După 7 luni.....
(Capitol necorectat)Yan
- Pot intra?
Întrebă politicos Mary dupa ce ciocane ușor.
Deschide larg ușă biroului pentru a putea intra, burtica era din ce în ce mai mare, maternitatea o transforma într-o femeie foarte frumoasă, doar că...inima ei era plină de venin.
Copilul nu era al meu,eu stiam asta, dar ea nu.
Era însărcinată in 7 luni iar noi nu am mai petrecut o noapte împreună ca si cuplu de cel puțin un an.
Dar având în vedere starea ei psihică mult prea șubredă, împreună cu medicul am decis să joc rolul din lumea ei, eu eram Edward iar copilul era al lui Edward.
Nick era în al nouălea cer pentru că urmă să aibă o surioară.
- Dragule, te astept la masă!
Vine în spatele meu si își așează mâinile pe umerii mei.
De 7 luni imi gatea in fiecare zi prăjitură cu morcov, era desertul preferat de Edward. Simțeam că trupul meu plângea de la atâta betacaroten, de multe ori când ma priveam în oglindă aveam impresia ca pielea mea capătă o nuanta de portocaliu.
- Imediat vin, termin aici de vizionat clipul.
- Este clipul de promovare a cremei? Ma întreabă bucuroasă si își trage rapid un scaun lângă mine.
- Da...Doar că mai are nevoie de câteva retușuri.
- Edward?
- Hm?
- Azinoapte m-am tot gândit.
- La ce?
- Să schimbăm numele cremei.
- Poftim?
Când mi-a spus ăsta am simțit că si cum Mi ar fi dat una in moalele capului.
- Edward, nu trebuie să reacționezi așa, m-am gândit că putem găsi o combinație între Nick si Kelly.
- Kelly???
- Numele fiicei noastre.
Îmi rezerv câteva secunde în care respir profund si incerc sa ma calmez.
Afacerea era a mea. Banii au venit în urmă unui câștig la loto.
Într-o zi am intrat într-o agenție si am pus un bilet simplu, am optat pe ziua in care noi ne-am cunoscut, zilele noastre de nastere si cea în care ne-am despărțit si ne-am pierdut copilul.
Când am aflat că acel bilet a iesit câștigător, am vrut să investesc în ceva care îmi aduce aminte de ea. Asa că împreună cu cativa specialiști în domeniu am reușit să găsesc mirosul pielii ei.
Iar numele a fost o nimica toată.
- Mary îmi pare rău dar nu voi schimba nimic, hai să mergem la masă, Nick a ajuns?
Incerc sa pun capat discuției, dar ea nu se lasă mai prejos, asa ca nu renunță.
- Și mă rog de ce nu vrei ?
- Pentru că ...cei care o folosesc deja s-au învățat cu denumirea si punct.
- Nu-ți înteleg încăpățânarea, nici măcar nu știu de la ce vine denumirea asta stupidă MEDYAN.
- Mary este suficient, este afacerea mea si nu ti permit să-ți bagi nasul.
- Și mă rog cine sunt eu? Sa nu-mi bag nasul? Femeia de serviciu?
Tensiunea dintre noi creștea cu fiecare respirație, dar ca de fiecare dată eu eram cel care ceda.
- Mi-e foame și sunt sigur că si lui Nick la fel.
- Exact atunci când i-am pronunțat numele, fiul meu intră pe ușă ținând in mana vioară și câteva fișe.
- Tati nu-mi iese deloc, se plânge acesta.
- Nu reușesc să înteleg nimic de la noua profesoară, mi-e dor de Medi, de ce a trebuit să moară?
Inima mi s-a strâns cand i am auzit numele.
- Fiule ...
Deși voiam să-i spun câteva cuvinte de alienare nu am reușit asa ca m-am limitat doar la o îmbrățișare puternică.
Mary ne privea cu furie in timp ce își mângâia pântecul.
- Hai să mergem la masă fiule, Mary tu nu vii? O intreb când văd ca ea nu dădea nici un semn că ar vrea să se ridice de pe scaun.
- Servitoarele nu mănâncă la aceași masă cu patronii Edward!
Nervoasă de ridică si trece pe lângă noi trantind ușa în urma să.
- Tati?
- Da fiule.
- De ce mami te striga Edward?
Deși era un.copil inteligent cu care puteai discuta multe lucruri, nu mă simțeam eu pregătit să-i explic exact cum stau lucrurile.
- În joaca fiule, să lăsăm vorba hai să mâncăm, imi este foame.
Am luat prânzul in liniște, Nick plecând apoi în camera sa.
Mă simțeam vinovat pentru ce se întâmplase mai devreme în birou așa că decid să-mi cer scuze.
Urc scările care duc în dormitorul ei, pentru că dormeam separați, în liniște crezând că o gasesc dormind dar nu mica îmi este mirarea când o aud vorbind la telefon.
- Nu reușesc să-l atrag deloc de partea mea, se gândeste la fiica ta în continuare, nenorocita a murit dar se află în mintea si inima lui.
- Nu știu că voi putea să-l mai mint și cu amnezia mea.
Furia in mine creștea dar îmi simțeam sufletul descătușat.
- În curând vom avea nevoie de un alt plan, copilul ăsta mai tare mă încurcă....De unde naiba să stiu cine e tatăl dacă am facut inseminare?
- Ce mai stii de Iosef?
Mary vorbea cu mama lui Medi, deci in tot acest timp cele două au complotat.
De Simon nu mai știam nimic de la înmormântare, eram sigur că se ascunde împreună cu Iosef pe undeva.
Mai era puțin până când planul meu va prinde contur.
- El nu mă iubește, niciodată nu m-a iubit, draga mea, ce este atât de greu de înțeles?
Nervoasă din calea afară Mary se ridică in picioare si pentru că eu eram mult prea absorbit de conversația ei, aceasta împinge ușor ușa.
Șocul ei era imens, i se citea pe chip, închide telefonul mecanic, fara să mai spună ceva, iar eu profit de faptul că mingea este pe terenul meu.
- Și cum spuneai că stă treaba doamna Minciună? O înfrunt.
- E..Edward...ce faci?
- Edward e bine mersi in cer, se bucură probabil că a scăpat de o vipera.
- De ce îmi vorbești așa?
- Cum poti sa ma minți in halul ăsta? Cum? De ce ? Ce ai de câștigat? Spune-mi!!!!!
- Te rog să mă asculți....femeia aia mi-a promis că...
Mary încerca să-mi prindă mâna dar eu mă feream, nu aveam de gand sa o las sa ma atingă.
- M-ai mințit destul, m-ai dezamăgit Mary.
- Yan...nu mi spune toate aceste lucruri te rog!
Lacrimile din ochii ei nu mă impresionau deloc, o respectam pentru că era mama copilului meu și atât.
Îi arunc o ultima privire apoi plec fără să privesc in urmă.
O.aud strigându-ma dar nu vreau sa o mai aud, am nevoie sa Îmi limpezească mintea si sa redevin eu.
Telefonul începe să sune, răspund cu rapiditate.
- Copilul de grăbește!
- Ajung imediat!
Întorc mașină si aleg scurtătura, apăs accelerația fara sa stau pe gânduri.
În fața casei ambulanța era deja pregătită.
- Hedda, Rami, am ajuns.
- Intră, Medi te așteaptă.😜😜😜😜😜😜😜😜😜