התעוררתי במיטה שלי ושל יונגי ויונגי עוד שכב לידי. היינו דיי צמודים אבל לא נגענו אחד בשני, סבבתי את יונגי על הגב שלו ונישכבתי מעליו.
עצמתי את העיניים שלי 'אולי אני אצליח לחזור לישון' חשבתי.
הרגשתי את הידיים של יונגי עוטפות לי את המותניים.
יונגי פתח את העיניים שלו לאט וחייך אלי וראיתי דמעה קטנה נופלת לו מהעין.
"אופה? מה קרה?" ניגבתי את הדמעה בעדינות."אני פשוט ממש שמח לראות אותך פה...אני באמת דאגתי בייבי חשבתי שבחיים לא תחזור.... חשבתי שאיזה יום אחד אני אלך ברחוב ואראה אותך עם מישהו אחר..או יותר גרוע שאני אלך איזה יום אחד ביער ואראה את הגופה שלך."
נישקתי לו את המצח "אני כאן אופה. ואני לא אעשה את זה שוב אני מבטיח, וגם את זה לא" הסתכלתי על היד שלי.
"אוקיי.." הוא חייך והוריד לי את השרוול של הסוודר כי הוא לא רצה לראות את זה "אני צריך ללכת לעבוד אתה לא עוזב אותי לשניה אז אתה בא איתי"
נתתי לו עוד נשיקה קטנה וקמתי מהמיטה הוא קם אחרי והלך למקלחת ואני הלכתי אחריו כמו הצל שלו. אחרי שצחצחנו שיניים והחלפנו בגדים, ירדנו למטבח לאכול ואז הלכנו למשרד של יונגי.
נישכבתי על הספה החדשה והוצאתי את הטלפון ואת האוזניות. "אני ממש אוהב את הספה הזאת" חייכתי
"ידעתי שתואהב את זה...רציתי לעשות לך הפתעה אבל אתה נעלמת.." הוא נאנח "למה אתה לא יושב עלי קצת? אני התגעגעתי לזה"
חייכתי אליו וקמתי מהספה, התיישבתי עליו והוא החיזק לי את הבטן. הוא הרקיב את המשקפיים שלו 'אומייגאד דה קיוטנס' צרחתי בלב.
סובבתי את הראש שלי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה."קדימה אני יודע שאתה רוצה להגיד את זה..." הוא חייך
"My little gummy bear!"
צווחתי כמו ילדה בת 12 וחיבקתי אותו חזק הוא ציחקק וחיבק אותי בחזרה.
"אתה מוחץ אותי בייבי" הוא העביר את היד שלו בעדינות על הגב שלי וטפח על הכתף שלי."סליחה..." שיחררתי אותו מהר והסתובבתי למחשב.
"זה בסדר " הוא אמר והצמיד אותי אליו והתחיל לעבוד. שוב כמו ילד קטן שיחקתי לו בין הטפסים והנייור. "בייבי.. תזהר לא לעשות לאופה בלאגן"
הינהנתי לעצמי והפנמתי את מה שהוא אמר, החזרתי את הדפים למקום שלהם. "אני צמא אתה רוצה לשתות משהו..?"
"קולה" הוא מלמל
"יותר בריא מזה אין נכון?" קמתי ממנו ונישקתי אותו, הנשיקה הייתה קצרה.. אני מבין, הוא עסוק. חייכתי והלכתי למקרר בצד השני של המשרד. הוצאתי בקבוק מים ופחית קולה, פתחתי אותה והכנסתי קש לביפנים.
הבאתי לו את הפחית והלכתי לשכב על הספה.
נשארנו שם כמעט כל היום, מידי פעם קמתי והתיישבתי עליו וכשהוא עשה הפסקות אז דיברנו.
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.