Kapitola 35 - Plán B

110 12 0
                                    

Tony ve svém ne úplně blýskavém brnění letěl tam, kde věděl, že toho zmetka rohatého najde. A jestli najde jeho, najde i svoji dceru, o kterou se bojí. Skoro okamžitě mu docvaklo, kde ten hajzl je a kde jeho dceru vězní. Jak se vám i váš vlastní domov může stát nebezpečným.

Tony letěl přímo k jejich domovu.....ke Stark Tower. Letěl napřed. Cap a ostatní měli jiný úkol.

Na vrcholu Stark Tower se Tesseract nacházel uprostřed nějakého stroje a zářil. Doctor Selvig stál opodál a díval se na to, jak se konec toho přístroje začal otáčet.

,,Váš obloukový reaktor jsem odstavil, ale ta krychle je už plně soběstačná."  Informoval JARVIS Tonyho, který přiletěl k vrcholu Stark Tower. ,,Vypněte to, doktore Selvigu!" Nakázal Tony doktorovi. Ten se na něj otočil a začal se smát ,,Už je pozdě!" A otočil svůj pohled zpět na pracující stroj a dodal ,,Už se nedá zastavit." Přešel blíže ke stroji a otočil se zpět na Tonyho, který byl stále ve vzduchu ,,Chce nám něco ukázat! Nový vesmír." Mluvil zasněně doktor a oči mu svítily nepřirozenou modrou barvou. Tonyho už to moc nebavilo ,,Tak fajn." Prohodil suše a napřáhl své ruce a vystřelil z nich na Tesseract, jenže ten okolo sebe měl něco jako silové pole a střely odmrštil zpět na Tonyho, kterého to odhodilo a i doktora Selviga.

Lidé, kteří měli normální den a seděli dole v restauraci a kavárně otočili svůj zrak k nebi, kde slyšeli tu ránu.

,,Ta bariéra je čistá energie. Nelze ji narušit." Informoval JARVIS znovu Tonyho, který to už asi zjistil.  ,,To jsem pochopil." Odpověděl Tony JARVISovi a zahleděl se kousek dolů, kde měl balkón. ,,Plán B." Řekl Tony JARVISovi a pohledem visel na Lokim. Loki se hrdě díval na svého nepřítele v kovové zbroji a čekal, co udělá.

JARVIS znovu začal Tonyho informovat ,,Pane, Model 7 ještě není plně vybaven."  Z ,,Stačí základní výbava. Nemáme čas." A přistál na své rampě a jako vždy se jeho oblek rozkládal na kusy. Jak šel, podíval se směrem na Lokiho a ten šel vzápětí dovnitř. Ani jeden nevěděl, co od toho druhého mohl čekat.

Pravda ale je, že my už to víme. A nebo ne?

Slov: 369

ShadowKde žijí příběhy. Začni objevovat