Müzik videomuz çok güzel olmuştu. Şu ana kadarkiler de evet güzeldi ama en, en ve en çok beğendiğim müzik videomuz bu olmuştu. Çekimlerde hastalanmamız dışında çok harika vakitler geçirmiş, benim hyunglarıma tekrardan hayran olduğum sahneler çekmiştik. Bangtan Bomb serisi altında paylaşılan videoyu izlerken onlara olan hayranlığımın net bir şekilde kameraya da yansıdığını görmek beni biraz utandırmıştı ama ne yapayım, dünyanın 6 harikasıyla birlikte müzik videosu çekmek kolay değildi sonuçta.
Music Bank'taki programımızın ardından yurda mutlu bir şekilde döndükten ve duş aldıktan hemen sonra her zamanki gibi yatağıma yatıp twitterda gezinmeye başlamıştım. Şarkımızı ve müzik videomuzu herkes çok beğenmiş gibiydi. Kötü yorumları görmemeye başladığımdan dolayı moralim de bozulmamıştı gezinirken. Sonra bir twite, daha doğrusu fotoğrafa denk gelmiştim. Fotoğrafta ben ve Jimin hyung vardık. Ben büyülenmiş gibi bir yere bakıyordum. Jimin hyung da orayı izliyordu fakat normaldi bakışları. Twit aynen şu şekildeydi:
"Jungkook, sence de hislerini açıklamanın zamanı gelmedi mi?"
Bir süre bakakalmıştım ekrana. Bu cümleyi ne anlamda kurduğunu düşünmeye başlamıştım ama düşünülecek çok bir yanı yoktu. Açık açık etkilendiğini artık açıkla diyordu.
Kime olan hislerimi?
Fotoğrafın çekildiği an izlediğim kişi Taehyung hyundu. Evet, o su sahnesinden gerçekten etkilenmiştim ama o anlamda değildi. Aşırı havalıydı ve demiştim ya, onların hepsine hayrandım.
Bu yüzden daha fazla üzerinde durmamaya karar vererek devam etmiştim twitleri okumaya. Ama bu sefer de başka bir fotoğrafa denk gelmiştim.
Bangtan Bomb'dan alınmış bir kareydi. Taehyung hyung ve ben bir koltukta oturuyor ve gülüyorduk. İkimizin de mutlu olduğu belliydi.
"Ben Jungkook"
"Ben Taehyung"
"Biz, Taekook"
"Bu sevimli"Aslında bunları söylerken aklımda hiçbir art niyet yoktu. Sadece geçen günlerde internette denk gelmiştik ve bunu söylemiştik videoda. Ama atılan twit bunun tam tersini söylüyor gibiydi çünkü tam olarak şunlar yazıyordu:
"Taekook da gerçek olduğuna göre artık rahatça ölebilirim #loveislove"
"Love is love" sloganının ne için kullanıldığını elbette biliyordum. Bu twit direkt olarak loveship denilen şeyi karşılıyordu. Aslında bunlara o kadar sık denk gelmeye başlamıştım ki artık çok şaşırmıyordum. Sadece ne bileyim, bazen boşluğuma geliyordu işte.
Bu twitler beni utandırmak ve biraz da korkutmaktan başka bir işe yarıyor muydu, emin değildim. Korkutuyordu çünkü bunları muhtemelen diğer üyeler de görüyordu. Yani Taehyung hyung da görüyordu. Bunlar yüzünden benden uzaklaşması, isteyeceğim son şey bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol: taekook
Fanfiction"Kararlarım beni iyi veya kötü yargılamanız için değil, istediğim hayatı yaşamak için varlar" 04.05.2019