ברוך הבא לבאנגטן

2K 134 10
                                    


-מעבר זמן/אחרי שבוע/-

"אוקיי אתה מוכן?" ג׳ין לקח את הצלחת שלי לכיור ונתן לי כוס מים.

"מו-מוכן למה?" שאלתי מבולבל

"לאימונים שלך. כמובן."

"אימונים?"

"כן אימונים ג׳ימין. אפה עוד לא הסביר לך..?"

"לא..."

ג׳ין נאנח "ג׳ימין, אתה גר בבית הזה כבר שובע. הכרתה את כולם...חוץ מיונגי. עכשיו הולכת להיות לך שנה לא קלה בכלל. אתה הולך להתאמן. אתה תלמד איך להשתמש באקדח וברובה..אני לא יודע מה הכוח סבל שלך אבל אני מקווה שזה גבוה אחרת יהיה לך ממש קשה"

"וואו אומה. תודה על העידוד" ציחקקתי "קול פאפ טוק" חייכתי אני ג׳ין ונאמג׳ון התחברנו הכי מהר. כי ג׳ין הוא כמו האמא שלי. כי הוא האמא של כולם... כולם קוראים לו פה אומה ג׳ין. אבל נאמג׳ון אבא שלי. אני חושב שבגלל שג׳ין ממש אוהב אותי וג׳ין ונאמג׳ון ביחד..אז הם פשוט החליטו סוג של לאמץ אותי למרות שאני בן 18 והם בני 23 ו 25 ג׳ין הגדול מבניהם.
בקיצור אני קורא לג׳ין אומה ולנאמג׳ון אפה.

אם כל השאר אני עוד ב "תהליכים" הכי נחמד מבניהם זה טאהיונג ואז ג׳אנגקוק באמצע כזה... והוסאוק קצת פחות למרות שהוא ממש מצחיק.

"לך תחליף בגדים לבגדים נוחים אפה עוד מעט מגיע"

"אוקיי, תודה אומה" צחקקתי ועליתי לחדר שלי להחליף בגדים. והתחלתי לחשוב על יונגי... לא ראיתי אותו בכלל. אני תמיד שומע עליו דברים כל כך טובים שאני מתחיל להעריץ אותו.

"ג׳ימין.." שמעתי דפיקות על הדלת. זה היה נאמג׳ון.

"אני כבר יוצא אפה" נעלתי את הנעליים שלי ויצאתי מהחדר.

"בוא" הוא אמר לי והניח את היד שלו על הכתף שלי. הוא הוביל אותי לחצר האחורית, יותר נכון השדה האחורי. גאד דאמט המקום הזה ענק. וגם יפה, זו היתה הפעם הראשונה בשבועיים האחרונים שיצאתי מהבית... אז קצת התרגשתי.

"אוקיי, סימנתי לך כיוונים כל מה שאתה צריך לעשות זה לרוץ."

"אוקיי. אבל כמה קילומטרים זה?"

"עשרה...בערך..אני בודק לך זמן אז תתכונן. וזה מעגלי זה אומר שאתה תחזור לפה."

אמאלה בחיים לא רצתי עשרה קילומטרים.. רצתי ריצת אלפיים מה שהייתי אמור לעשות בתור במבחן בספורט אבל לא עשרה קילומטרים. נאנחתי ונשמתי עמוק.

"זה יהיה רק חימום יש לנו עוד הרבה עבודה אחר כך קח נשימה עמוקה יותר" הוא ציחקק "מוכן?"

"כן" חייכתי אליו

"שלוש... ארבע...ו-" התחלתי לרוץ ממש מהר ועקבתי אחרי הסימונים שלו. והוא עשה לי גם מכשולים.

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now