Se uita la mine și nu-i venea să creadă.
- Vreau să vin cu tine!
Îi spun din nou, eram hotărâtă să renunț la tot pentru el.
Știu! Pare o nebunie dar eram gata să mă arunc în fața destinului fără pic de regret.
Profitând încă de starea lui de șoc, scot o foaie de hârtie pe care încep să scriu câteva rânduri în fugă.
- Doar nu vorbești serios ?
- Ți se pare că glumesc ?
Îmi scot doar câteva rochii pe care le așez într-un rucsac, lenjerie intimă și nu în ultimul rând vioara.
- Hai! Îl iau de mână și îl trag spre geam.
- Nu pisic ...Nu pot să te iau cu mine!
- De ce?
- Pentru că nu vei putea trăi în lumea mea.
- Dacă sunt cu tine totul va fi ușor.
Mă ridic pe vârfuri și îi sărut buzele calde, apoi îmi privesc pentru ultima dată camera.
Într-o liniște deplină reușesc să sar geamul și apoi să escaladez gardul.
Fusta îmi dădea mari dureri de cap, dar fără pic de rușine mi-am ridicat-o până deasupra genunchiul și astfel am putut să duc misiunea la bun sfârșit.
Yan îmi prinde mâna și începem să alergăm fără să ne pese dacă lovim sau nu pe cineva.
Eram liberi! Doar noi!
Ajungem într-un final într-un cartier curat, și plin de grădini frumos colorate.
Era noapte iar mirosul pe care îl împrăștiau era dea dreptul minunat.
Îl aud cum își cauta cheia în buzunar iar când o găsește pornește înaintea mea.
Cu un simplu gest mă invită să intru după ce deschide ușa, la intrare.
Aprinde lumina sri dau de o camera frumos aranjată, foarte curată.
Locuia într-o garsonieră.
- Scuze pentru deranj nu așteptam musafiri.
Pentru prima dată dupa atâta timp Yan deschise gura.
- Asta numești tu deranj? Ar trebui să vezi ce este în camera fraților mei. Locuiești singur ?
Îl întreb în timp ce îmi așez cu grijă vioară pe o piesă de mobilier micuță.
- Cred că ar fi cazul să te întorci la familia ta!
Cu o voce hotărâtă Yan mi se adresează.
- Mi-e sete, decid să îl ignor și pornesc spre bucătăria micuță.
Deschid frigiderul care culmea este plin cu casolete în care se afla mâncare găsită.
- Pisic.. hai să te duc înapoi, apare în prag ținând în continuare cheile în mână.
- Să nu-mi spui că tu știi să gătești!
- Medi!
Închid frigiderul și consider că a venit momentul potrivit de a purta o conversație.
- De ce te temi?
Îl întreb fără menajamente.
- Că te voi dezamăgi.
- Eu sunt sigură cu nu va fi așa.
- Medi nu fii încăpățânată, nu știi nimic despre mine, eu ....
- Nu-mi pasă...îl opresc.
Îmi apăs arătătorul de buzele sale, privindu-l profund in ochi.
Ce naiba acum se pare ca s-au inversat rolurile.
- Ai zis că ai făcut dragoste cu mintea mea, vreau să faci dragoste și cu mine...
- Medi...
Orice alt cuvânt acum era de prisos, mi-am pus mâinile în jurul gâtului său și am început să-l sărut, așa cum el m-a învățat.
Avea gust de mentă și tutun.
Își strecoară o mâna sub rochie și începe să mă mângâie,trezind dorința în mine.
- Mi-e poftă de tine pisic!
- Atunci poftă bună!
Îi răspund nemulțumită de faptul că întrerupe sărutul.
Mă ridică în brațe și mă întinde pe masa din bucătărie.
Îmi deschide nasturii rochiei rămânând doar în lenjerie, îmi desface și sutienul iar chiloți dispar ca prin minune.
În tot acest timp nu fac nimic, doar îl privesc și mă hrănesc cu dorința din ochii lui.
- Mi-e o foame de lup!
Se așează deasupra mea sarutandu-ma scăpand și el rapid de tricou și blugi.
