"אוקיי ג׳ימין , ג׳אנגקוק וטאהיונג קראתי לכם למשימה חשובה במיוחד."
יונגי נעמד והניח את הידיים שלו על השולחן. "יש איזה מישהו שחייב לנו כסף כבר יותר משנה, הבן אדם הזה יכול להוריד אותי מהפסים. ובסוף השבוע הזה אנחנו שמים לזה סוף. וזה למה קראתי לכם. אתם חוזרים לבית ספר."
יונגי אמר."מה?? היונג אני לא הייתי בבית ספר חמש שנים..." ג׳אנגקוק אמר.
"בייבי אני וטאה בני עשרים..." אמרתי והייתי קצת מבולבל.
יונגי נאנח " אני יודע אני יודע... אבל בייבי, אתה וטאהיונג נראים בני שמונה עשרה ואני סומך עליך שאתה תלמד אותם איך להתנהג בבית ספר. ובלי ויכוחים זו משימה. מחר בבוקר זה היום הראשון שלכם. זה האיש שלכם" יונגי שולף תמונה מאחת התיקיות ומביא לטאהיונג כי הוא ישב באמצע ואני וג׳אנגקוק הסתכלנו.
"הוא מחכנך בכיתה יב 3 אז כבר סידרתי לכם מקום שם. מה שאתם צריכים לעשות זה דבר ראשון להגיד לו את הבשורה שנשאר לו שבוע להחזיר את כל הכסף ואם הוא לא עושה את זה הוא מת. דבר שני אתם. לא. נכנסים. לצרות. ברור??!" יונגי אמר ודפק על השולחן בשביל להבהיר את עצמו."ברור יונגי היונג" אמרנו ביחד.
"תחכו לג׳ימין מחוץ למשרד אני צריך להחליף איתו כמה מילים.." הוא אמר, טאהיונג וג׳אנגקוק יצאו מהחדר ואני נשארתי לשבת בכיסא.
"בוא" יונגי התיישב על הכיסא וסימן לי לשבת עליו. קמתי מהכיסא שלי והתיישבתי על הירכיים שלו "תביא לי נשיקה""לא כבר קיבלת מספיק הבוקר?" צחקקתי והנחתי את היד שלי על הלחי שלו.
"זה אף פעם לא יהיה מספיק בשבילי..." הוא חייך, התקרבתי אליו ונישקתי אותו.
אחרי כמה נשיקות דיי ארוכות ירדתי מיונגי "ג׳ימיני אני סומך עליך.""אוקיי אני אוהב אותך אופה" נתתי לו עוד נשיקה קטנה.
"גם אני אוהב אותך נתראה בערב" הוא קרץ אלי ציחקקתי ויצאתי מהמשרד שלו. טאהיונג הסיעה אותנו לבית של כולם והתחלתי ללמד אותם את מה שהם צריכים לדעת למחר.
"אוקיי דבר ראשון לא מדברים בזמן השיעור. יונגי אמר לא להכנס לצרות. דבר שני תנסו להתעלם מכל דבר רע שאומרים לכם. מכות לא, סכין או אקדח מחוץ לתחום. תצטרכו להראות דיי נחמדים ככה פחות אנשים יחשדו בנו. שאלות?"
"מה אנחנו עושים בזמן השיעור? זה בטח יהיה ממש משעמם..." קוקי שאל.
"או יופי. דבר ראשון כמו שיונגי מסביר לנו משימה שאלות בהרמת יד, יש לך משהו להגיד מרימים את היד. תתחיל מהתחלה"
אמרתי קוקי הרים את היד שלו "כן ג׳אנגקוק?" נתתי לו את הרשות לדבר. ג׳אנגקוק שאל את אותה השאלה.
"אוקיי אם משעמם לך אתה יכול או לחנך את עצמך ולכתוב את מה שהמורה אומר או סתם לקשקש במחברת"טאהיונג הרים את היד שלו, נתתי לו רשות לדבר. "אני מרגיש כל כך מטומטם כשאני צריך לבקש מהחבר הכי טוב שלי לדבר... אבל מה אם אני אצטרך לשאול אותך שאלה לגבי המשימה?"
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.