"היי ג׳ימין" ג׳קסון נתן לג׳ימין סטירה כדי שהתעורר.
"מה אתה רוצה...? יש בית ספר מחר תן לישון יחתכת מאניק. מה אתה עושה פה בכלל?"
ג׳ימין פתח את העיניים שלו והסתכל על חברו הטוב שישב על המיטה לידו ואז על החלון הפתוח."או. בו הוו!" ג׳קסון אמר בזילזול "קדימה כולם מחכים למטה , עושים את זה היום" הוא חייך חיוך ערמומי.
ג׳ימין גילגל את העיניים שלו ויצא מהשמיכה "לא אמרת שעושים את זה שבוע הבא..?" ג׳ימין קם מהמיטה והלך לארון להחליף חולצה.
"אמרתי...אבל.. אני ממש צריך את הכסף. אז עושים את זה עכשיו. אתה יודע שיש לך גוף ממש יפה ג׳ימין." ג׳קסון הלך לג׳ימין וחיבק אותו מאחורה. ג׳ימין הוציא את הסכין מהכיס שלו וכיוון אותו אל ג׳קסון.
"באק אוף ג׳קסון! הוא שייך לאהבה שלי" ג׳ימין אמר וג׳קסון שיחרר אותו וצחק.
"כן בטח, אהבה שעוד לא באה..? ג׳ימין אתה בתול... יש לך מזל שאני שומר עליך ולא מספר לכל הבית ספר שאתה בתול..""לפחות אני לא זונה כמוך" ג׳ימין אמר והכניס את הסכין שלו בחזרה לכיס ולבש חולצה חדשה.
ג׳קסון פשוט שתק.
ג׳ימין וג׳קסון קפצו מהחלון והלכו לכולם. הם הלכו לאט ובשקט עד שהם הגיעו לחנות."אוקיי כולם יודעים את התוכנית?" ג׳קסון שאל
"כן" כולם ענו ביחד. והתחלנו לעבוד המשימה ג׳ימין הכי חשובה כי בייסקלי ג׳ימין עושה את הכל בזמן שכולם שומרים מסביב וג׳קסון ומפקח על הכל.
אבל מה שג׳ימין לא יודע זה שיש מישהו שמסתכל עליהם מהצד ובוחן כל תזוזה שלהם ובעיקר של ג׳ימין.
הוצאתי את הכסף מהקופה ויצאתי מהר החוצה הבאתי את הכסף לבאק שיעביר אותו לג׳קסון ואז התחלנו לשמוע סירנות "שיט" כולם התפצלו. אני התחבאתי מאחורי אחת המכוניות.
"מקום לא טוב להתחבא. יש לך עוד הרבה לילמוד." איש זר בסביבות הגיל העשרים תפס לי בחולצה ועוד לפני שהצלחתי להוציא מילה מהפה הוא נתן לי בוקס חזק והתעלפתי.כשהתעוררתי הכל היה נורא מטושטש וישר שמתי לב שהידיים שלי היו קשורות מאחורי הגב. הסתכלתי מסביבי וראיתי שיושבים שני אנשים מקדימה. אחד נראה בסביבות הגיל שלי והשני היה זה שהרביץ לי. זה שהרביץ לי נהג, והם דיברו אחד עם השני.
"אתה בטוח שהוא מתאים?" שמעתי את הצעיר אומר לבוגר.
"כן, אני עוקב אחריו כבר די הרבה זמן... יש לו כמה מהלכים טובים" כששמעתי את מה שהוא אמר כבר החזקתי את הסכין שלי ביד.
"למה שלא תנסה אותם בעצמך אסהול" אמרתי ובעטתי לו בכיסא."או... תראו תראו מי התעורר. היפיפיה הנרדמת" הוא אמר וניסיתי לחתוך את החבל שיהיה מסביב לידיים שלי.
"קח ממנו את הסכין" הוא אמר לצעיר 'פאק' הצעיר הסתובב אליי וכיוון את האקדח שלו לראש שלי. זרקתי את הסכין הצידה והוא לקח אותה מהר.
"אין לך למה לנסות לברוח אנחנו במרחק של ארבע שעות מה הבית שלך"
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.