אני לא רציתי לפגוע בך ג׳ימין

1.4K 88 10
                                    

באקהיון: היונג אני צריך עזרה. 😅

ג׳ימין: ? מה אתה צריך?

באקהיון: אני צריך שתשכנע את יונגי היונג לחבב את צ׳אניול כי צ׳אניול מפחד ממנו...😬

ג׳ימין: אני לא בטוח שזה יעבוד...

באקהיון: אתה חייב לנסות.. פליזזזז😫😫 אומה אמר שאם יונגי היונג לא אוהב אותו הוא לא מסכים לצ׳אניול להכנס לבית

ג׳ימין: כנראה שאני אצטרך לנסות...

באקהיון: אומייגאד היונג! תודה!

ג׳ימין: בבקשה?

באקהיון: אה ודרך אגב היונג כדי לך להיזהר כי טאה היונג אמר לי שהוא הולך למתוח אותך במשימה הבאה, אבל לא שמעת את זה ממני.

ג׳ימין: מה?!!?? 😡 תודה שאמרת לי, זה ממש התעללות מה שטאהיונג עושה לי~

הלכתי למשרד של יונגי, הלכתי אליו והתחלתי לנשק אותו, התיישבתי עליו ואחרי כמה זמן התנתקנו. "אני אוהב אותך" אמרתי

"מה אתה צריך בייבי?" יונגי ציחקק.

"מי אמר שאני צריך משהו" נתתי לו נשיקה קטנה "אסור לי להגיד לאופה שלי כמה אני אוהב אותו ולהראות לו את זה..?"

"בטח שמותר לך בייבי.." יונגי חיבק אותי.

"אבל בכל מקרה... אני צריך טובה קטנה..." אמרתי, יונגי ציחקק וגילגל את העיניים שלו.

"כן פרינססה? מה אתה צריך?"

"אני צריך שתנסה לחבב את צ׳אניול. כי באק רוצה להכניס אותו הביתה ואומה ג׳ין אמר שאם אתה לא אוהב אותו הוא לא יכול להכנס.

"והוא צודק, למה שאני אכניס מישהו שרוצה לקחתי לי את הדבר הכי יקר לי בעולם?"

"יש תכשיטים בבית שלהם? אני רוצה לראות אותם בוא נלך לראות אותם!" חייכתי בהתרגשות.

"מה? לא~ אני מדבר עלייך בייבי" יונגי ציחקק ונתן לי נשיקה קטנה.

"צ׳אניול? אני חושב שתבלבלת קצת אופה... צ׳אניול מאוהב בבאקהיון."

"כן, אבל הוא מסתכל עליך כאילו הוא רוצה לטרוף אותך"

"כי אני מתוק!"  אמרתי בכל ילדותי וחייכתי.

"כי אתה סקסי." יונגי נישק אותי שוב, נישקתי אותו בחזרה. "ג׳ימין אתה באמת אוהב תכשיטים?"

"כן מאוד! זה מנצנץ וזה יפה, אני בעיקר אוהב שרשראות וטבעות."

"אז אני אקנה לך ליום הולדת" יונגי חייך אלי ונתן לי נשיקה קטנה.

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now