Mă sărută pe gât, pe sâni coborând spre abdomen.
Era atât de ...nerăbdător să mă posede....
Țin ochii deschiși și îi urmăresc fiecare mișcare, vreau ca de această dată să fiu sigură că nu visez.
- Hai să face duș, mă trage de mână și mă conduce spre baie.
Ca un copil ascultător dar si dezamăgit îl urmez în tăcere.
Îl urmăresc cum intră în cabină și dă drumul la apă, trupul lui arăta wow.
- Hai...vino!
Întinde mâna spre mine, pășesc timid în cadiţa de duș și mă lipesc cu spatele de pieptul lui.
Apa curgea şuroaie peste trupurile noastre avare după plăcere.
A luat în palmă puțin săpun lichid cu aroma de cafea și-,a început să-mi mângâie trupul.
Un tremur ciudat puse stăpânire pe mine, cu fiecare mișcare îl doream mai mult, dureros de mult.
Picăturile de apă curgeau haotic pe trupurile noastre arcuite și pline de dorință.
Mi-am permis să țip și să gem de plăcere, aruncând la gunoi statutul de fiică de rabin.
Rușinată de cele întâmplate, mi-am ascuns chipul în pieptul lui.
M-a luat în brate și m-a condus spre pat, ne-am așezat amândoi și ne-am învelit cu pilota care stătea frumos strânsă la marginea patului.
- Am visat? Îl întreb într-un final.
- Nu pisic, a fost cât se poate de real totul,regreți?
- Niciodată!
- Nu mă cunoști, nu știi nimic despre mine, poate ar trebui să-ți povestesc câte ceva.
Începe el să-mi spună cuprins cumva de remușcări.
- Nu vreau să-mi spui nimic, ne vom cunoaște pe parcurs.
- Și eu cânt la vioară! Îmi spune emoționat.
- Seros? Mă ridic în fund și îl privesc şocată.
- Greu de crezut, nu ?
- Da....sincer da....
- Îți amintești cum ne-am cunoscut?
- Yan cum aș putea vreodată să uit? Te-am întrebat dacă melodia era saud violin, iar tu mi-ai spus că e ultimul model de iphone.
- Ce m-am mai distrat pe faza asta....chiar m-ai crezut un papitoi? Saud violin este melodia mea preferată.
Îmi spune râzând.
- Atunci ce spui dacă îmi cânţi ceva ? îl încurajez punându-i în mână vioara.
Nu a cântat un cântec ci trei, delicatețea cu care ținea în mână arcusul și îl mișca era asemeni unui profesionist.
Nu știu nimic despre el și nici nu vreau să știu, mă iubeste pe mine, iubeste vioara, împărțim același pat, aceași pasiune, aceleasi vise, ce aș putea să-mi mai doresc.Locuiam împreună de o lună, Yan se angajase la o spălătorie auto prin zona.
Banii nu erau mulți dar suficienți pentru a ne întreține, ziua făceam curătenie și găteam câte ceva apoi îl așteptam.
De fiecare dată venea cu flori și bomboane de ciocolată pe care le mâncăm tot împreună bineînțeles după ce făceam dragoste.
Aveam o viața de vis, fericirea chiar devenea o necesitate.
Nu-mi păsa de ceea ce lăsasem în urmă, deși eram convinsă că părinții mei mă căutau disperați iar Simon probabil a renunțat la căsătorie.
Având în vedere că locuiam în partea opusă a orasului îmi permiteam să ies câte puțin în fiecare zi după pâine, legume și fructe.
Acum purtam haine normale și nu atrăgeam atenția cu absolut nimic.
Așa am reusit să merg fără să știe Yan și la farmacie de unde mi-am procurat un test.
Da! Un test de sarcină, îmi doream cu disperare să rămân însărcinată, copilul să fie veriga puternică dintre noi și nu în ultimul rând și biletul meu spre o libertate nemărginită.
Îmi doream un copil cu bărbatul care m-a transformat în femeie și pe care il iubeam nespus de mult.
Un strigăt de bucurie care se auzise probabil în întreg cartierul atunci când citesc rezultatul.
Eram însărcinată! Urma să devin mama.
Aud ușa de la intrare semn că astazi și-a scurtat programul.
Iau in mâna testul și alerg spre el.
- Yan! Ai ajuns!
Mă agăț de gâtul lui și îi sărut obrazul.
Se purta rece și distant.
Ochii lui erau triști și roșii.
- Yan ...ce s-a întâmplat?
Nu-mi răspunde în schimb își muta privirea în spatele meu.
- Medi!
Vocea groasă a tatălui meu mă îngheață.
Mă întorc încet spre el si mă lovesc de privirea lui severă.
- Tată...
- Nici un tată în momentul ăsta ieși pe ușa asta.
- Nici gând !
Decid să-l înfrunt și să mă ascund în spatele lui Yan, care apropo, nu se opunea cu absolut deloc.
- Medi treci acasă acum.
- Nu pot...locul meu este aici ...aici este acasă, el este bărbatul pe care îl iubesc și cu care vreau să mă căsătoresc.
- Nu-mi pasă de ce îți dorești tu am oferit prea multă liberate și regret.
Fără să stea pe gânduri tata mă apuca de mâna în care țineam strâns testul și începe să mă tragă spre ușa.
- Yan! Yan nu îl lăsa, Yan!
Ca și cum ar fi fost trezit din somn, Yan se repede spre tată și îl împinge.
Văd în ochii lui aceași furie pe care am văzut-o în parc atunci când acel huligan i-a furat cartea lui Iosef.
Speriată ca și tata poate păți același lucru, mă așez între ei, moment în care din mână cade testul.
Yan se repede și îl culege de pe jos, îl privește șocat apoi cauta confirmare în ochii mei.
- Medi...ce e ăla?
Mă întreabă tata înfuriat.
- Sunt însărcinată tată, voi avea un copil cu Yan.
-Voi avea un copil...Voi fi tată.
Ochii lui Yan se umplu de lacrimi.
- Tu nu ai dreptul să devii părinte! Blestematule!
Strigă tata.
- Plecați din casa mea ! Lăsați-ne în pace să trăim fericiți!
Cu pumnii strânși și gata oricând să lovească, așa arată Yan.
- Tată cum îți permiți să-mi blestemi bărbatul pe care îl iubesc și tatăl copilul meu?
- Nu îl cunoști Medi, a profitat de puritatea și de naivitatea ta, el nu este cine pare.
- Nu a profitat de mine, eu m-am dăruit lui pentru că îl iubesc!
- Nu îl poti iubi pe el...
- Ca nu este evreu? De ce nu-l pot iubi?
- Tu nu știi nimic despre el ! Medi însărcinată sau nu, mergem acasă!
Tata mă apucă din nou de mână și începe să mă tragă spre ieșire.
Si de aceasta dată Yan mă smulge din mâinile lui și mă împinge în spatele lui.
- Medi nu va pleca de lângă mine !
Spune Yan hotărât.
- Ești asa de sigur tinere? Îl întreabă tata în râs.
- Mai mult decât sigur, răspunde ferm.
- Atunci Medi tu știi că tânărul din fața ta de care te-ai îndrăgostit a fost eliberat din închisoare acum 2 luni?
- Minți! Strig cât mă ține gura.
- Întreabă-l pentru ce a fost închis! A stat după gratii 5 ani!
- Nu-i adevărat ! Yan !
Deși încercam să-l scot nevinovat ,tăcerea lui îi confirma vorbele tatălui meu.
Mândru de faptul că îl demascase pe Yan, tata răsucește cuțitul în rană fără milă.
- De..de ce ai fost închis? Îl întreb șoptit, încercând să rămân lucidă.
- Pisic...eu...
- Vorbește Yan!
- Ți-a murit curajul tinere? Ha! Atunci să te ajut. Medi el a fost închis pentru pedofilie.
Trupul a început să îmi tremure iar genunchii mi s-au înmuiat, l-am privit cum aleargă spre mine să mă prindă, mi-am închis ochii și m-am lăsat cuprinsă de întuneric.