היום זה היום! לא ראיתי את יונגי שמונה ימים. סוף סוף אני אוכל להפגש איתו שוב, אני מתגעגע אליו כל כך. אני בחיים לא עושה עוד משימה כזאת, זה היה סיוט!
"אוקיי ג׳ימין. היום זה היום שאני הולך לחבוש את הלב של אהובי מחדש."
מארק אמר והתיישב לידי.
"אל תדאג יום יבוא וגם אתה תמצא את היונגי שלך." הוא ציחקק.
ציחקקתי צחוק מזויף יחד איתו וגילגלתי את העיניים שלי בלי שהוא לב.
"אי פעם אמרתי לך כמה מתוק הוא כשהוא ישן?" הוא המשיך."לא..." 'אני יודע את זה כבר!' חשבתי לעצמי ורציתי כבר להרביץ לו.
אפילו לבאק נמאס לשמוע את השם יונגי יוצא מהפה של מארק.
הוא שיגע לנו את השכל."אוקיי אז אני אספר לכם." מארק חייך
"אני צריך ללכת לשירותים...תספר לי אחר כך" אמרתי וקמתי מהמקום שלי. הסתכלתי על באק 'תציל אותי' באק סימן לי עם בשפתיים.
ציחקקתי ועליתי לחדר שלי.
אני לא מבין איך החברים האחרים בגאנג יכולים לסבול אותו..?עלינו כולם לוואן והתחלנו לנסוע לכיוון המקום שבו הולכת להתקיים הפגישה, ותכנון של מארק גם המות של חבר של יונגי...אני.
הגענו לשם וכשראיתי את יונגי הלב שלי קפץ מהתרגשות. החזרתי לבאק את הזרוע חזק ופשוט רציתי לרוץ אליו ולחבק אותו."איפה הוא?" מארק שאל את יונגי, יונגי הסתכל עליו מבולבל ואז הוא הסתכל עלי לשניה.
"איפה מי?" יונגי שאל
"איפה החבר שלך? מי מהם הוא החבר שלך?" מארק הצביע על נאמג׳ון והוסאוק. ידעתי שטאהיונג וקוק היו במקומות שלהם.
"אהה" יונגי ציחקק "למה לא אמרת קודם?" הוא שלח את היד שלו לכיווני. חייכתי ורצתי לחבק אותו חזק, יונגי הרים את הראש שלי ונישק אותי.
"אתה??! בוגד!" מארק צעק עלי, באק רץ מהר ונעמד מאחורי נאמג׳ון.
"אני לא מאמין. אחרי כל מה שאמרתי? אתה יודע כמה אני אוהב אותו. אתה לא מגיע לו. מגיע לו הרבה יותר טוב ממך. אני צריך להיות בין הידיים שלו עכשיו. חתיכת אפס!" מארק המשיך וכיוון את האקדח שלו לכיווני.
"המשימה שלי עדיין לא נגמרה. ואני לא עוזב עד שאתה לא מ-"התחילו יריות מכיוון החלנות, כדור אחד פגע למארק בראש והוא נפל לריצפה. הוא מת, זה נגמר, הוא מת.
רצנו בחזרה לוואן שלנו כולם עלו ונאמג׳ון התחיל לנסוע מהר.
"תביא לי נשיקה בייבי" יונגי הרים את הראש שלי שוב ונישק אותי.
"התגעגעתי" הוא חייך."גם אני התגעגעתי אופה" חייכתי אליו וחיבקתי אותו חזק.
"תקרא לי מעכשיו דאדי כשאנחנו בבית" יונגי לחש לי באוזן, הסמקתי הרבה והחבאתי את הראש שלי בתוך החזה שלו. "בייבי.." יונגי שיחרר קצת מהחיבוק והכניס את היד שלו לכיס.
"כן אופה?" הרמתי את הראש שלי אליו. הוא הוציא קופסא קטנה מהכיס שלו ופתח אותה מולי.
"אתה רוצה להיות שלי?" הוא שאל עם חיוך לחוץ.
YOU ARE READING
gangster. Yoonmin .-.
Romance"אנחנו לא כאן לדיבורים, אנחנו כאן לעבודה." יונגי הסיט את עיניו מחבר הכנופיה החדש. ג׳ימין רצה כל הזמן הזה רק לראות מיזה היונגי הזה שכולם מדברים עליו...הוא רצה להכיר אותו. אבל כנראה שהוא היה צריך לדעת שזה יקרה. כי אחרי הכל הוא המנהיג.