16

975 97 57
                                    

Simon

Yan m-a aruncat în gura leului și a plecat.
Socrii mă privesc șocați și așteaptă explicații, multe explicații.... mai ales soacra mea. Ambii se comportă de parcă ar uita de ce au venit aici.
De multe ori m-am întrebat dacă soacrei mele i-a păsat vreodată de Medi. Este atât de rece și aspră și mă bucur că soția mea a moștenit temperamentul socrului meu.
El un om cald ,corect și un rabin excepțional.
- Simon așteptăm...Îmi spune acesta serios.
- Nu vreți să intrați să o vedeți pe Medi prima dată? Este mult de povestit.
Aceași asistentă care i-a oferit echipamentul de protecție lui Yan se pregătește să intre în salonul ei ținând în mână o tavă plină de pansamente.
- Mă scuzați, socrii mei vor să intre să o vadă, pot?
- Momentan nu mai este posibil, o echipa de medici vor intra în curând.
- Îi vor face noi investigații?
- Ei nu, nu mai are nici un rost după cum bine știți, pentru bebeluș.
- Și cu pansamentele ce faceți ? Mi se alătură și tatăl ei.
- Va trebui să-i bandajam chipul, rănile se pot infecta iar infecția poate fi fatală pentru copil.
- Și nu putem intra? Insistă socrul meu.
- Mâine cu siguranță.
- Eu nu voi intra, prefer să-mi păstrez în minte chipul ei frumos. Adaugă mama ei.
- O seara liniștită, ne urează asistenta înainte de a pleca.
- Să mergem! Îmi face semn tatăl ei.
Nu părăsim spitalul așa cum mă așteptam, intram în cafeaua de la parter.
- Nu ai de gând să începi să vorbești? Îmi spune cu asprime socrul meu.
- Întrega poveste începe acum mult timp în urmă, încă de când eram mic am avut o atracție mai accentuată pentru bărbați.
- Ce? Mama ei se ridică în picioare ca arsă.
- Cel care îmi împărtășea pasiunea și care răspundea avansurilor mele a fost Iosef.
- Fiul meu? Întreabă din nou aceasta.
- Relația noastră era una foarte bună, ne întâlneam des, ne simțeam bine.
- Simon, cred că glumești te-am privit și primit în casă noastră ca și cum ai fi fost copilul nostru.
- Îmi pare rău...și într-o seara lui Iosef ia venit ideea să mai aducă încă doi copii să participe la ...
- Nu cred ca vorbești despre fiul meu...nu ...refuz...
- I-am drogat că să nu-și amintească nimic și...în timp ce...a venit Yan care a anunțat poliția.
- Deci el este nevinovat, vorbește pentru prima oară și socrul meu.
- Doar că nimeni nul-a crezut cu nimic și...a ispășit pedeapsa.
- Simon de ce nu ai făcut nimic pentru a-l salva?
- De frică socrule, mi-a fost frică să nu mă excludeti.
- Altă variantă nu exista, și acum Iosef ce legătură are cu Medi?
- Iosef nu a putut accepta gândul că am ajuns să o iubesc pe Medi, căsătoria mea cu ea nu era decât un paravan pentru a ne ascunde relația noastră. El m-a amenințat de foarte multe ori că îi va face rău dacă eu voi renunta la el. Și acum s-a răzbunat pe mine făcându-i rău ei....acum am aflat și de sarcină.
- Ce sarcină?
- Medi este însărcinată...
- Este imposibil, ea...
- Ea este în regulă, mereu a fost...și aici tot mână lui Iosef a fost mie îmi administra niște medicamente să nu o las însărcinată, dar nu sunt sigur dacă copilul este al meu.
- Ce???
- Poate fi și a lui Yan...
- E clar Saul vom avea într-un final un nepot, copilul unui pedofil sau a unui pușcăriaș. M-am săturat.
- Eu m-am săturat de comportamentul tău femeie, m-am săturat să te las să mă conduci pe mine și să decizi viața copiilor noștri fără să ții cont de visurile lor sau ce își doresc cu adevărat. Adevărată vinovată ești tu pentru tot!
Pentru prima dată în viața mea îl văd pe socrul meu vorbind cu asprime și plin de furie. Toată lumea care era în cafenea  ne privea ca și cum am fi fost vedete de circ.
- Saul se uită lumea la noi!
- Mie nu-mi pasă de lume, niciodată nu mi-a păsat, tu ai fost cea care a trăit pentru aparențe, din cauza ta Iosef nu a avut curajul să ne vorbească de problema lui, poate reușeam să îl ajutam într-un fel, din cauza ta Simon s-a căsătorit cu Medi, tu ai fost cea care l-a presat desi el mereu îți spunea ca ar trebui să mai aștepte, din cauza ta Medi a fugit de acasa cu Yan, când putea pleca de bună voie, din cauza ta fiica noastră a pierdut sarcina, am fost un prost pentru ca te-am lăsat să mă conduci din umbră și să îmi șoptești la ureche ce să fac. M-AM SĂTURAT!!!!
