תאומים

1.4K 75 3
                                    

סוף סוף הגיע היום שאני ויונגי מאמצים, התהליך היה ממש ארוך ומעייף. אבל זה היה שווה את זה כי עכשיו אנחנו הולכים להביא אותם, שתי בנים בני שנתיים אז הם מבנים כבר כמה דברים..השמות שלהם זה שין וסו . אלו שמות כל כך יפים.. לפני שהם נולדו אמא שלהם ביקשה שיקראו להם ככה... הפירוש של שין זה טהור וסו זה אומר חיוך. האמת שיונגי לא יודע שהם תאומים... חשבתי לעשות לו הפתעה.
אבל כן חתמנו במסמכים שאנחנו יכולים לאמץ שני ילדים. החיוך שלי לא ירד מהבוקר הייתי כל כך כל כך שמח.
אני לא יודע אם יונגי מרגיש אותו דבר כמוני... אבל אני כן יודע שאיכפת לו והוא לא מתחרט על זה.
"איך אתה מרגיש בייבי?" יונגי שאל אותי.

"אני. מתרגש. " אמרתי בהתרגשות יונגי ציחקק וחנה את האוטו.

"אוקיי... אתה מוכן להיות אמא?" הוא שאל ויצא מהאוטו. יצאתי מהר מהאוטו גם ורצתי אליו.

"כןןןן" אמרתי בהתרגשות שוב וחיבקתי אותו חזק, יונגי חיבק אותי בעדינות וחייך חיוך קטן.

"אז קדימה... בוא נכנס" התחלנו ללכת לכיוון הבינין נכנסנו לבפנים וכבר הכירו אותנו בדלפק אז ישר נתנו לנו להכנס.
עלינו לחדר שינה שלהם, אה כן שכחתי לציין שהשעה שש אחרי הצהריים אז הם צריכים להיות דיי עייפים עכשיו.
החזקתי ליונגי את היד ומישהי הובילה אותנו לחדר שלהם.

"אז הינה הם, לשין יש חוט אדום על היד ולסו יש צמיד שחור" היא אמרה נכנסתי וראיתי את שנייהם משחקים בלולים שלהם רציתי לצרוח משמחה אבל יונגי ישר סתם לי את הפה, כדי שאני לא אבהיל אותם.

"שניים ג׳ימין? הם תאומים??" יונגי שאל מופתע

"כןן נכון שזה נהדר!!"

"כן."  יונגי חייך ועטף את היד שלו מסביב למותניים שלי. לקחנו אותם לאוטו והושבנו אותם בכיסאות הם היו דווקא דיי רגועים... אולי זה כי הם היו עייפים..
עצרנו בקניון ויונגי יצא מהאוטו כדי לקנות עוד לול, כי קנינו רק אחד..
הסתובבתי אחורה וחייכתי אליהם.

"היי קטנטנים" ציחקקתי אליהם, אחד מהם ציחקק והם הסתכלו אחד על השני. "אתם שמחים להיות בבית חדש?" שאלתי

"אומה" שין אמר בקול קטן, חייכתי אליו.

"נכון" ציחקקתי "אני אומה" הסתכלתי עלהיים והרגשתי חיבור ממש חזק כאילו הם נועדו להיות הילדים שלי.
זה מוזר כי ציפיתי שהם יבכו ויכנסו ללחץ אבל.. זה בדיוק ההפך... הם רגועים, שקטים וחייכנים.
יונגי פתח את הבגז׳ והכניס לשם את הקופסא של הלול.

"אפה" סו הסתכל אחורה על יונגי, יונגי היה נראה ממש מבולבל. הוא חייך אליו חיוך קטן והוא התסתכל עלי בשוק.

"אני... אני אבא" הוא מילמל לעצמו ונכנס בחזרה למכונית. בבית יונגי בנה את הלול בזמן שאני שיחקתי איתם על השטיח בסלון.
סו התחיל לבכות בקול, קירבתי אותו אלי וחיבקתי אותו בעדינות.

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now