Rozdział 25

3.4K 56 1
                                    


Minęły dwa lata. Allisa miała okazję poznać, przelecieć i pokochać sławnego teraz piosenkarza. Była zakochana lecz najrozsądniejszym wyjściem dla nich obojga było rozstanie. Shawn wyjechał, a Allisa... coż. Sami oceńcie.



 Sami oceńcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


10 020 polubień



- Dopiero co wstawiłam, a już ma dziesięć tysięcy. Scott powinieneś być fotografem zawodowo.
- I robić zdjęcia innym laskom, niż tobie? Nigdy. - Cała czwórka zaśmiała się. Spędzam z nimi każdą wolną chwilę. Scott, Matt oraz George stali się moimi najbliższymi przyjaciółmi. Pomimo, że George'a poznałam rok temu, przez Matta, to jest on mi również tak samo bliski jak i poprzednia dwójka. Jest weekend, więc wybieramy się do klubu. Właśnie jedziemy taksówką złapaną w jakimś korku. Cała nasza czwórka jakimś niesamowitym cudem zmieściła się na tylnych siedzeniach. Pomimo, że musiałam siedzieć na kolanach Matt'a, było mi wygodnie. Czułam jego dłonie, błądziły po mojej talii. Paliliśmy jointa i śmialiśmy z różnych, głupich rzeczy. Kiedy dotarliśmy na miejsce, wyszliśmy z pojazdu i od razu ruszyliśmy do klubu, który był na przeciwko. W towarzystwie trzech chłopaków bawiłam się cudownie. Zawsze lubiłam skupiać na sobie uwagę i przyznawałam się do tego otwarcie. Noc była cudowna. Nie ważne jest, że Matt prawie wziął mnie na środku parkietu, na którym tańczyliśmy.  Wróciłam do domu dopiero nad ranem. Opadłam na łóżko i prawie od razu zasnęłam.



-----------------
Wracamy bitches!!!
Tak i oto wznawiam tą jakże cudowną książkę. Nie mam pojęcia co mnie do tego skłoniło. So let's goooo!

TEXTING, NUDES || Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz