub co gorsza wyśle do internetu zwolnią mnie i odbiorą prawa do nauczania.
- Hej, spokojnie. Ogarniemy to później, teraz zachowujmy się normalnie. Jakby nic się nie stało, okej?
- Okej.
- To ja idę na lekcję. - Wyszłam z sali i od razu poszłam na chemię.
Do końca dnia nie widziałam Caroline, co innego Shawna spotykałam praktycznie na każdej przerwie i wymienialiśmy pojedyncze spojrzenia. Kiedy skończyłam lekcje od razu skierowałam się w stronę domu Shawna. Bez pukania weszłam i od razu ruszyłam w stronę kuchni, z której wydobywała się muzyka. Zobaczyłam go odwróconego do kuchenki.
------------------------------------
Hej, chciałabym wyjaśnić z wami pewien temat. To znaczy... Nie pisałam dość długo rozdziału i zapewne to wpłynie na dalsze wyświetlenia tej książki ale nie miałam pomysłu jak dalej potoczyć wątek. Myślałam o napisaniu kolejnej części, dalszej historii w innej książce ale odrzuciłam tą myśl. Przez szkołę tym bardziej nie mogłam napisać rozdziału, gdyż ona zabiera mi bardzo dużo czasu w ciągu tygodnia. Jeśli czytacie moje inne książki pewnie zauważyliście, że rozdziały pojawiają się w weekendy. Przez szkołę nie mogę poświęcać tak dużo czasu Wattpadowi jak np. przez wakacje, kiedy udało mi się zrobić maraton, a rozdziały pojawiały się dwa czy nawet trzy razy w tygodniu. Dlatego tę książkę, razem ze mną będzie pisać moja przyjaciółka, która napisała ten rozdział i to dzięki niej będą pojawiały się następne.
CZYTASZ
TEXTING, NUDES || Shawn Mendes
FanfictionAlissa chodzi do ostatniej klasy liceum. Ma 17 lat lecz za dwa tygodnie zaczyna być dorosłą osobą. Pracuje wysyłając swoje pół nagie zdjęcia na profilu na Instagramie. Ludzie, zazwyczaj mężczyźni, płacą jej za pozowanie do zdjęć wysyłanych do nich p...