20| 'Hyung' fetişi mi?

21.4K 1.8K 2.3K
                                    

"Denizaşırı ülkelerde dahi sağlam bir tahta oturmuş olan BTS grubu üyelerinden, Golden Maknae olarak anılan ve gerçekten de öyle olan Jeon Jungkook ve kendisinden iki yaş büyük olan grup arkadaşı Kim Taehyung, dün akşam bir bankta sıcak anlar yaşarlarken kameralara yakalandılar. Oldukça samimi görüntülerin başrolleri oluşları, hayranların birçok teori üretmesine neden oldu ama ana başlık olarak üç farklı düşünceden söz edilmekte. İlki ve en çok destekleneni gerçekten sevgili oldukları fikri, ikincisi çok yakın arkadaşlar oldukları için tensel temasta sıkıntı yaşamamaları, üçüncüsü ise kameralara oynadıkları yönündeydi. Hangisinin doğru olduğunu elbette bilmiyoruz, onlar açıklama yapmadan bilemeyiz de fakat bu tür davranışlara rastgelinebileceği için de açıklamaya gerek yok gibi görünüyor. Sonuçta bir açıklama gelmesi bazı konularda şüphe-"

"Tanrım, tamam, daha fazla okumana gerek yok"

Kıkırdayarak telefonunun tuş kilidini kapatmış ve başını dizlerime yaslayarak bana bakmaya başlamıştı.

"Ne? Utandın mı?"

"Ne utanacağım? Sadece herkesin bu kadar ilgileneceğini düşünmemiştim"

"Hadi ama Jungkook-" demiş ve bir an duraksayıp kıkırdamıştı Jimin hyung. "Shiplerden haberinin olduğunu biliyorum. Elbette konuşulacaksınız"

"Taehyung da farkındaydı zaten. Bilerek yaptı" dediğimde kolumu kavrayarak bileğimi dudaklarına doğru götürmüş, ısırmadan hemen önce sırıtmıştı.

"Bakıyorum da 'hyung' evresini de geçmişsiniz? Halbuki Taehyung'un 'hyung' fetişi var-"

"Jimin, yuh ama"

Taehyung hyung mutfaktan bağırdığında Jimin hyungdan bileğimi kurtarmamış olmayı ve kahkahasını duymamayı dilemiştim ama her şey için çok geçti.

"Ne? Yalan mı? Hoşuna gittiğini söylemiştin"

"Jimin, susar mısın artık?"

Ellerini bir beze kurulayarak mutfağın kapısından sinirle Jimin hyunga bakmaya başladığında Jimin hyung hemen kendini durdurmuş ve boğazını temizleyip bakışlarını kaçırmıştı. Neden ortam birden bu kadar gerginleşmişti bilmiyorum ama Jimin hyung bile birden sustuysa bir sorun olmalıydı.

Ya da bir sır.

Bir saniye- 'Hyung' fetişi mi? Hani erkekler arasında kullanılan bir kelime olan 'hyung'a mı?

Bir insanın 'oppa' kelimesine fetişi olması normal bir şeydi çünkü bu bildiğim kadarıyla erkekler arası ilişkilerde de fazla baskın kişilerin partnerleri fazla pasifse bu tür kelimeler seviliyordu. Fakat 'hyung' özel ilişkiler içinde fazla kullanılmazdı. Hatta kullananlar da muhtemelen sadece fetişe sahip insanlar falandı.

Bu ne demek oluyordu şimdi?

Taehyung'a ait cümleler, Taehyung'un şu anki ve bazı durumlardaki yüz ifadeleri, kendini kabullenemediği dönemler, LGBT desteği için aldığı yüzükler, Namjoon hyungun gelen soruya 'kız veya erkek arkadaşımız yok' diyişinin ardından gerilmesi, uzun süredir birinden hoşlanıp ona asla açılamaması aklıma doluşanlardan sadece birkaçıydı. Yanlış mı düşünüyorum demekten kendimi alıkoyamasam da sanki her şeyin yerine oturması için bu cümleyi duymam gerekiyormuş da duyduğum gibi bir zaman yolculuğuna girip her anlamsız gelen şeyi rayına oturtmuşum gibi hissetmeye başlamıştım.

O an, yani tüm bunlar birden aklıma doluştuğunda, nasıl bir yüz ifadesiyle onlara baktığımı bilmiyordum ama gözlerim kapalıymış da yeni açmışım gibi görüntüler netleştiğinde Taehyung hyungun yüzündeki endişe- hayır, paniği net bir şekilde görebilmiştim.

İdol: taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin