Kapitola 23- Vězeňská sekce

173 15 0
                                    

I krásné dny se mohou proměnit v noční můru. Tu právě teď zažívají Avengers a celá posádka Helicarriery. Nekontrolovatelný sestup je ještě více ochromí. Naštěstí mají někoho, kdo jim z této šlamastiky pomůže.

Iron Man přiletěl k jednomu kovovému plátu rotoru, aby nastartoval aspoň jeden z vyřazených motorů. ,,Starku, ztrácíme výšku." Řekl mu do sluchátka vážně Fury. Jako kdyby to snad Tony nevěděl. ,,Jo, všiml jsem si." Konstatoval sarkasticky. Mysleli si snad, že si dává šlofíka? On jim pomáhá. Nebo spíše Maye. Myslí na ni celou dobu. Bojí se o ní. Je to přeci jeho malá beruška. Co když se jí něco stane? Neměl jí sem brát. Měl jí někde zamknout a bylo by po starostech. On ale věděl, že by to ničemu nepomohlo. Jeho malá beruška by se i tak dostala ven. Je přeci jeho.

Zabral co nejvíce mohl, jen aby se ten kus šrotu pohnul aspoň o píď. Dal všechnu sílu a energii do trisek. Po chvíli začal ten kus plechu pomalu spolupracovat. Skřípalo to a jiskry létaly kolem. Stark se toho ale nebál a dál se ho snažil rozpohybovat tak, aby fungoval sám. Chvíli to ale samozřejmě bude trvat. Teď se snad už nic nestane. Jenže, chyba lávky.

Steve se pořád marně snažil zneškodnit toho vojáka. Střílel po něm jako divý. Bránil tu červenou páku, jako by na ní závisel život. V tomto případě jich na ní a na něm záviselo víc než jeden. Voják najednou vykoukl ze svého úkrytu, přibližoval se a začal střílet po Steveovi ještě víc. Naštěstí minul, jenže jak se Steve vyhýbal, couval dozadu. To však neměl dělat. V tu chvíli mu podklouzla noha a jen tak tak se zachytil o nějaký kabel. Měl obrovské štěstí, že nespadl. Tohle už by totiž nemusel přežít. Držel se co nejvíc to šlo. Hlavně se nesmí pustit. To by znamenalo konec nejen jeho, ale i ostatních.

Maya se mezi tím šílenstvím stihla dostat do jedné místnosti, kde na ní čekali agenti, kteří s ní měli jít do vězeňské sekce. Po cestě se ale všichni nějak vytratili. Nevěděla proč, jak a kdy. Byla z toho nervózní. Jenže rozkaz byl rozkaz. Šla proto do vězeňské sekce sama. Netušila však, že to byl plán. Všechny agenty totiž dostali vojáci nepřátel. Jejich rozkaz tak zněl. Dostat ji k němu. A tento plán se jim mimořádně podařil.

Thor přiběhl druhou stranou do vězeňské sekce, kde byl vězněn jeho bratr. Byl tam dříve než Maya, jelikož když bojoval s Hulkem, byl k vězeňské sekci blíž než ona. Vletěl do dveří jako hurikán. Zastavil se ve futrech a zíral před sebe. Viděl, jak se jeho bratr vydává ze skleněné klece. Nevěděl, co si o tom má myslet. Dveře se otevíraly. Thor zakřičel na svého bratra ,,Ne!!" A utíkal za ním, aby mu zabránil v útěku. Loki vyšel ze dveří, přikrčil se do bojové pozice. Thor jím ale proletěl otevřenými dveřmi do cely. Dopadl na chladnou podlahu. Dveře se mezitím zavřely. Vstal. Byl rozčílený. Loki se na něj s opovržením díval skrz skleněné stěny. Stanuli tváří v tvář.

Maya přiběhla sama do vězeňské sekce. Spíše chodby. Překvapil ji zezadu ale jeden voják. Nečekala ho. Zatáhl ji za vlasy až sykla bolestí. Chytla jeho ruku, kterou držel její vlasy a snažila se mu vysmeknout. Jenže ji držel velmi silně a hrubě. Snadno se ale Maya nedala. Uštědřila mu pár ran do břicha a hrudníku. Snažila se mu ubránit. Chtěla ho dokonce i kopnout do jeho citlivého místa, aby si mohla vytáhnout zbraň a zastřelit ho. Nepovedlo se. Vzápětí ji však přiložil zbraň k hlavě a řekl jí do ucha slizce ,,Hni se, a už tak hezká a chytrá nebudeš." Maye se naježily chloupky na krku. Bylo jí to krajně nepříjemné. Nechtěla ho ale pokoušet. Věděla, kde jsou její hranice. Nechtěla o svůj život přijít, když pořádně ještě ani nezačal. Voják ji dotáhl do místnosti, kterou už moc dobře znala. Tentokrát ale bylo něco jinak. No, spíše všechno. Místo Lokiho v cele byl Thor. Loki byl venku. A ona teď byla rukojmí. Když přišli blíž zhrozila se. Co má ta koza v plánu? Loki se podíval na narušitele. Z jeho očí létaly blesky. Byl naštvaný. Chtěl být nepříjemný a zlý. Právě ho někdo vyrušuje, při docela důležité práci. Neměl rád narušitele, zvlášť, když měl ublížit svému milovanému bratrovi. Jakmile však spatřil půvabnou dívku, po které toužil, rozprostřel se mu na jeho hezkém obličeji úsměv. Vypadal jako psychopat, který utekl z léčebny. Maya uvnitř křičela o pomoc. Bála se, co s ní udělá. Co po ní ten bůh lží a falše chce?

Slov: 755

ShadowKde žijí příběhy. Začni objevovat