אחרי המסיבה אני ויונגי חזרנו לבית שלנו, החלפנו בחזרה לפיג׳מות שלנו. אני עכשיו במטבח שוטף כלים ויונגי עושה עוד כמה דברים המשרד שלו.
אחרי כמה דקות סיימתי לשטוף כלים והתחלתי לנקות ולסדר את הבית.
"בייבי מה אתה עושה כאן בשעה..." יונגי עצר ובדק את השעה בטלפון שלו "מה אתה עושה בשעה שתיים בלילה?" הוא נאנח וירד במדרגות."אל תדרוך על הרצפה בייבי, עכשיו שטפתי שם" אמרתי.
" אז בייבייייייי בוא לפה~ אני רוצה לכרבל אותך~~" יונגי התבכיין.
"אוקיי אני מגיע" הנחתי את הדברים בצד והלכתי לשטוף ידיים. הלכתי למדרגות והחזקתי לו את היד, עלינו ביחד לחדר שלנו.
נשכבתי על המיטה והוא נכנס לידי וישר כירבל אותי."רציני בייבי, למה התחלת לנקות ולסדר את הבית עכשיו?" יונגי נישק לי את המצח.
"לא יודע...רציתי" ציחקקתי, אני ויונגי נשארנו ערים ודיברנו אחד עם השני למשך הרבה זמן.
התחלתי לצחוק בגלל משהו מפגר שיונגי אמר וניצמדתי אליו יותר.
"אתה באמת כל כך חמוד""שקט, אתה החמוד כאן בייבי" יונגי נישק אותי חזק, נישקתי אותו בחזרה והחזקתי לו את היד כדי שהיד שלו תשאר על התחת שלי.
עד שמישהו דפק בדלת, נבהלתי ממש. השעה הייתה שלוש בלילה אני בכל מקרה לא סובל את השעה הזאת כי היא מפחידה אותי.
הכנסתי את הראש שלי בתוך החזה של יונגי, הלב שלי דפק כל כך חזק.אז היה גם צילצול "אופה~~" התבכיינתי וחיבקתי אותו חזק יותר.
"בייבי תרגע, היי היי תסתכל אלי" הוא הרים לי את הראש "הכל יהיה בסדר, אין מה לפחד." יונגי נישק לי את הלחי ויצא מהמיטה עם רובה מאחורי הגב שלו.
דאגתי לו, בסרטי אימה כל הדברים הכי מפחידים קוראים בשעה שלוש. יכול להיות שאני פשוט צריך להפסיק לראות סירטי אימה?"רגע" אמרתי וקמתי מהמיטה "אני אוהב אותך אופה" נתתי לו נשיקה קטנה.
"תנשום עמוק, ג׳ימיני הכול בסדר באמת, תחזור למיטה" הוא ציחקק "תסמוך עלי יפה שלי"
יונגי ירד לדלת ואני התיישבתי על המיטה וחיכיתי לו שהוא יחזור.
שמעתי אותו מדבר עם מישהו, ואז שמעתי גם לילה טוב , הדלת של החדר לידנו נסגר ויונגי נכנס לידי."בייבי מחר אתה לא יוצא מהחדר עד שאני אומר לך אני ברור?"
"כן אופה. אבל... מה קרה??" שאלתי מודאג.
"אתה בחיים לא תעזוב אותי...?" יונגי שאל.
"לא למה שאני יעזוב אותך" ציחקקתי "אבל מה זה קשור למה שקרה?"
"כשפתחתי את הדלת ראיתי בן אדם טיפה מוכר, דומה לך. אז נזכרתי שראיתי אותו פעם בטלוויזיה....ג׳ימין אבא שלך פה"
"אתה רציני?? מה הוא עושה פה?" הייתי מופתע
"כן, הוא אמר שמאז שהוא איבד את הבן שלו הוא הפסיק להתנהג כמו שהוא היה מתנהג פעם, הוא מצא עבודה חדשה והוא היה צריך להגיע לאיפה שהוא אבל הוא נתקע מול הבית שלנו, אז הוא ביקש לישון פה עד מחר בבוקר שהוא יוכל לסדר את זה להמשיך לנסוע. "
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.