"בייבי...אתה רוצה ללכת?" שאלתי את ג׳ימין הסתובבתי אליו והחזקתי אותו המותניים.
"ברור" הוא חייך "למה שאני לר אצרה לחגוג את האירוסין שלי איתך...?"
"אני רק שאלתי...." אמרתי ועזבתי אותו.
"אנחנו נבוא" ג׳ימין אמר וחיבק את ג׳ין. אחרי שג׳ין הלך אני וג׳ימין עלינו למעלה לחדר שלנו כדי להחליף בגדים.
הסתכלתי על המכנסיים שלי והאיבר שלי היה עדיין ממש קשה...נכנסתי לשירותים, הורדתי את המכנסיים שלי והתחלתי לאונן."אופה?! אני לא מאמין שאתה עושה אתה בלעדי..." ג׳ימין אמר ונכנס לשירותים.
"סליחה בייבי...אני פשוט הייתי חייב לעשות עם משהו כי אתה לא עשית..." אמרתי.
"למה לא ביקשת??" ג׳ימין ירד על הבירכיים שלו והתקרב לאיבר שלי "תן לי לעשות את זה אופה...." ג׳ימין פתח את העיניים התמימות שלו.
"אוקיי..." נאנחתי והורדתי את היד שלי מהאיבר שלי כדי שהוא יוכל להכניס את האיבר לפה שלו.
אחרי שגמרתי אני וג׳ימין התלבשנו ויצאנו מהבית.
הגענו לבית ונכנסנו למסיבה, כלום שתו ואכלו...ואני ישבתי בצד, השגחתי שכולם נהנים.
הסתכלתי גם על ג׳ימין כדי לראות שהוא לא שותה יותר מידי..אבל באק לא היה שם, שאלתי את ג׳ין איפה הוא והוא אמר לי שבאק בחדר שלו.
עליתי לחדר של באק ודפקתי על הדלת "אני יכול להכנס?" פתחתי את הדלת קצת."כן..." באק נאנח והניח את הטלפון שלו על המיטה.
"למה אתה לא למטה?" שאלתי והתיישבתי על המיטה לידו.
"אתה כבר יודע את התשובה היונג...אני רוצה לשמוח בשבילך ובשביל ג׳ימין..אבל אני לא יכול. אני פשוט חושב שיש בינינו משהו מיוחד..."
"תראה" נאנחתי "אני מצטער...בשיבלך אבל אני אוהב את ג׳ימין ואני אעשה כל דבר בשבילו, אני מוכן להרוג את עצמי בשבילו. אבל זה ש.. זה שאנחנו לא ביחד,יכול להוביל אותנו לקשר אחר, אנחנו לא חייבים להיות ביחד בשביל שיהיה בינינו משהו מיוחד."
"היי בייבי חיפשתי אותך בכל הבית" ג׳ימין נכנס לחדר עם בחיוך היפה שלו. 'אני באמת מצטער בשביל באק אבל שום דבר לא יכול לגרום לי להפסיק לאהוב את הבן אדם הזה, שגורם ללב שלי לפעום פי שתיים כל פעם אני מסתכל לו בעיניים. אני פשוט מאוהב.'
"או..א-אני מפריע בעמצא של משהו?" החיוך שלו נפל. משכתי אותו אלי כדי שהוא יישב עלי."אתה לא מפריע בכלל בייבי, אנחנו פשוט מדברים על אתה יודע מה..." הסתכלתי לו בעיניים, הוא חייך חיוך קטן וסירק לי את הפוני על האצבעות הקטנות שלו.
"יכול להיות שמה שאתה מרגיש כלפי יונגי זה כי אתה מחפש מישהו כמו יונגי... או פשוט מישהו שיקבל אותך כל כך מהר כמו שיונגי קיבל אותך וסמך עליך." ג׳ימין אמר.
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.