Rozdział 21

6.4K 121 12
                                    


TIME SKIP ( tydzień później)

Szłam korytarzem szkolnym ze świadomością, że jestem już pełnoletnia jako nieliczna z uczniów. Z myślą, że zaledwie jeszcze dwa miesiące i na zawsze opuszczę mury jakiejkolwiek szkoły. Skończę to jebane liceum i całą edukację,  ten etap w moim życiu. Jeśli chodzi o imprezę urodzinową to odbyła się w weekend. Mówiąc szczerze, to nie pamiętam za dużo, ale wiem, że była świetna. Teraz mam moją ulubioną lekcję z moim ulubionym praktykantem. Weszłam do sali i siadłam w pierwszej ławce. To była moja pierwsza lekcja tego dnia, więc czekał mnie jeszcze cały dzień męki ale uznałam, że go przeżyję. Shawn wszedł do klasy i pierwsze na co, a raczej na kogo spojrzał, byłam ja. Uśmiechnął się co nie umknęło uwadze reszty klasy przez co patrzyli się na mnie większość lekcji. Gdy zadzwonił dzwonek wszyscy wyszli z sali. Przed drzwiami czekałam na Shawna lecz przez dłuższy czas nie wychodził, a drzwi były zamknięte. Po chwili postanowiłam wejść do sali i to co zobaczyłam tak mnie rozśmieszyło ale musiałam się powstrzymać od śmiechu, co było trudne. Caroline, która chodzi ze mną do klasy próbowała się ''podlizać'' praktykantowi. On trzymał ją za ramiona  i tłumaczył dlaczego nie mogą być razem, a ona próbowała go naciągnąć na jej cycki po botoksie. Kaszlnęłam, a wtedy obydwoje spojrzeli w moją stronę. Caroline odsunęła się od Shawna i zaczęła wychodzić z sali. Przechodząc obok mnie szepnęła ,,On jest gejem''. Totalnie wybita z tropu zamknęłam za nią drzwi, po czym spojrzałam na Shawna z uśmiechem i podniesioną brwią.

- Gej? Nie mogłeś wymyślić nic lepszego? - zapytałam lekko się śmiejąc jednocześnie do niego podchodząc. Oparłam się o blat biurka przy którym stał i patrzyłam w jego oczy.

- Cały czas się na mnie patrzy. Na każdej lekcji. Musiałem wymyślić coś, aby odczepiła się na zawsze. Ale cycki miała spoko. 

- Ej - Szturchnęłam go w ramię. -  Nie wiedziałam, że wolisz plastiki. - parsknęłam śmiechem. 

- Nie wyglądały. Widzimy się w domu? - zapytał.

- Oczywiście. - podeszłam do niego i pocałowałam go delikatnie w usta i kiedy miałam się oddalić on złapał mnie w talii i zaczął całować. Nie chciał, abym przestała, więc kiedy chciałam to zrobić mruknął obrażony. 

TEXTING, NUDES || Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz