שמח איתו

1.2K 83 3
                                    

הסתכלתי על ג׳ימין והחזקתי לו את שתי הידיים "מה קרה פרינססה, למה התחלת לבכות היום?" שאלתי והצמדתי אותו אלי.

"אני יודע שזה מטומטם... כי אני יודע שאתה אוהב אותי ואתה לא תעזוב אותי.. בבקשה על תצעק או תתעצבן עלי..."

"בטח בייבי.. אני לא אצעק עלייך. אל תדאג." חייכתי אליו חיוך קטן ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי.

"אז... אני בכיתי כי באותו רגע כשראיתי אותך ע-עם באקהיון, כל כך שמחים אחד עם השני עם הילד שלנו... בידיים שלו זה גרם לי לחשוב יותר מידי" השפה שלו התחילה לרעוד. "ו-וזה לא שאני לא סומך עלייך... כי אתה בחיים לא תבגוד  בי... פשוט הייתה לי מחשבה של מציאות אחרת, כאילו מה היה קורה אם אתה הייתה מתחתן עם באקהיון..." הוא השפיל את המבט שלו "אני לא אשקר לך אתם נראים כאילו טוב לכם ביחד, אבל אני לא רוצה שתלך להיות איתו... אני רוצה שתהיה שמח גם כשאתה איתי." ג׳ימין התחיל לבכות שוב והוא התיישב על הרצפה ובכה בשקט. התיישבתי מולו וחיבקתי אותו חזק.

"אתה כל כך חמוד בייבי" חייכתי "זה דיי מצחיק שאתה חושב שאנשים אחרים גורמים לי לשמוח יותר ממה שאני שמח איתך." ציחקקתי "אין עוד בן אדם בעולם הזה שגרם לי לחייך כמו שאני מחייך אלייך כל יום. אין בן אדם שגרם לצוחק כמו שאתה גורם לצחוק... אין עוד בן אדם שגרם להיות מאושר כל כך שאין לי מילים אפילו לתאר את האושר שלי כמו שאתה גורם לי להיות מאושר. ואין עוד בן אדם כמוך... ואין עוד בן אדם מעליך או אפילו ברמה שלך.
אתה לא צריך לפחד... אתה צריך להפסיק לחשוב יותר מידי על מציאויות אחרות, את מי זה מעניין ג׳ימיני שלי.. אנחנו ביחד, כאן , ועכשיו. ואם הייתי לי אפשרות להתחיל את הכל מהתחלה הייתי מתאהב בך שוב ושוב ושוב. אתה יודע כמה אני אוהב אותך?"

"כן" הוא מילמל.

"יופי, אתה יודע כמה איכפת לי ממך ושאין מצב שבעולם אני אי פעם אפילו יחשוב לעזוב אותך בלי שום סיבה או בגלל מישהו אחר?"

"כן, אני יודע שאתה תשאר איתי לנצח"  ג׳ימין ניגב את הדמעות שלו וניצמד אלי.

"תראה... לי אין בעיה אם זה... אני יכול לדבר איתך שעות רק על כמה שאני אוהב אותך. אבל... עוד כמה פעמים נצטרך לעשות את השיחה הזאת עד שזה יכנס לראש שלך.." נאנחתי.

"אני מטומטם אז עוד הרבה פעמים" הוא מילמל.

"אתה לא מטומטם. אתה חכם, מצחיק ומוכשר.. ואם אתה לא מאמין לי כשאני אומר לך שאתה לא מטומטם... אז אתה מטומטם שלי" ציחקקתי וחיבקתי אותו חזק "אני אוהב אותך ונחש מה..?"

"מה...?" הוא הסתכל עלי בציפיה.

"שאנשים אחרים ילכו לעזאזל זה רק אני ואתה עכשיו אוקיי?"

"מה לגבי שין וסו?"

"הם חלק מאיתנו בייבי... אולי לא ביולוגית, אבל הם חלק מהמשפחה שלנו, ג׳ימין אנחנו הקמנו משפחה. ומשפחה תמיד הולכת ביחד"

gangster. Yoonmin .-.Where stories live. Discover now