חלום

1.2K 74 11
                                    

יונגי התחיל לתת לי נשיקות על הצוואר "בוקר" הוא נתן לי עוד נשיקה קטנה "טוב" הוא עלה ללחי שלי "פרינססה שלי" יונגי אמר וחיבק אותי חזק.

"מממ אופה~" הסתובבתי אליו ונישקתי אותו חזק "אני אוהב לשמוע את הקול שלך בבוקר" אמרתי אחרי שהתנקתי המנשיקה וחיבקתי אותו.  יונגי ציחקק ונתן לי עוד נשיקה קטנה על הכתף "חלמתי עלייך" התנתקתי מהחיבוק והחזקתי ליונגי את היד.

"באמת?" יונגי שאל והניח את היד שניה שלו על הבטן שלי.

"כן. אתה רוצה להגשים לי אותו?" שאלתי והתחלתי לנשק את יונגי חזק, יונגי הוריד לי את הבדים ואני גנחתי לתוך הנשיקה "אופה~~" גנחתי את השם שלו לתוך הנשיקה והורדתי לו את החולצה ואת המכנסיים. עד ששמענו בכי מלמטה ויונגי נאנח.
"תרגע יש לנו את כל היום ביחד" נישקתי אותו שוב התלבשנו בחזרה וקמנו מהמיטה

ירדנו ביחד למטה והרגענו את התאומים אחרי שהם הפסיקו לבכות הלבשנו אותם, הכנו להם ארוחת בוקר ולקחנו אותם למעון.
חזרנו הביתה ויונגי ישר עלה למשרד שלו, התיישבתי על הספה בסלון ונאנחתי. כנראה יש לו הרבה עבודה היום... אז לא נעשה סקס.
אחרי שעתיים בערך יונגי ירד מהמשרד שלו והתחיל ללכת לכיוון הדלת.
"היי... לאן אתה הולך?" שאלתי עם קול טיפה עצוב.

"משימה." יונגי אמר מהר והחזיק את ג׳קט שלו ביד.

"אה.. מה המשימה? אני יכול לבוא??" שאלתי בהתלהבות.

"לא. אתה לא יכול לבוא, זה סוג של דייט... אתה יודע כמו שהיה לי פעם, אתה זוכר?"

"כן..." ניסיתי החביא את הפרצוף העצוב שלי "אוקיי... ת-תהנה.. אל תשכח להוריד את הטבעת" שיחקתי עם הטבעת שלי וציחקקתי צחוק מעולץ.

"אה נכון" יונגי חייך והוריד את הטבעת שלו והביא לי אותה, זה היה ממש קר מצידו כאילו לא איכפת לו. לקחתי את הטבעת וניגבתי את הדמעות עוד לפני שהם יצאו לי מהעיניים.
'למה אני ככה? זה סך הכל משימה... הוא לא עומד להתגרש ממני או משהו כזה..' חשבתי לעצמי "אוקיי ביי ג׳ימין"

"ב-ביי" בלעתי את הרוק שלי יונגי יצא מהבית, בלי אפילו נשיקה או להגיד שהוא אוהב אותי. אני לא מבין אותו לפעמים.. לא עשיתי לו שום דבר רק והוא קר אלי.
הכל היה מושלם בבוקר.... אפילו כשהתאומים התחילו לבכות והלכנו ביחד לטפל בהם ולהרגיע אותם.. גם זה היה מושלם.
אני ממש אוהב להיות איתו ולהרגיש משפחה ואהבה... אבל לפעמים הוא פשוט קר אלי.
אולי הוא צריך קצת הפסקה ממני... החזקתי את הטבעת שלו קרוב לחזה שלי והתחלתי לבכות אחרי שנרגעתי הלכתי לסדר את החדר שינה השני החלפתי מצאים מהפעם הקודמת שמישהו ישן שם שזה היה אבא שלי..  הנחתי את הטבעת שלו בתוך קופסא על השידה שלו בחדר שינה והעברתי קצת מהבגדים שלי לארון השני ירדתי בחזרה לסלון ובמשך היום ראיתי טלוויזיה. הלכתי לקחת את התאומים מהמעון לבד וטיפלתי בהם עד שהם נרדמו בסופו של דבר. השעה שבע ויונגי עוד לא חזר, לא רציתי להיות ער כשיונגי יחזור הביתה אז נעלתי את כל הדלתות והחלונות בבית והלכתי לישון..
יונגי חזר הביתה בשבע וחצי... האמת שחשבתי שהוא יחזור יותר מאוחר.
"בייבי? אני כולי שלך עכשיו.." ניגבתי את הדמעות שלי ושמעתי אותו עולה במדרגות. הוא הלך לחדר שלנו וכשהוא לא מצא אותי שם הוא התחיל לחפש אותי בכל הבית. אני יודע את זה כי שמעתי דלתות נפתחות ונסגרות בכל הבית..
עד שהוא הגיע לחדר שאני הייתי יונגי פתח את הדלת של החדר "הינה אתה בייבי שלי~~ מה אתה עושה פה? הדאגת אותי." יונגי פתח את האור בחדר והתקרב למיטה.
הסתובבתי עם הגב אליו ונשארתי בשקט "למה יש לך פה בגדים בייבי...?"  יונגי ראה את הארון ששכחתי לסגור.
"בייבי...? מה קרה?" שמעתי את הקול העצוב שלו עדיין לא עניתי לו. 
ניגבתי את הדמעות שלי ובכיתי בשקט התפללתי שהוא לא ישמע את זה אבל הוא כן.. למה ציפיתי הוא היה מטר ממני.
"פרינססה שלי..." יונגי עלה למיטה ונכנס מתחת לשמיכה. הוא חיבק אותי חזק מאחורה והרגשתי את הטבעת שלו על החזה שלי "אל תבכה~ כבר דיברנו על זה שכשאתה בוכה אתה יכול לגרום לי לבכות גם. זה בטח אשמתי שאתה ככה.. וזה גורם לי להרגיש ממש רע... שאני פגעתי בבן אדם היחד שאוהב שאני אוהב בכל העולם הזה.."

