סיימנו לאכול והמנקה כבר הלכה, יונגי רואה טלוויזיה ואני שוטף כלים.
"בייבי..." יונגי התגנב מאחורי וחיבק אותי מאחורה "אין לך עוד תרוצים עכשיו פרינססה" הוא נצמד אלי. סגרתי את הברז והסתובבתי אליו."מי אמר שאני מחפש תירוצים" נשכתי את השפה שלי.
יונגי העלה אותי על השיש ופתח לי את החלוק, הוא נעצר ובהה בי "אתה אוהב את זה?""אתה כל כך יפה!" הוא נישק אותי מהר בזמן שהוא מוציא את האיבר שלו מהמכנסיים.
"רגע.. תכין אותי קודם.." אמרתי אחרי שהתנתקתי מהנשיקה.
"למה? עשינו סקס אתמול זה יהיה בסדר" הוא ציחקק ונכנס לתוכי.
"אהה~~!! פאק אופה~~!" צעקתי והתנשפתי לתוך הכתף שלו.
"ממ~ בייבי~ זה מרגיש טוב?" הוא לחש לי באוזן
"כ-כן כן! כן אופה~~!" גנחתי בקול, יונגי לא ריחם עלי. הוא זז בתוכי מהר יותר ונכנס עמוק יותר.
נישקתי אותו חזק והחזקתי אותו מהעורף "פאק~~ אהה~ אני קרוב~~""גם אני~" יונגי המשיך מהר יותר ואחרי כמה שניות גמרתי ויונגי עוד המשיך עד שהוא גמר, התנשפתי וירדתי מהשיש.
"וואו~" נשכתי את השפה שלי וסגרתי את החלוק שלי.
"נהנת?" יונגי ציחקק ובילגן לי קצת את השיער.
"כן" חייכתי אליו ונישקתי אותו "תזכיר לי עוד מקומות שלא עשינו בהם עוד." אמרתי ויונגי הניח את הידיים שלו על המותניים שלי.
"אני אוהב אותך" הוא חייך אלי.
"גם אני אוהב אותך אופה" הסתכלתי לו בעיניים.
"אוו אתה יודע מה בא לי עכשיו??""אתה רוצה לראות סרט מפחיד כדי שתרגיש שאני שומר עלייך?" יונגי השלים אותי.
"אוףף אתה מכיר אותי יותר מידי טוב" נאנחתי.
"אבל חשבתי שלא רצית שאני אשמור עלייך"
"נכון אבל אני התחרטתי ועכשיו אני רוצה שתשמור עלי אז בוא" תפסתי לו את היד ומשכתי אותו לסלון. דחפתי אותו על הספה ונשכבתי לידו, יונגי חיבק אותי חזק והצמיד את הידיים שלנו לחזה שלי.
בסוף הסרט הסתובבתי ליונגי ונישקתי אותו "תודה שאתה שומר עלי.." חייכתי. הוא חייך אלי בחזרה והתחיל לנשק אותי. הוא פתח לי את החלוק שוב והוריד לעצמו את המכנסיים. "ב-בייבי..? מה אתה עושה?" שאלתי מבולבל, הוא התעלם ממני, הוריד לי את התחתונים והכניס את האיבר שלו לתוכי. "שיט או-אופה~" גנחתי, לא הייתי מוכן לזה בכלל."אתה שלי, ואני יכול לעשות לך מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה ואיפה שאני רוצה" הוא אמר ונכנס לתוכי עמוק יותר.
"אה~~ כן אופה~!" החזקתי לו את היד שהוא המשיך לזוז מהר יותר.
הוא נתן לי נשיקה בעורף והוא עשה לי היקי בצוואר.
"אני קרוב~~!"
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.