Marele rabin a uitat toate învățăturile și uită ca se află în public. Acesta lovește cu pumnul în masa atât de puternic că toate cestile cad ca niste piese de domino.
- Saul...cum îți permiți să mă judeci și să mă acuzi pentru toate aceste lucru.
Dacă eu am crezut că nu voi scapa cu viata după ce le voi spune adevărul, se pare că m-am înșelat, întreaga luptă acum s-a mutat între socrii mei.
- A-i face bine pentru început să îl găsești pe Iosef si să-l predai la poliție.
- Saul este fiul nostru....
- Și Medi este fiica noastră și acum zace pe un pat de spital moartă.
- Ea a cautat-o!
- Nu vreau sa fac un gest necugetat, dar îți dau voie să alegi ori divorțăm înainte de a-l găsi pe Iosef sau după.
- Nu-mi poți face una ca asta, nu....ce va zice lumea.
- Ce rost mai are să-ți explic?
- Saul nu vreau să te pierd voi muri!
Mă uitam la ea cum încerca să-și stoarca ochii pentru a obține măcar o lacrimă, dar fără succes.
- Simon unde este Yan?
- Nu știu...
- Sună-l, vreau să ne întâlnim și să-i cer scuze, eu voi urcă la Medi, tu, face semn spre soacra mea, nu te vreau aici, îl găsești pe Iosef și îl duci la poliție, cel târziu până mâine seară, dacă nu va fi vai și amar de tine și de el.
- Si de ce crezi că eu îl pot găsi?
- Pentru că doar tu îl poți ascunde, Simon sună-l pe Yan.
Acesta se intoarce și pleacă fără să privească în urmă.
- Ești un papă lapte, aud deodată vocea soacrei mele.
- Poftim?
- Sunt bărbați care au și câte 10 relații pe care le ține ascunse de ochii familiei. Iar tu cu una....Pfff
- Ce vreți să spuneți?
- Vreau să-ți spun că ești un prost. Normal că am știut de preferintele fiului meu, normal că știam de relația voastră, tocmai de aceea am vrut această căsătorie între tine și ea, și totul ar fi decurs de minune dacă nu apărea pușcăriașul.
Deja era mult prea mult, trebuia să plec de lângă ea, acum.
Mă ridic într-un final de pe scaun și ies butonând telefonul.
- Simon ce s-a întâmplat? Medi e bine? Aud vocea îngrijorată a celui care mi-a fost cândva cel mai bun prieten.
- Ea este bine, am înteles că îi vor bandaja chipul,de fapt ăsta au și făcut.
- Ce? Cum este posibil, de ce?
- Nu vor ca rănile să se infecteze iar infecția ar putea să-i fie fatală bebelușului.
- Dacă aș putea să fac ceva....
- Yan, având în vedere că socrii mei stiu deja adevărul, socrul meu vrea sa se întâlnească cu tine și....
- Simion, momentan nu pot, Mary nu se simte bine, în maxim o oră sper să ajung.
Nu închid bine telefonul că acesta sună din nou, răspund convins că este Yan.
- Ce ai mai uitat?
- Eu nimic, tu ai fost cel care a uitat că nimeni nu te va iubi așa cum și eu te iubesc.
- Iosef....
- Chiar eu, unde ești? Mi-e dor de tine ...
- Cum ai putut să-i faci asta surorii tale?
- În dragoste și în război este permis orice iubitule.
- Unde vrei să ne întâlnim?
- Îți voi trimite eu adresa printr un mesaj, sa nu ma faci sa te astept, am destul de multă șampanie la rece, vreau să-ți simt gustul toată noaptea.
- Voi veni, îți promit.
- Te aștept, te iubesc.
Era un om bolnav, un om cu reale probleme psihice.
Ajung destul de greu la etaj, il găsesc pe socrul meu stand trist pe scaun.
- Ai vorbit?
- Da, va veni... a....m-a sunat Iosef mai devreme.
- Și? Mă întreabă deloc surprins.
- Vrea să ne întâlnim, urmeaza să primesc adresa.
Sunetul unei alarme ne ridică de pe scaun...alarma venea chiar din salonul lui Medi.
Asistente și medici aleargă într-un suflet.
Degeaba încercam să aflăm ce se întâmplă, ușa ne-a fost închisă în nas.
- Ce este cu agitația asta? Apare deodată Yan.
- Nu știu...s-a auzit deodată o alarma înăuntru...apoi...
- Medi...
Exact atunci când Yan a încercat sa deschida ușă sa intre în salon, același medic iese transpirat.
- Doctore....Medi....
- Domnilor îmi pare rău...
- De ce vă pare rău?
- Atât ea cât și bebelușul....
- Ce vrei să spui nenorocitule se repede Yan și îl apucă de guler.
- Nu am mai putut face nimic....condoleanţe.

IERI, AZI ȘI POATE MÂINEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum