משימה לשבועיים

1.7K 98 5
                                    

"אח.. בייבי~ לא קרה כלום~ זה רק משחק" יונגי הלך אחרי וחיבק אותי מאחורה.
הוא הצמיד אותי אליו בכוח ונתן לי נשיקה בעורף "אני אוהב אותך" הוא מילמל  הסמקתי והלחיים שלי התחילו לעקצץ. יונגי העלה את היד שלו לחזה שלי, ואת היד השניה הוא הוריד לאיזור המכנסיים שלי.
תפסתי לו את היד מהר, למה הוא עושה את זה לפני כולם?

"או-אופה..." הוא נילחם בי כדי להמשיך לכיוון האיבר שלי. "תפסיק " לחשתי.

"אבל אני אוהב אותך בייבי.. אתה לא אוהב אותי? אתה לא רוצה אותי?" יונגי אמר בקול המשוגע שלו ומחץ לי את הבטן, באותו רגע ידעתי שיונגי כבר לא אותו יונגי עכשיו. ואני הייתי צריך להחזיר אותו למצב הקודם כדי שלא יעשה משהו שהוא התחרט עליו. במאבק דיי חזק הסתובבתי ליונגי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.

"אני אוהב אותך גם, כל כך אבל-" יונגי קטע אותי בנשיקה אגרסיבית.

"היי, היי." התנתקתי מהנשיקה "אני אוהב אותך, אבל אתה חייב לחזור לעצמך. זה לא המקום ולא הזמן בייבי" אמרתי תוך כדי שאני מתחמק מהנשיקות שלו. תפסתי לו את הפרצוף משני הצדדים והסתכלתי לו בעיניים.
"ששש..תרגע אני כאן, ג׳ימין...חבר שלך...ששש" לחשתי לו. הוא עצם את העיניים שלו והרגשתי אותו נרגע באחיזה שלו.
הוא הניח את הראש שלו על הכתף שלי והמגע שלו נהיה יותר עדיין.

"הכל בסדר?"  באקהיון שאל הסתכלתי עליו הינהנתי מהר וחזרתי להתמקד ביונגי... זה כמו להרגיע תינוק..
יונגי עושה לי סוג של אותו דבר, למרות שהוא מחזיר אותי למציאות מהר יותר עם החיבוק דוב שלו הוא תופס לי את הידיים ומנשק לי את הצוואר כדי שאני ארגע. זו הייתה הפעם הראשונה שאני הרגעתי את יונגי ואני אהבתי את זה.
הרגשתי שאני עושה משהו טוב בשבילו, לא שאנחנו לא נהנים מהצד הזה.
אבל זה בטח יהיה יותר כיף אם שנינו ניהיה ככה ביחד ולא לפני כולם.

"תודה בייבי" הוא הרים את הראש שלו אלי ונתן לי נשיקה קטנה על הלחי.

יונגי ואני הלכנו לפגישה שהוא דיבר עליה מקודם. בחיים לא הרגשתי כל כך טוב עם עצמי, יונגי ואני עבדנו כצוות והצלחנו לקבוע את העסקה הכי טובה שזה יוצא שרק הגאנג שלנו מרוויח מההסכם הזה.

נשכבתי על המיטה ועצמתי את העיניים שלי, לא היה לי כוח לכלום והייתי ממש עייף.
יונגי נשכב לידי ונתן לי נשיקה קטנה על הלחי "אני גאה בך בייבי." הוא אמר וחייך.
לא אמרתי כלום רק ציחקקתי והכנסתי את הראש שלי בחזה שלו.
"אתה לא רוצה להחליף בגדים קודם?"

"אהה... אני לי כוח~~! " נאנחתי והתיישרתי.

"אז אני אחליף לך" הוא ציחקק ובילגן לי קצת את השיער.

"תודה דאדי" מילמלתי ונשכבתי בחזרה אחורה.

"מה איפה זה הגיע?" יונגי ציחקק ונתן לי נשיקה על המצח. לא היה לי כוח לענות לא פשוט אמרתי;

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now