אתה הכל בשבילי

1.5K 86 4
                                    

"ברור שנהנתי ג׳ימין." הוא נתן לי נשיקה במצח.

"אז למה אתה ככה...? אני רוצה שגם אתה תהנה...זה אמור להיות הירח דבש שלנו אופה... וזה נראה כאילו אתה מתחרט על זה שאתה פה איתי."

"לא. אני ממש לא מתחרט בייבי... אני כל כך שמח, באמת."

"זה בגלל שאני אמרתי לך שאתה לא צריך לשמור עלי יותר? אתה מרגיש שאתה לא שווה יותר?" נאנחתי "אני מצטער... אתה יודע מה בסדר..תשמור ותגן עלי לא משנה מה." 

"לא ג׳ימין... אני רוצה שתיהייה שמח ואתה לא אוהב שאני מחליט עלייך."

"כן אני כן. ואני שמח ככה או ככה, אני ממש אוהב אותך ואתה לא פחות חשוב ממני.. ומה שאתה רוצה לא פחות חושב ממה שאני רוצה... אנחנו ביחד. בהכל. לנצח."

"תפסיק להיות צודק.. אני גם רוצה להיות חכם לפעמים" הוא נאנח והסתובב עם הגב אלי.

"אתה הבן אדם הכי חכם ומוכשר שפגשתי בחיים שלי.. מה יש לך להגיד על זה?" ציחקקתי וחיבקתי אותו מאחורה.
הוא לא ענה לי אז עליתי מעליו ונשכבתי בצד השני שלו. "היי" חייכתי אליו ונישקתי אותו חזק. "אני שלך. כולי שלך. הגוף שלי שייך רק לך אתה יכול לעשות לי מה שאתה רוצה דאדי" לחשתי לו באוזן והמשכתי לנשק אותו. 
יונגי החזיק אותי מהתחת והצמיד את האיבר שלי לירך שלו והתחיל לזוז.
"אההה~" גנחתי והחבאתי את הראש שלי בחזה שלו."אאה~ דאדי~~" התחלתי לגנוח יותר בקול ככול שהוא הזיז את הרגל שלו מהר יותר.

"אתה קרוב?" בוא לחש לי באוזן, הינהנתי מהר. הוא עצר ונכנס מתחת לשמיכה, הוא הוריד לי את המכנסיים ואת התחתונים והכניס את האיבר שלי לתוך הפה שלו.

"פאק~" גנחתי ונשכתי את השפה שלי בזמן שאני גומר לו לתוך הפה. אחרי כמה שניות יונגי החזיר את המכנסיים שלי בעדינות ויצא מהשמיכה.

"אני אוהב אותך בייבי" הוא נישק אותי חזק, נישקתי אותו בחזרה והעברתי את הידיים שלי בגב שלו.

"אתה בסדר עכשיו אופה?" שאלתי ונתתי לו עוד נשיקה קטנה. הוא הינהן וחזר לשכב לידי.
הוא עצם את העיניים שלו והצמיד אותי לחזה שלו.
עצמתי את העיניים שלי ונרדמתי.

קמתי בבוקר וראיתי שיונגי עוד ישן, הוא כל כך חמוד ככה. הוא נראה כל כך שלו כשהוא ישן, הוא באמת עושה הכל בשבילי ואני לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו.
דחפתי את הראש שלי לחזה שלו וחיבקתי אותו חזק.

"ג׳ימין...?" יונגי התעורר מהחיבוק "מה קרה?"

"סליחה שהערתי אותך... אני רק רציתי לחבק אותך... אני אוהב אותך" הסתכלתי לו בעיניים ועשיתי פרצוף עצוב, כי יונגי לא אוהב שמעירים אותו.
הוא אוהב להתעורר לבד.
כמו בפעם הזאת שהערתי אותו כי מיהרתי למשימה והוא העיף אותי לריצפה מרוב עצבים.
"אני ממש מצטער, אל תכעס עלי.. "

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now