לקחתי את הילדים מהמעון ןחזרתי הביתה הושבתי אותם מול הטלוויזיה לכמה זמן ואז יצאתי איתם לטיול בשדה, התיישבתי על הדשא ושיחקתי איתם בכדור. אחרי חצי שעה בערך חזרנו הביתה כי התחיל להיות קר. הכנסתי אותם למקלחת והלבשתי אותם בפיג׳מות.
"איפה אפה?" סו שאל אותי והחזיק לי את יד.
"אפה עדיין בעבודה, הוא יבוא עוד מאט" חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה על המצח.
"אא אומהה~~" שין קפץ אלי כדי שאני אתייחס אליו, ציחקקתי והושבתי אותו בחזרה לספה.
"אני הולך להכין לכם ארוחת ערב" חייכתי והדלקתי להם טלוויזיה 'השעה שש אחר הצהריים.. אני מבין למה יונגי אמר לי לא ללכת.' חשבתי לעצמי ונאנחתי.
הכנתי להם ארוחת ערב והבאתי להם את הצלחות לסלון. הנחתי את הצלחות על השולחן והלכתי למזוג להם מים.
הדלת של הבית נפתחה ויונגי נכנס בשקט "היי בייבי..." חייכתי אליו.
יונגי הלך אלי מהר ונישק אותי חזק "וואו" ציחקקתי
תוך נשיקה ונישקתי אותו בחזרה."התגעגעתי אליך ודאגתי לך נורא למה לא שלחת לי הודעות??" הוא התנשף קצת.
"בייבי..." הנחתי את הכוס מים על השלוחן במטבח "מה קרה...?" הוא יהיה נראה ממש מודאג, הנחתי את הידיים שלי על הלחיים שלו וניצמדתי אליו.
"קרה משהו במשימה..?" שאלתי."הם כמעט הצליחו לגבור עלינו.. הם ידעו שבאק שם להם משהו במשקה. הם כמעט הרגו אותו ואני לא מפסיק לחשוב על מה היה קורה אם הייתי נותן לך לבוא איתנו למשימה" יונגי לחש לי באוזן כדי שהילדים לא ישמעו.
חיבקתי את יונגי חזק כדי להרגיע אותו "וזה גרם לדאוג לך אפילו יותר" יונגי הניח את הראש שלו על הכתף שלי."הכל בסדר עכשיו..." נאנחתי ונתתי לו נשיקה על העורף.
"אפהההה!!" סו ירד מהספה ורץ לחבק ליונגי את הרגל, יונגי התנתק מהחיבוק והתקופף כדי לחבק את סו. שין הסתכל מהצד וחיכה שיונגי התייחס אליו.
"שלום קטנטנים שלי~ בוא לפה שין~!" יונגי אמר אם חיוך גדול ופתח את הידיים שלו בשביל לחבק את שנייהם, חייכתי לעצמי והרגע הזה גרם לי להיות כל כך מאושר.
לקחתי את הכוסות מים לסלון ואז חזרתי אליהם, שין החזיק ליונגי את היד מצד אחד וסו החזיק לו את היד השניה.
הם התחילו לספר לו מה הם עשו היום ולאן לקחתי אותם ובזמן שיונגי מחזיר אותם בחזרה לסלון כדי שהם יסיימו את האוכל שלהם.
שין וסו התיישבו בחזרה על ספה ויונגי נעמד לידם, הלכתי אחריהם וחיבקתי את היונגי מאוחרה. יונגי לקח נשימה עמוקה והניח את היד שלו על היד שלי שחיבקה לו את הבטן. "אני אוהב את המשפחה שלי" הוא מילמל בקול רגוע, חייכתי חיוך קטן ונתתי לו נשיקה על הכתף."בייבי אתה יודע שאתה הבן אדם הכי מדהים שפגשתי בחיים שלי...?" יונגי אמר אחרי שהשכבנו את התאומים לישון ועלינו לחדר שלנו.
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.