"אתה עדיין אוהב אותי" שאלתי דרך הבכי שלי והסתובבתי אליו בחזרה.

"ברור שאני אוהב אותך בייבי שלי~~ אני תמיד תמיד תמיד אוהב אותך!" יונגי חיבק אותי חזק יותר בזמן שאני בכיתי כמו תינוק לתוך החזה שלו ללא הפסקה.

-------

"בייבי? בייבי תתעורר!" ניערתי את ג׳ימין מהר כדי שיתעורר כי הוא לא הפסיק לבכות.
העיניים של ג׳ימין נפתחו מהר והוא ניגב לעצמו את הדמעות. פתחתי את המנורת לילה והסתכלתי עליו בדאגה.
"אני הולך להביא לך מים וטישו" אמרתי ובדרך למטה הסתכלתי על השעון.
השעה הייתה שתיימעשרה בלילה... 'מה הוא כבר הספיק לחלום במשך שעתיים..?' חשבתי לעצמי בזמן שמזגתי לג׳ימין כוס מים.
לקחתי את הטישו מהסלון ועליתי בחזרה לג׳ימין וראיתי שהוא עדיין בוכה.
"מלאך שלי.. מה קרה?" עזרתי לו להתיישב במיטה והבאתי לו את הכוס מים.

"היה לי חלום.. עצוב ומעצבן.. חלמתי שאתה הלכת לדייט עם מישהו אחד בתור משימה ואתה מתנהג ממש קר אלי ואז אתה חוזר הביתה ואתה אומר לי שאתה אוהב אותי ואני לא מצליח להאמין לך." ג׳ימין שתה אתה המים לאט.

"בייבי... אתה לא מאמין לי כשאני אומר לך שאני שאוהב אותך??" שאלתי בקול טיפה פגוע.

"אני כן, אני כן מאמין לך אני כן!" הוא הניח את הכוס מים על השידה שלו ואז הוא הסתובב אלי ובכה לי בידיים.

"אז למה אתה בוכה??" ציחקקתי וליטפתי לו את את הראש בעדינות.

"כי אני לא מאמין לי שאני מאמין לך שאתה אוהב אותי. וחוץ מזה אני אוהב אותך"

ציחקקתי "אוקיי בייבי.. פעם אחרונה שבדקתי שזה היה אתמול אתה לא בת ואתה לא יכול לקבל מחזור אז אני ממש מבולבל מאיפה כל הדבר הזה בא אליך בשעה שתיימעשרה בלילה... אז אתה יכול להסביר לי?"

"לא..." ג׳ימין אמר בזמן שאני מנגב לו את הדמעות

"למה אתה לא יכול להסביר לי?" סידרתי לו את הפוני.

"כי אני לא יודע מאיפה זה בא..." הוא הסתכל עם פרצוף עצוב. ציחקקתי ונישקתי אותו בעדינות נשיקה מלאת תשוקה ואהבה.

"אז יש לי כמה דברים להגיד לך מלאך שלי. אתה הבן אדם הכי חמוד בעולם, אני אוהב אותך וכבר דיברנו על העיניין הזה ואני נשבעתי שאני לא אצא עם מישהו אחר למרות שזה סך הכל משימה וזה לא אומר שום דבר כי מישהו בשם ג׳ימין חטף לי את הלב."

"אני אוהב אותך." ג׳ימין חיבק אותי חזק, חזרנו לשכב ואני כירבלתי את ג׳ימין ונתתי לו נשיקות קטנות עד שהוא נרדם.

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now