צ׳אניול

1.5K 91 4
                                    

נכנסתי יחד עם ג׳ימין לקניון, האמת לא היה לי כל כך מצב רוח... ג׳ימין החזיק לי את היד וחייך אלי חיוך קטן.
"אתה בטוח שזה רעיון טוב?" נאנחתי, הוא הסתכל לי בעיניים.

"למה שזה לא יהיה רעיון טוב..?" ג׳ימין שאל מסוקרן.

"לא משנה..." נאנחתי שוב והמשכתי ללכת, ג׳ימין חיבק לי את היד ונישען עלי.

"תאהב אותי..." הוא אמר בקול ילדותי.

"לא" עניתי בקול קר והמשכתי ללכת, הוא עשה פרצוף עצוב אבל הוא עדיין החזיק לי את היד.
ראיתי את באק מרוחק וכנראה מי שעמד לידו היה צ׳אניול העיניים של ג׳ימין נדלקו והוא עזב לי את היד.

"צ׳אניייייייי!!" הוא רץ אליו וקפץ עליו , הם התחבקו הרבה זמן...הוא אף פעם לא רץ אלי ככה בכזו שמחה...נה אולי זה בגלל שאנחנו רואים אחד את השני כל יום... אבל עדייןןן ג׳ימין צריך לחבק אותי. 

"ג׳ימיני! התגעגעתי!" צ׳אניול אמר, הם התנתקו מהחיבוק.

"אני רואה שהתגברת על מה שהיה בינינו..." הוא ציחקק.
'מה? מה? מה?! הם היו ביחד!? תתרחק מהבייבי שלי!' חשבתי לעצמי ומשכתי את ג׳ימין אלי.

"כן היה לי ממש קשה" ג׳ימין ציחקק "אבל בכל מקרה אני מאורס. אבל הוא לא אוהב אותי... מה שלא כל כך הגיוני, אבל בסדר" הוא ציחקק שוב וחייך אלי.

"מזל טוב!!" הוא חייך לג׳ימין והחזיק לו את היד כדי להסתכל על הטבעת. "תמיד אפשר לפעם" הוא קרץ לג׳ימין.

"אני מבולבל..." באק אמר "הייתם ביחד?" הוא שאל.
'זה גם מה שאני רציתי לשאול רק רציתי להגיד את זה בקול מאיים יותר. ואני עוד אחזיר לג׳ימין על מה שהוא אמר. אני? לא אוהב אותו??? אבל... מצד שני הוא כן ביקש ממני לאהוב אותו ואני אמרתי 'לא' אז אני אוותר לו... אבל זה לא אשמתי שאין לי מצב רוחח~ וסליחה
who the fuck do you think you are winking at my boyfriend?!'  
חשבתי לעצמי.

"כן... אנחנו התגרשנו.." צ׳אניול אמר. 'מה?!!?!!?? ג׳ימין אמר לי שהוא בתוללל!!! ומתי הוא הספיק להתחתן ולהתגרש הוא בגאנג מאז שהוא היה בן 18!!!'

"תרגע.. תפסיק להלחיץ לי את אופה" ג׳ימין ציחקק ונתן לי נשיקה על הלחי "אתה מכאיב לי..." הוא לחש לי באוזן. אפילו לא שמתי לב שאני מוחץ לא את היד. שיחררתי את היד שלו טיפה אבל עדיין החזקתי אותו צמוד אלי ובאק היה נראה עצוב.
"אנחנו מכירים מהגן... ובגן היינו משחקים משפחה. אז אני תמיד הייתי האמא והוא היה האבא... אתה יודע משחק ילדים כזה.. אל תדאג באק זה לא היה משהו רציני. " ג׳ימין חייך לבאק ואז הוא הסתכל עלי.

"כן באמת סתם צחקנו.." צ׳אניול אמר והחיזק לבאק את היד.
הלכנו לשבת באחת המסעדות שם, התיישבתי ליד ג׳ימין והנחתי את היד שלי על הירך שלו. הוא הסתכל עלי ואז הוא השפיל את המבט שלו ועשה פרצוף עצוב.
הרמתי לו את הראש מהסנתר ונתתי לו נשיקה קטנה על מצח.

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now